pyöräilystä jäi mukavat muistot ja hyvä harrastus
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
haedon
Heh, jotain tällaista katkeraa tilitystä minäkin muistelin vuosien takaa;).
No sinäkin käsitit nyt jotain väärin.
Juoksusta..tai siis hölkästä...jäi siittä valmentaja touhusta katkerat muistot. Mutta kyllä me niillekin ollaan ny jo naurettu, että oltiin tyhmiä ja arkoja kun ei uskallettu sanoa suoraan miten asia on.
Pyöräilystä jäi osin vuosien kultaamat mukavat muistot ja hyvä harrastus. Noita silloin ikäviä juttuja voi nyt jo naureskellen muistella, toki sinne mukaan mahtui ei-kivojakin juttuja, mutta kokonaisuutena mukavia. Teuvan mäkitempo vappuna - sataa ja tuulee +2 astetta, ei pukuhuoneita tms. ulkona värjötellään ja autosta lämmitys rikki. Ei silloin naurattanu, mutta nyt naurattaa! Tai Bisan tempo, toukokuussa ja kas, +1 aste ja räntää pukkaa, sähkärit sanoo yya-sopimuksen irti ja sitkuttelen pienimmillä tempoo. Oon toinen. Seuraavana päivänä varustaudun - +18 asettaa ja on "aika lämmintä" talvitamineissa, 112km reitti ja jään senverta jälkeen että kun tullaan ( kaveri ajoi autolla perässä) maaliin niin järkkärit on korjannu kaikki jo pois. Vähänkö naurattaa ny. Sain nimittäin siittäkin ison pokaalin.
Ainuu yksi huijaus-episodi ei edelleenkään naurata.
Ehkä kannattaisi miettiä nyt ensin pojat. Oon ehkä katkera semmoisista asioista joissa on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, vaikka kun sairaalassa ei ole uskottu oireita tai on huijattu isoa rahaa.
Urheilu oli ehkä juuri silloin kun sitä harrasti tärkeetä, mutta - sehän on ihan luonnollista. Joo, olin katkera kun en päässyt maratonille eikä valittu o-kisoihin. Mutta olisiko edes mennyt? Ehkä parempi etten mennyt minnekään ulkomaille.
Jos mä kerron miten asiat meni ja jos ne ei menny kivasti, se ei ole katkeruutta eikä kaikki ei-kiva sitä teidän kuuluisaa "valittamista" vaan se vaan meni sillee. Tottahan mä puhun, aina.
Tärkeet asiat on siten erikseen, kuten siis vaikkapa terveys, ja (oikeat) ystävät ja perhe.
Ihan pyyntö: Älkää lukeko viestejäni aina kun "piru raamattua" ja jo lähtökohtaisesti negatiivisella ennakko-asenteella. Olen mielestänni sen verta kokenu asioita elämässä, että osaan kyllä suhteuttaa mikä on harmi ja mikä ei.
eli juuri tommoset puheet loukkaa
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
E.T.
Tiedän mäkin yhden (naisen) joka pääsi viime vuonna sm-tasolle ilman sörsseleitä. Aika outoa että täytyy vakuutella asiassa johon on jäävi ottamaan kantaa...^
No tota, kyllä mä tietääkseni olen pari sm-kultaa voittanut ( hölkkä ja tempo) ihan vaan reenillä ja käsittääkseni lahjakkuudella kun en ihan kamalasti reenannu.
Muusta kun omasta puolestani en ole puhunutkaan, saattaisin omat asiani tietää parhaiten. Onhan se outoa että tarvii näköjään vieläkin vakuutella, mutta jos aiheettomasti syytellään niin toki ihminen haluaa puolustautua.