Tämä myös:
http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisi...ngelma-siellä
Ajassa 0:49 ilmiselvä sukkistelija rullailee Kuopion poliisin perässä samoihin kuviin.
Printable View
Tämä myös:
http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisi...ngelma-siellä
Ajassa 0:49 ilmiselvä sukkistelija rullailee Kuopion poliisin perässä samoihin kuviin.
Paljon on pyöriä näkynyt tällä viikolla ja suurin osa ryhmiä. Nainen ajeli Gir'sillä reppu selässä tänään Ilmalasta Koskelantietä Mäkelänkadulle ja siitä Mäkelänkadun yli. Tai kai se matka alkoi jo aikaisemminkin, mutta ajoin Koskelentien pätkän perässä matkalla Velosporttiin. Niin ja kello oli noin 17:20. Olikohan joku foorumilainen?
Kuka hengaili hiljattain yöaikaan maastopyörällä ja pukeutuneena spandekseihin, pyöräpaipataan, kypärään ja pyöräilykäsineisiin siinä Marskin ja Bakersin kulmilla ikään kuin hakien "seuraa"? Aluehan on tunnettu "markkinapaikka". Kuka tunnustaa?
Tänään aamulla sinitakkinen pyöräilijä (Hyrylässä) Hämeentiellä Vanhan Unkan kohdalla noin kahdeksan aikaan, oliko joku täältä?
Lahdenväylää pohjoiseen päin n klo 13, ennen Kehä-III olevassa ylämäessä... Fillarissa takana sivu- + päälilaukut. Tais olla keulallakin jotain. Toppatakki päällä sateessa :cool: Näytti aasialaista syntyperää olevalta, lieneekö palstalaisia...? En ehtinyt satasen vauhdissa kaivaa kameraa esiin.
Mikähän noin 10 hengen porukka ajeli tänään n. klo 14 Joutsenossa Vesikkolantietä myllymäen laskettelukeskuksen suunnasta keskustaa kohti? Ohitin teidät tummalla pakulla, pyöräkalustona näytti olevan niin maasto- kuin maantiepyöriäkin. Ohituksen jälkeen heilautin avoimesta ikkunasta kättä, keulaporukasta vastattiin takaisin reilulla tervehdyksellä.
Ketään palstalaisia mukana?
Hyvänen aika!
Tänään Sääksjärven liikennevaloissa meinasin satulasta tipahtaa, kun risteyksen toisella puolella rullaili neonkeltainen maantiepyörä, kuskina Kanuuna!
Kyllä oli makia peli, iski silmään positiivisessa mielessä täysiä.
Silmien sokaistuminen tapahtui ennen puolta kolmea.
Minkähän merkkinen pyörä mahtaa olla kyseessä? Sen verran kaukana olin, etten saanut selvää rungon teksteistä.
Ja Tampereen keskustassa meni puolen päivän nurkilla sellainen kunnolla vanha pyörä, missä on valtava eturengas ja pieni rullain takarenkaana!
Töötitkin oli sitä luokkaa, että puoli kaupunkia saa varmaan evakuoitua edestä pois kun niillä töräyttää.
http://www.huh.fi/cat/images/ultegra...u_1201_20f.jpg
Väri kyllä ainakin täsmää, todella komea peli! :cool:
Kiva kun näkee muunkin värisiä pyöriä välillä.
Olisin huikannut kuskille tervehdyksen, mutta kerkesi karkuun ennenkuin valot päästivät ylitse samalle puolelle.
Tänään lenkillä jo aattelin, että kaikki maantien ajajat on jääneet kotiin, kun ensimmäisen viidentoista kilometrin matkalla ei näkynyt yhtäkään. Tulihan noita sitten vastaan puolentusinaa kuskia, vauhdit aika kohdillaan. Taitaa olla kovimpien vauhtitreenien aika tdH:ta varten? :D
Erityisesti jäi mieleen Nahkelantietä kohti Hämeentien liikenneympyrää noin klo 11:30 ajanut vihreäpaitainen kaveri... meni ajoradalla tosi helpon & vauhdikkaan näköisesti. Itse siinä kohtaa vielä lämmittelin konetta ja ajoin klv:llä, moikattiin kyllä.
Hmm.... Tuollaisella tuli otettua kesälomalla pientä pintahikeä epsanjassa Probiken liikkeessä. Oli demopyörä trainerin päällä kokeiltavana.
Sanotaanko nyt rehellisenä mielipiteenä, että odotusarvo oli kova, mutta kokemus oli katsantotavasta riippuen joko silkastaan positiivinen taikka paha pettymys. Pettymys siinä mielessä, että ainakin tuo Ultegran sähkövaihteisto tuntui tunnottomalta ja varsinkin etuvaihtaja suorastaan "lagaa" perinteiseen verrattuna. Silkkaa positiivisuutta kokemus oli siinä mielessä, että mitään hirveää hinkua ainakaan karvalakkimallin sähkövaihteisiin ei tullut.
Voiskohan olla mahdollista: Kovasti kuvausta muistuttava kaveri ajoi Jyväskylän pohjoispuolella olevan moottoritien päässä kohti pohjoista vähän ennen 16 perjantai-iltapäivänä. Ei ollut toppatakki kylläkään päällä, nopeasti ohi ajaessa näytti kuin olisi ollut ruudullinen kauluspaita. Sen verran taajaan kesäkaudella Jyväskylän ja Äänekosken väliä liikun, että ei ollut varmasti vakiokulkijoita ko. reitillä. Semminkään kun ajoi moottoritieosuudella - ellei sitten ollut viimeisestä rampista moottoritien loppuun juuri noussut.
Rovaniemen Oikaraisen sillalla tuli herrasmies vastaan, jota en heti tajunnut vastaan moikata, toivottavasti ei mennyt ohi. Samaan suuntaan melkein heti perään naisihminen joka huikkasi rempseät huomenet. Hieman myöhemmin mentiin ohi valkoisella Trekillä Kittiläntielle päin ja matkan loppupuolella Rush Racing -vermeisiin verhoutunut pyöräilijä Arktikumin kohdalla kerkes melkein ennen mua moikata. Kaikki havainnot aamusta ennen klo 11. Kaikille näille aamuihmisille virtuaalinen tuoppi!
Mikäköhän kuuden hengen maantieporukka mahtoi suihkia hämeentietä kohti tammelaa tänään forssassa puoli viiden aikoihin?
Piti ihan katsoa kellosta, mutta olinkin arktikumin kohdalla Rush Racingin -vermeissä melkein tuntia myöhemmin. Taisin puputtaa noihin aikoihin vielä aamupullaa... :)
Paluumatkalla tuli kuitenkin siinä kolmen maissa noin Oikaraisen ja Ounasvaaran puolessa välissä herrasmies kelviä pitkin vastaan. Ite olin menossa jo kaupunkia kohden ajoradan puolella. Tassu heilahti komeasti. Toivottavasti on jo sauna sielläkin lämpenemässä!
Itse taidan seuraavaksi hankkitua jossain ihan reaalimaailman tuopin ääreen...
Kuka tunnistaa omakseen?
http://www.liukkonen.net/pics/reissu..._steinelva.jpg
Kukas oli perjantaina Stadin Souduissa mustalla Rosen kippurasarvella joka oli aivan sisäänkäynnin vieressä?
Vähänkö meidän joukkue nauroi siellä kippurassa kun jotkut oli lukinnu pyöränsä niihin kirkkoveneiden trailereihin josta ne sitten kisojen jälkeen rälläköitiin irti kun veneet piti saada niiden kyytiin. Eipä ollut ihan loppuun asti ajateltua toimintaa niiltä pyöräilijöiltä. No toivottavasti yhtäkään niistä pyöristä ei sitten pöllitty.
Ken oli Kemijoen itäpuolta tempotangolta meistä sunnuntaiajelijoista ohi vetänyt ukkeli? Taisit huomata mun vuoristokaurismaisen solakat raajat ja kuittausta peläten käännyit takas liian aikasin >=D? Et ollu kerenny kääntymispaikalta vielä tien päälle eli se laskettiin ohitukseksi... Nii...
Kaksikin kysymystä:
1) Mikä porukka oli Solvallantiellä 30.8.2012 n. klo 18:30? Näytti yhdenmukaista ajovermettä olevan niskassa lähes kaikilla mutta menopelit olivat monenkirjavia. Näyttipä joku hybridilläkin olevan mukana.
2) Eilen klo 21-22 välillä ajettiin ilmeisesti saman valottoman herran kanssa kahdestikin vastakkain. Ensin Vihdintiellä siinä Luukin paikkeilla, kun itse olin menossa Helsinkiin päin. Seuraavan kerran sitten Bodomin kupeessa Röyläntiellä, kun itse ajelin etelään kohti Kehä III:sta. Molemmilla kerroilla morjestettiin reippaalla sisäkäden yläviisto-ojennuksella. Mulla oli keltainen takki ja valo(t).
Onko kukaan missään kohdannut f-merkillä tervehtijää?
Kukahan se oli tos iltapäiväl,kahen kantturois,tuol Anhavan majan lähel ku män minust ohi.Just olin kääntymäs oikeelle siit ajouralt,ku tuli kuitenki katottuu taaksepäin ja himmattuu vauhtii (muutenki melkein mateluu).Morjestettii,ei kolissu yhteen...Kiva ois ilmoittaa,et on takaan/ohittaas.Orbea alla ja orbeaa yllä mul.
Kuka vetäisi eilen Oulun ja Kempeleen rajamailla Lentokentäntien yli maasturilla niin että autojono joutui oikeasti jarruttamaan.
Kanssapyöräilijä kyseli aamulla Espoon Viherlaakson liikennevaloissa lokareistani. Jos satut tätä lukemaan niin ne on nämät http://www.sks-germany.com/?l=en&a=p...ACEBLADE%20SET , taitaa olla mulla vaan vanhempi malli kun ei ole tuollaista roiskeläppää.
Olikohan palstalaisii,ken tuli Koria-Anjala tiellä siin Siltakylän risteyksen lähel vastaan,iltapäiväl?Pukeutuminen vaikutti värien perusteel Rabobankin asult...
Kukahan morjesti Turuntien kelvillä Kahvituvan lähellä olevissa liikennevaloissa? Tänään noin klo 16:30. Pyöränä Focus ja sinikeltanen ajoasu, jossa luki KAS-RAK tai jotain vastaavaa. Olin ajelemassa hiljalleen Cuben crossarilla, musta paita jossa pinkki vaakaraita.