-
Itsellä ollut eturenkaana Scwalben maraton, 2 talvea. Ei ole vielä nastoja irronnut, mutta todella moni työkaveri on sanonut että kyllä ne irti lähtee. Pistinkin nyt itselle Suomi Tyresin Routa-renkaat, samalainen kuvio näytti olevan kuin Continentalin kumissa - hintakin täysin sama, niin kyllähän sitä kotimaista pitää tuossa kohtaa suosia. Oli vielä Tubeless Ready (ja näytti että sain jopa ilmat pysymään) ja muut ei ole, joten kyllä tuo Suomi Tyresin rengas noista on sinällään paras hinta/laatusuhteeltaan. Nastat ovat noissa kuulemma pysynyt myös todella hyvin paikoillaan.
Saatavuus vain ilmeisesti tuntuu olevan hiukan vaikeahko?
-
Renkaat on tapana ajaa ihan loppuun, marawintterin heikko kohta ollut nastan läpitulo kudoksesta, reikä ku lävistäjällä paperiin, nyt kun nastakausi lähestyy hommasin kevyttä kapeaa pistosujanauhaa, jolla juuri tuota yritän eliminoida, koetuloksia ei aivan pian ole julkaistavaksi.
Rengas on 240 nastainen kolmevitonen, monta talvea jo takana. Eipä silti, sliksikausi näyttää ennusteiden mukaan jatkuvan. Niin tuo naha on
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...tosuojausnauha
-
"@TERU
Käytä, veteraani, hakua - niin takuulla hämmästyt"
Totta vieköön, joka kerta kun yritän käyttää hakua, huomaan oman osaamattomuuteni, mutta sitä en hämmästy!
-
"Käytä hakua" oli tietysti vanha vitsi. Mutta jos haun rajoittaa "Renkaat"-osastoon ja hakee viimeisen kahden viikon ajalta, voisi osaamattomampikin jotain löytää.
Hämmästyksen saatoin luvata varmaksi sen takia että kirjoitit itse kyseiseen ketjuun ja mitä ilmeisimmin luit myös.
PS Ainoa syy miksi en heittänyt vitsiksi "Taitaa dementia ruveta vaivaamaan?" tjms oli se että itsekin olin unohtanut mitä olin kaksi vuotta sitten aiheesta lukenut ja kirjoittanut.
PPS Kestän kyllä jotenkin sen että veteraani on laiska ja viitsimätön ja odottaa palvelua, mutta se oli jo vähän liikaa ettei veteraanille ollut täysin selvää että jos puheenaolevassa ketjussa olisi ollut jotain lisätietoa, asiaa tai faktaa jota en tässä maininnut, olisi samperi soikoon vähintäänkin laittanut sen penteleen suoran linkin:rolleyes:
-
Lötkön vetelä nisäkäs, lainaus Linkolalta, niveljalkainen nilviäinen, omaa itseironiaa, nuo kuvailee omaa veteraaninimimerkkiä.
Ymmärsin huumoriksi ja tavoittelin sitä myös, mutta kun pilke silmäkulmassa tai virne suupielessä ei näy tällä välineellä.