Hmm, vajaan tunnin lenkki.. keskeinen sijainti.. vanhan rastin haku matkalla. Kutina on, muttamutta..
Printable View
Hmm, vajaan tunnin lenkki.. keskeinen sijainti.. vanhan rastin haku matkalla. Kutina on, muttamutta..
Hmmm... Nyt menee jo helpoksi, mutta joka ainut teistä on tuon rastin ohittanut alle 50 metrin etäisyydeltä. Jos ei pyörällä niin vähintään autolla/auton kyydissä! ;)
Hmm... taidan tietää, mutta ehtinen vasta lauantaina varmistamaan.
Nyt oot näemmä pahan pistänyt. Yks ainut paikka mielessä, luultavasti väärä :(
No voihan että!
Laitoin eilen PIM-threadin puolelle, että viimeisellä lenkillä Mike ajoi tuosta lain kanssa... :) Tai ainakin gepsijäljen perusteella, mutta voihan siinä olla se 10-15m heittoa karttapohjaan nähden ja olisivatkin ajaneet tuolla etäisyydellä kulkevaa pyörätietä pitkin ;)
Kai sitä nt noin hyvän vinkin perusteella pitää lähteä etsimään tämän päivän junnulenkillä...:rolleyes:
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Jos ei kukaan ole laittanut kuvaa ennen ilta yhdeksään mennessä niin laitan kuvan ja uuden rastin että päästään eteenpäin. Eli 3h armonaikaa jäljellä.
Siinä ja siinä ehdinkö :D Ei vaan, laita mun puolesta uutta kehiin vaan.
Meneekö paljon metsään kun arvaan että OyAb:n rasti on näsin essolta?
Jaaha. No olis sittenkin pitänyt käydä kurkkaamassa. Mä sovittelin pitkään mielessäni tota Eestariin, näille hoodeille.
Voi hitto. Siellä abc:n lähellä sen oletin olevankin. No nyt vaan uutta rastia kehiin! :D
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
S'oon kyllä hyvä arvio kanssa, mutta siinä ei tai olla koivuja polun molemmin puolin... :rolleyes:
Minä kävin pe aamulla melkein tunnin pyöräilemässä jäähallin ympärillä kun sain treenien jälkeen kuningasidean että täällähän se on. No ei ollut. Kävin vielä näsin kiertää ja juuri tosta rastin vierestä menin ja kuikuilin metsään päin ja aattelin ettei se tuolla ole kuiteskaan ja en kurkannut...ois pitänyt. Aika ovela rasti kieltämättä. No mut nyt uutta kehiin. Mulla on huominen ja tiistai kokopäivän aikaa pyöriä. Jos nyt ei A.B nappaa sitä lounastunnilla.
Mulla taitaa kulua tulevan viikon arki-illat tukevasti työmatkalla :o
Kuten kuvasta selvästi näkee, niin täällä Näsin ABC:n kupeessahan se on :)
http://img.tapatalk.com/d/13/10/28/evupaqu8.jpg
Kiva kun annoitte mun mennä ihan paikan päälle ;)
Täytynee opetella säätämään tota kännykän kameraa sellaiseksi että sillä saa pimeässä hiukka parempia kuvia. Tässä tuo karttalinkki, ja vielä epäileville Mustafoille seurantakin :)
Ja seuraavana rastina toimikoon tämä edustava kuva kuskista ja kulkuvälineestä:
http://img545.imageshack.us/img545/2998/xx9t.jpg
Taas on semmoinen kuva, että vaihtoehdot on vähissä... Mutta jotain tuttua Kalliotamaanin kasvoissa on :rolleyes:
Olisko se tässä http://goo.gl/B2L9U8 [IMG]http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...4&d=1382959488[/IMG]
[IMG]http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...5&d=1382959534[/IMG]Toteemipaalusta siirrytäänkin sähköisiin tunnelmiin.
Jaaha, ei taaskaan mitään käsitystä paikasta. Ruutikellari rastin missasin (se oli vanhan aseman jälkeen seuraavan mielessä) kun tsekkasin jonkun neuvosta google streetviewillä ensin paikan (siinä se näyttää ihan erinlaiselta kuin rastikuvassa). Olisi vaan pitänyt sotkea paikanpäälle tarkistamaan se.
No kyllähän mä löydän tuon ihan maastokartan perusteella, eihän porvoossa ole monta voimalinjaa. Pari kiveä ja katajaa vielä maastomerkkeinä, helppoa!
Joo se iso kivenlohkare on halki keskeltä ja hyvä maamerkki.
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Annan siimaa pyydettäessä, mut yrityksiä ensin.
Sen verran tekis mieli udella, että liikutaanko n. 2 km etäisyydella kirkosta vai n. 5 km etäisyydellä? :rolleyes:
Pitäiskö meidän lainata Turun kuvarasti ketjusta vielä yhtä sääntöä eli aluerajausta? :rolleyes: Ihan vaan vastaisuuden varalle... Mutta mikähän olisi sopiva kilometrimäärä Porvoossa, sama 12km, 15km vai jopa 20km tuomiokirkolta?
Onpa kiinnostava rasti, luulen löytäneeni sen kartalta! :p Nyt vaan kun pääsis satulaan ja testaamaan voiko paikan todellakin löytää vain karttaa katsomalla ;)
Nyt puhutaan jo aika hurjasta alueesta. Jos on 15 kilometrin matka tuomikirkolta niin tulee pinta-alaksi n.700km*2-vesialueet. Ehkä fiksumpi olisi laittaa rajoiksi ne uloimpana olevat alueet jossa ainakin puolet täällä aktiivisista käyskentelee. Tämä siis minun mielipiteeni :)
Tai sitten vain jatketaan samaan malliin että kaikki käy kuhan vain on porvoossa! :)
Kaikki käy ja kamppulasta saa tuplapisteet
Uskaltaako sinne edes mennä??
Minulla on myös mutu missä tuo on, maasturia tarvittaisiin niin ei voi mennä tarkistamaan. Noin 6,4km linnuntietä kirkolta?
Pidän ajatuksesta, että koko porvoo on alueena. Mielessä kävi jos joskus saan rastin ja ilma on kaunis niin seuraava rasti saattaa löytyä Pellingin päästä :P Tosin jos rasti on pitkällä niin kuvan pitää olla helppo.
Ei sinne välttämättä maasturia tarvi ja nopeemmin pääsee muilla kulkupeleillä. Jos jatkaa rastilta eteenpäin linjaa pitkin niin sit ois hyvä olla maasturi mut sekin on kovapohjasta väylää. Käykää nyt hakee se pois ja laittakaa illaks viel uusi. Kuhan nyt ei ihan pellingiin :) Täähän on mennyt ihan sohvarastiksi jotkut mutuilee mut ei kehtaa mennä kattoo :) :)
Torilta lähtee myös bussi lähistölle jos ei jaksa kokomatkaa ajaa :)
Onko jollain hajua ja on menossa hakemaan? Jos ei niin voisiko Jaska avustaa niin saadaan tämä haettua ja uutta peliin.