Se on tänään
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Se on tänään
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaa vai noin. Kirj.nimim. Puusilmä
Jos määki sit tulisin kuuveks toho Tornarille. Kahtii kui kröhäni jälkimainingissa jaksan ja liuta muita selityksiä huonolle kunnolle.
@AnttiH meinasitko ottaa gopron mukaan?
Kiitos osallistujille.
Jos ja kun joku pyörii tuolla Tornari - Palomäki - Pietarinmäki akselilla ja löytää polulta tai vierestä Sigman mustan nopeusmittarin niin se on mun :D
Kiitokset kaikille tämän illan lenkistä Klaukkalan maastoissa. Oli melko haastavaa... NurLa:n lenkit jatkuvat toukokuusta alkaen maanantaisin. Myös retkiä tulossa viikonloppuisin. Toivottavasti tapaamme maastoissa jatkossakin!
Kiitos kaikille osallistujille. Oli ihan kiva lenkki ja loppurykäisyssä tuli muutama uusi paikka ajettuakin, vaikka jäihän niitä tunkattavaksi. Jos kroppa palautuu aamupäiväksi huomenna, niin ajoja voisi olla tiedossa. Lähtö joskus brunssin aikoihin ja paluu iltapäivästä.
@kmw ethän vaan meinannut huomenna ajella aamulenkkiä näyttämään Teponkallion suuntaa mulle ja ehkä tuolle Odottakaalle?
^ brunssin aikaan on vähän myöhään. Mulle paras olis öpaut 09.00.
Joo kiitoksia Kapulle vetämisestä, olihan ne reitit melko paljon muuttuneet.
Kiitoksia pähkinöistä ja energia mömmöistä niiden voimilla jakso justiinsa ja justiinsa ryömiä kotiin.
Kiitos lenkistä. Tuossa Lahnuksentietä kotiin pyöritellessä Kapun kanssa suunniteltiin lenkkiä Lauantaiaamuksi. Vois esim. käydä sitä Tornimäki - Palomäki laskua vähän siivoilemassa.
Oisko lähtö 8-9, kumpi aika nyt saa enemmän ääniä... :)
KMW 9 kuulostaa hyvältä. Johan siihen aikaan ainakin intissä käytiin sunnuntaisin brunssilla. Jos rullaan ysiksi siihen teitän kadulle.
^ roger......
Lauantaina tuo ysi olis enempi mun mieleen. Iltahuoomia huomenna.
Odottakaa jos tuossa 20 vaille 9 oon alhaalla viimeistään. Pitää tota "hissitolppaa" kait vähä käsitellä pepsodentilla.
Lähteekö Antti H meesiin nyt tänään?
@Legsa, huutelen ku tiiän. Ois noita pentu juttuja.
Edit. Ei kerkiä ysik. Jätän tän päivän välistä. Pitää tota takavaihtajaaki tarkistella kui kovaa se otti itteensä.
Hyvä lenkki oli kmw ja Odottakaa kiitän. Eilinen paineli kyllä heti alkuunsa päälle, mutta tuli hienosti uusia polkuja taas meikäläiselle. Pitää katsella tuota huomista, että miten jaksaa jos aamupäivällä kävisi pienen ringin ajamassa.
Eikös nuo vaihtajaonkelmat teittiä yhtään ja ollenkan viisastuta? Vähempi liikuvia osia niin vähemmän vikavaivapropleemaa, ugh.
Oli aamusella iha jepa kiemurat. Vähän oli paikoin lievästi kosteaa, mut kun ei asuta Rajamäellä niin sitähän se on.
Lawwantaina mulla perhetekosyy skipata polkusiivoilut, mut 11.20 tiputan tytär15v:n tansseihinsa ja sit Röykkään. 4h aikaa kierrellä Sääksi jamitäniitäonkaan. Jokos vappuaattoalkuiltapäiväivästä kolleegoilla naamari päässä ja perunasalaatit silmillä vai olisko joku kiinnostunut? 1 pyörä ja kuski mahtuu Sitikan kyytiin.
Juu tänään varustukseen olisi pitänyt kuulua kumisaappaat ja kalustona olisi pitänyt olla läski :D
Oho, tapahtumii rupee olee nii paljo, että pitää ruvet skarppaa kommenttie kans. Mut siis kiitti vaa kaikil, mukavat oli lenkurat eile ehtool.
@ HTM line: Toivottavasti ei tullu kelleen traumoi eilisest, nää täkäläiset polut o kyl teknisii. Mut seuraaval kerral ehkä kandee ottaa lähtöpaikka jonneki Klake itäreunal, Haikalaa tms. Siel o ehkä pikkase helpompaa settii esim. Haikalan ympyrät ja Numlahden Valtatie on kohtuu tasasii eikä niil oo moniakaan semmosii "ittensä ylityspaikkoja". Jos haluut käyd tsekkaas etukätee, ni vaikk siit Ojaniituntien itäpääst mettään. Tai jos saat ton veli kmw:n paikallisoppaaks, se tuntee ne mestat ku omat taskuns. Ja jos teil o paljo läskikuskei, niin tual Syväojalha o semmost "fättispecifiä"-polkuu
Kiitokset porukalle eilisestä. Hienot polut oli kyllä. Tuota ylämäkikuntoa pitää kyllä parannella :)
Eli huomenna La klo9 Tornarin parkkikselta, siivotaan ainaski sitä laskua Palomäen suuntaan ja siitä sit johonki häroilemään.
Mites tänään vaikka tossa kohtapuolin? Oisko ysin pintaa lähtijöitä?
Ei mitään hätää. Meillä varmaan heitetään välillä helpompia lenkkejä, että saadaan aloittelijoitakin mukaan, mutta osalle porukkaa nuo tekniset haasteet onvat tervetulleita. Kiitos Kapulle hyvästä pelisilmäästä ja kiitos vinkeistä. Käydään tsekkaamassa paikkoja. Hyvää Vappua kaikille!
Ai oliko Haikala Aittakallio sektorilla märkää? NO SIELLÄ MUUTA OOKKAA KU VETTÄ! Kattellaa joskus elokuus ku o vähä kuivempaa, mo....
Ku enää ei voi muokat, ni tarttee lainat itteens. Mul oli vissii kartta eile ylösalasi ku tommosii höpisi. Siis tarkotin tietty LÄNSIpuolta ja LÄNSIpäätä. Numlahden valtatietä pitki pääsee sit vaik Suontaantiel ja ajelee sin Nurmijärve pohjal.
Jos ei aamusella nukuta, niin lonnin kanssa mukaan seurailemaan, kun muut painaa duunia. Jos minua ei näy, niin jäin konttorihommiin.
Mä tuun kenttälapion kanssa.