Alkujaan tämän lähetti
Fin-76
Mulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. R-Techin asiakkaana olen ollut jo noin 7 vuotta. Tietysti käytän muitakin paikallisia pyöräkauppiaita. Iskarien huollot teetän R-Techissä ja joskus on viritetty iskareita oman mieltymyksen mukaan. Joskus säädettiin Talaksen IFP-kannun (?) paineita, jotta mun massalla saan kaikki joustot käyttöön. Myös takaiskari shimmattiin aikanaan alkuherkemmäksi ja olen ollut tyytyväinen. Takuuasioissa Firman myyntipyörästa ruuvattiin osa irti ja mä ajoin liikkeestä ulos siinä missä myyntipyörä jäi odottelemaan osaa. Tuo R-Techin iskarihuoltojen 3kk takuu on muuten sama, jonka esim. Fox myöntää uusille iskareille, että mitä vielä pitäisi vaatia lisää??
R-Techin "demo-fillari" ollut mulla pari päivää testissä jne. En voi moittia ko. liikkeen toimintaa.
TF:n tuunauksista en osaa sanoa, mutta kyllä sieltä R-Techistä löytyy varmasti suomen parhaat iskarivelhot. Sit vielä paikallisena iskarin huolto tehdään lähes odottaessa, niin en millään ainakaan pysty perusteleen sitä, että miksi omat iskarit pitäisi lähettää ulkomaille huoltoon (IMO).