Muutama perjantaipökäle näkyy lähteneen viimeiselle matkalle.
Printable View
Muutama perjantaipökäle näkyy lähteneen viimeiselle matkalle.
Tämä ei yllättänyt tämän aamun onnettomuustiedotteissa:
Tie 3 eli Hämeenlinnanväylä.
Paikasta Helsinki noin 18 km suuntaan Hyvinkää.
Sijainti: Vantaa.
Tarkempi paikka: Välillä Klaukkalan liittymä - Kivistön liittymä.
Huoh, jokaviikko pari kolme kertaa ruuhka-aikaan napsahtaa... Vakuutuslaitokset varmaan kiittää kyllä tuota #%&¤%&¤%%& shikaania siinä motarilla!! :mad:
karkinsyönti on mukavaa :)
Viimeksi kun ajoin siitä, perustelin A R:selle sitä, että se on ainoa tapa saada suomalainen hidastamaan. Mutta olin näemmä ylioptimistinen suomalaisten älykkyyden arvioinnissa. Ei ne hidasta vaikka olisi pakko.
Se on ollut siinä kuinka monta kuukautta, eikä työmatkalaiset vieläkään osaa ajaa siitä?
Että eilen illalla ulos jäähtymään laittamani makkarasoppa oli tänään jäässä.
Ehkä. Mitenköhän se olisi pitänyt tehdä, jos oletetaan, että tavoitenopeus sen shikaanin jälkeen olevassa työmaassa olisi kuitenkin korkeintaan 70 (rajoitus on 50, mutta siinä tietysti liioitellaan) ja työmatkalaiset tulee pohjoisesta sataaneljääkymppiä. Monivaiheinen hidastinketju?
Se että muijan sairaan kallis pyörä seisoo tyhjän panttina varastossa kun kerran mun auto sattuu olee sopivasti pihalla. Ni voi vaan arvata lähtikö HUIKEESSA -8 asteen pakkasessa auto käyntiin postikorttien hakureissulle 2 km päähän!
Itse kuitenkin pyörällä töissä 5 km päässä ni todellakin ottaa päähän, kun tiedän vielä kuka ne bensat kuitenkin maksaa!
Ei siinä aja nykyään sataaneljääkybää kuin bemaristit. Muut seilaa välillä 80-110 kun siinä on se ihan sairaan tyhmä ja idiootti ja perseestä oleva 80km/h rajoitus... Oli tässä yksikin ilta todella juhlaa ajella about tyhjää motaria keskustaan päin 85km/h. Tuntui että olis voinut hypätä juoksemaan siihen auton vierelle ulos ku niin hitaasti meni. :mad:
Että ensimmäisellä pakkaslenkillä paleli.
Kiire.....
Parittomien sukkien määrä pyykkinarulla.
Sää ei päässyt yllättämään. Hienoa ajella, kun arimmat ovat jääneet kotiin. Nelivetokeli.
Tänään aamupäivästä ostoksilla läheisessä Citymarketissa. Ensiksi yllätyin kun joululaulujen sijasta pärähti soimaan palohälytin. Sen sijaan en yhtään ihmetellyt sitä, että kukaan ei reagoinut mitenkään kyseiseen hälytykseen, ei asiakkaat eikä henkilökunta. Ei ollut suurta ryntäystä ulko-ovia kohti.
Perinteet mutsin jouluvalmisteluissa.
Speedplay Zerojen klossit kerää lunta jos joutuu jalkautumaan.
Se, että töissä on tänään tylsää ja hiljaista.
Sikli on perunoiden kuningas
Auraamisen taso Itä-vantaalla. Minä ajattelin, että homma olisi kunnossa, mutta ei. Nyt Vaaralan tiet on siinä kunnossa, että 4-vetoauto korotetulla alustalla on ainut vaihtoehto. Sivenin miehet rules!!
LUMISADE :rolleyes:.
Väenpaljous kuntosalilla. No ootellaan viikko..
Se, että taas pääsen aamukahvin jälkeen käyttämään lumilapiota, kolaa ja harjaa yöllä sataneen lumen siirtämiseksi kotipihan kulkuväyliltä ainakin jo metrin korkeiden lumikasojen päälle. :D
Se että väsyttää aamulla.
Se, että bussi tuli enemmän kuin viisi minuuttia ennakkoon ja seuraavaa joutui odottamaan puoli tuntia -22C kelissä. Pyörällä olisi ehtinyt nopeammin, taas vaihteeksi.
Se että lunta satanut yöllä 6-8 cm. :D
Palstan yleinen kettuilu ilmapiiri.. Tipattomat pakkaset liian pienissä pipoissaan :D
Että saakelin pakkaset jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...:seko:
Se että kaupassa meni taas aasisti rahaa vaikka mihin turhaan.
Tulipa otetutta prct. Se yllättää jos aamulla olen pyörän selässä.
Se että gradu aiheutti tänäänkin stressiä. Myöskään en ole yllättynyt siitä, että unirytmi on edelleen ihan kateissa.
VR. perkele.
Pakkaslukema *hrz*.
Pearl Jam kuullostaa aina vaan hyvältä...
Auraamattomat pyörätiet vantaalla.
Muksulla p..kat housuissa.
Anonyymi punainen :)