Mä aattelin ajella lauantaina rataa Palermossa, Buenos Airesissa. :D
Printable View
Mä aattelin ajella lauantaina rataa Palermossa, Buenos Airesissa. :D
Yep
Taas la 16t duunia.......
Su taidan mennä fillarimessuilla käymään,
jos vielä henki kulkee
Tapani
Selvä, la klo 10, ellei ole lumiketjukeli!
Joo, lenkille lauantaina jos ei ihan älytön keli ole, messuille kerkee lenkinkin jälkeen. Ennusteen mukaan sunnuntaina pitäisi olla ihan hyvä keli, oliskos silloinkin kiekka paikallaan ;).
Eiköhän Aleksi lähtenyt 12 päiväksi Argentiinaan... Näin tiistaina juteltiin...:rolleyes::rolleyes:
Mutta asiaan... Lauantaina on taas niitä avioillisia velvotteita, mutta sunnuntaina ajetaan johonkin suuntaan hiljaa. Keveynliikenteen väylät voi unohtaa, sen verran niitä tänään kokeilin.
No niin, 10ltä Mustavuorella? Ajoväyliä lienee pakko käuttää!
roger... klo 10 Mustavuorelta vaikka Nikkilä klassikko?
Jep, Jep, Klassikko ok, kerkee sitten iltapäivällä messuille.
mites ne huomiset harjoitukset...mennäänkö väistelemään bemareita ;)
Niin ja sen verran vielä, että itse ajelen Östersundomin Siwalle. Täältä meiltä ei ole järkevää reittiä Mustavuoreen, kun nuo pyörätiet on mitä on.... Eli Siwalla klo 10.15.
mä pidänkin tänään "lepopäivän".. joten mua ei kande odotella
Aattelin lenkin käydä ajelemassa. Japoo on näemmä lähdossä. Ejex?
Joo
X
Tuossa tämän päivän tiedot:
http://www.sports-tracker.com/#/work...b29p4j9e12n440
Jalat taisivat tänään jäädä komeroon.
Juu, hauskaa oli! Pitkään ja rauhallisesti.... Näitä lisää.
Jees, kiva lenkki. Ensi kerralla sitten satanen, tai ainakin maaliskuun aikana ;).
Onx viikolopun lenkeista ajatuksia. Lauantain ennuste näyttää vähän epäilyttävältä. Onkohan su puoli metriä lunta tiellä?
mä ajaisin kyl mielelläni jompanakumpana päivänä rauhallisen 3-4 tunnin lenkin... pidempäänkin toki voidaan ajaa jos keli on kohdillaaan ja lähtö olis totuttuun tapaan klo 10
Huomenna en pääse mutta sunnuntaina kylläkin. Sellainen pitkä lenkki leppoisaa tahtia. Eiköhän sitä nastarenkailla eteenpäin pääse jos vähän lunta tuleekin.
Huominen kulttuurin parissa, mutta sunnuntai olisi hyvä vaihtoehto (jos hellapoliisi antaa luvan...)
mites se huominen... meinaatteko hiihtää vai ajaa ;)
Sukset on jo kesalomalla.
eli huomenna klo 10 mustavuorelta ?
Siitä on lähdettävä. Lunta ei kait ole lisää tulossa? Ja tiellä voinee ajaa, jos ei niin mennään baariin!
Mää jätän klo 10 lähdön väliin. Sen verran "kovat" kulttuuririennot oli eilen. Täytyy kattoo iltasella uudestaan....
Ejex ja Pekkis mites teidän nesteytys on onnistunut...oletteko ajokunnossa tänään?
Olen, minussa ei ole vikaa, toivottavisti ei olosuhteissakaan!
Kello 10 lähtöön ei millään ennätä. Oliskos kello 11.00 tänään ok?
No mä oon kyllä niin varustautunut jo, että 10lltä. Ehditkö vähän myöhässä?
kello 11 ok ...mut jos joku on lähdössä aikasemmin niin sekin sopii
Sopiiko 10.15, siihen mä kerkeen?
No sovitaan klo 11. Katson pätkiksiä siihen saakka!
Kuittaukset!
Selvä, 11.00 nähdään.
Yep
4 hengen voimin ajettiin cc-lenkkiä.
73,5km tuli mulle puntariin siirtymisten kera.
Garmin dataa lenkistä:
http://connect.garmin.com/activity/74025430
Tapani
Hyvinhän siellä pystyi ajamaan! Olisikohan tuo lauantain pyry ollut vika takatalvi tällä erää? Kiitos ajoseurasta!
pieni ylipukeutuminen ja juomapullon himaan jättäminen ei ainakaan nosta tehoja...
ens kerralla pitää muista vesipullo mukaan :cool:
Pystyykö ajelemaan ilman nastoja CC:llä jo? Millainen on tilanne idän klv:ilä ja tiettykin maanteillä? Vihaisia autoilijoita ainakin vaikuttaa olevan?
Onhan vähänkin isommat tiet paljaina, mutta kyllä nastat on hyvä olla vielä jonkin aikaa? Klv:lle ei ole juuri asiaa, on autoilijat mitä mieltä tahansa. Sipoon-Porvoon suunnalla on sen verran pyöräilijöitä ympäri vuoden, että ainakin paikalliset ottavat hyvin huomioon.