Vappulaseiksi sopiva, mutta pakko vihjata nyt, että liiteristä(Lidl) saa johonkin 6-8 euroon vastaavan setin ihan järkevillä värivalinnoilla, tosin hmmm... ei ihan noin "huomiotaherättävän tyylisenä". :rolleyes::D
Printable View
Tilasin tuollaisen T6 Smooth Crown Water Resistant XML-T6 3-Mode 1200-Lumen, 34.35€ maksoi ja order shipped -viesti tuli pari päivää sitten. Tuon kangaspanta ei vaikuta kelvolliselta yösuunnistukseen, mutta tuohon varmaan sopii esim. tukevampi Magicshine Otsapanta.
Sama... Pitäisi valita ensimmäiseksi maastopyöräilysyksyksi lamppu. Haittaa siitä ei ole jos sillä pystyisi yösuunnistamaankin. Tarjonta on aika laajaa. P7? XML? Ja tosiaan P7 saa samoilla lumeneilla jos mihin hintaan.
Suositelkaa vaan hyvää lamppua. :) Vesitiiveys olis kiva.
Tänään tuli XXL-kokoinen setti. Housut justiin sopivat, ja paita menee muuten ok, mutta pikkuisen mahan kohdalta on tiukka. Kuski on 188cm, 86kg, rasva% 15,4. Laatu ei tässä piraattituotteessa ole ihan yhtä hyvä kuin mun aidoissa paidoissa. Kangas ja leikkaus on kelvolliset, mutta paidan vetoketju huono.
Vastataan itse itselle. Tämä olisi varmaan ihan hyvä valinta:
http://www.dealextreme.com/p/mj-808e...-4x18650-57100
Kotimaisesta kaupasta saisi 30€ kalliimmalla "etupaketin" kanssa.
http://www.valaisimesi.fi/fi/Otsa-+j...8tilaus%29/100
Tarvetta olisi tukevammalle pannalle(ja jatkojohdolle), enkä dx:stä nopeasti katsellessani sitä löytänyt. Eli erillinen tilaus jostain, aika vähäiseksi jää enää hintaero.
Kauanko noissa dx:n lamppuseteissä olevat akut kestää? Varsinkin pakkasessa. Kannattaako samantien tilata toinen akku jos talvella heittää yli 2h lenkkejä? Tuo edellä linkitetty setti dx:stä kiinnostaisi itseänikin.
Tuo vaikuttaa ihan mielenkiintoiselle, mutta miksi se on niin halpa. Mulla on tuo heppoisampi otsapanta ja ihan hyvin silläkin yösuunnistaa, tosin voisi olla tukevampikin, helposti irtoaa päästä tuo. Varalle ajattelin tilailla toisen lampun, kun noita yösuunnistuksia kuitenkin on viikon välein syksyllä.
+1
Pojalle ostin Liiteristä sporttilasit just jollain 5-10 egellä, kun oli pienempääkin kokoa valita. Ihan identtiset vaimon käytössä olevien ainakin viisi kertaa kalliimman Alpinan lasien kanssa. Suojakotelokin taisi olla identtinen. Tossa on kyllä hyvä business, pitää vaan maksaa tietysti jonnin verran, että saa kakkulansa muutaman menestyvän urheilijan nenälle keikkumaan ja kate vähintään kymmenkertaistuu. On muovi kilohinnossa. Turhahan se täällä on tietenkin kitistä ja eihän se ole tunnetusti tyhmä, joka pyytää.. Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen maksaa kahtasataan euroa niin rumista laseista kuin nuo O:N leukaluutkin on. Pitäisi tietenkin perustaa oma merkki, vaikka EePee's Project.. :)
menee vähän pyöräilystä Off-Topicciin mutta illat pimenee myös sisällä..
DealExtremessä on paljon noita led-valaisimia myös sisäkäyttöön, varsinkin noita upotettavia malleja.
Värisävyltään ne alkavat olla jo "warm-whiteja" eli noita saattais ripotella pitkin kämppää. Onko kukaan tilannut noita ja millaisia kokemuksia?
Nimim."sähkölaskun minimointia"
Kattelin Dealextremen ledejä talonrakennuksen aikana. En ostanu ku alko laatu tai oikeastaan sen puute pelottamaan. DE ei kerro mitään ledien avautumiskulmista jne, joten niiden ostaminen on vähän arpapeliä.
Halpoja ledejä saa myös kotimaisista halpaketjuista ja ledeihin erikoistuneista webbikaupoista. Itse ostin muutaman 1w spottiledisatsin Clas Ohlsonilta ja led storesta muutaman spotin sekä seinälampun. Alun perin suunniteltujen led-spottien tilalle laitoin Airamin Planexeja ja Conxentoja, ne ovat puoli-ilmaisia, toimivat hyvin ja tarvittava asennustila on pieni.
Mulla on pari vuotta palanut 220V halogeenikannassa DX:n ledispotit. Ei mitään ongelmia, värilämpötilana tietysti cold/daylight. Noi warmit ei kelpaa kuin saunaan täällä.
Meille jotka ei kehtaa nuita ym laseja laittaa päähän löytyy DX:ltä vielä hienompi vaihtoehto: http://www.dealextreme.com/p/black-p...r-shades-29890 :cool:
Lainaus:
Thank you for ordering from DealExtreme.com. To ensure the payment was made as per your request, further confirmation is needed for this payment. Would you please choose one of these methods as listed below to help confirm your payment process and information?
1. A photo/copy/screenshot of your credit card bill (Any previous purchase invoice will suffice). It would be better if we can clearly see both the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder name on the bill.
2. A photo/copy/screenshot of both sides of your credit card. For the safety of your account and card number, (please cover or black-out the CVV2/CVC2/CSC2 code) just show us the first 6 digits and last 4 digits of your card number.
3. A photo/copy/screenshot of the cardholder's ID card/ Passport/Driver license.
You can selectively choose to attach one of the above to the Authorization Form provided. Thank you for your co-operation in providing DX with the necessary information needed to process your order effectively.
Tämmönen tuli sähköpostiin kun yritin tilata lamppua. Ihan normaalia?
No Mastercardilla minäkin tilasin. Painoitko sitä 3D-security -nappia vai tavallista continueta? Mä otin sen 3D-securityn..
En suosittele lähettämään kuvia luottokorteista/passeista/ajokorteista.
Suosittelen käyttämään Paypalia.
:) repesin, mut joo, tilasin piruuttani tällaiset, jos vaikka sattuis sopimaan jonkun päähän meidän perheessä..
http://www.dealextreme.com/p/uv400-p...er-frame-90545
Ajokortti kelpasi, tänään oli tullut viesti että tilaus lähti eteenpäin. Waiting for supplier täälläkin statuksena.
Mulla on tuolta jonkin verran lamppuja. Nuo normi GU10 halogeenit on säälittävän huonoja. Vie tehoa sikana ja posahtelevat nopeasti.
Kinukkien LEDit on toimineet tähän asti. Katotaan koska eka paukkuu.
Höhöö, kävi jostain syystä himottamaan tuollainen Giantin tiimiajoasu. Kokopolitiikka hieman mietityttää: L vai XL kun vartta on 182 cm ja painoa kesäkunnossa 72 kg? Mitä mallailin paidan etumuksen pituutta nykyisiin ajopaitoihin (yleensä M tai L), niin olivat kyllä hieman pidempiä.
Noi tuli mulle siis Saxon väreissä ja koko XXXL. Tilauksesta 2 ja puoli viikkoa niin oli kotona, en ole statusta seuraillut.
Itse siis 192 cm ja 78-80 kg. Pikkaisen isot on molemmat siis sekä housut että paita.Housuissa henkselit vähän löysät, tarvii vähän lyhentää.
Paita vähän lepattaa hihojen kohdalta sekä vatsan seudulta vähän liian löysä ja vähän pitkän oloinen. Tosin ehkä XXL olis voinut olla vähän liian pieni, en tiedä. Silti ihan tyytyväinen, hinta/laatu näyttäis olevan kohdillaan, samoin toimitusaika.