Sierra Nevadan alueella on tullut pari kertaa pyörittyä maasturilla ja Veletan päältäkin laskettua alas. Siellä tosiaan oli myös gravelia ajatellen hyvän näköistä pätkää, mutta nyt tarkoitus pysytellä lähempänä Malagaa.
Printable View
Sierra Nevadan alueella on tullut pari kertaa pyörittyä maasturilla ja Veletan päältäkin laskettua alas. Siellä tosiaan oli myös gravelia ajatellen hyvän näköistä pätkää, mutta nyt tarkoitus pysytellä lähempänä Malagaa.
^^^Ari, juuri niin, saavat Jethrot ja Huutokauppakeisarit Travelin kanssa siellä pyöriä ;-))
Nyt on majoitus varattuna tuosta Malagan itäpuolelta, Playa de Pedregalejon vierestä. Tuolta näyttäisi pääsevän kätevästi Montes de Malagaan ajamalla melkeinpä suoraan pohjoiseen ja lisäksi enempi itään päin jos haluaa pidempää lenkkiä ajaa. Reittiehdotuksia otetaan vastaan akselilla Malaga-Antequera-Granada-Motril välille noiden isojen teiden väliin jäävän neliön sisään.
Ai että. Nyt on huikeaa mestaa tarjolla. Minä olen pyörinyt tuolla suunnilla vain maantiepyörällä.
Koiria siellä pienillä teillä on vieläkin silloin tällöin irti. Nukkuvat pirulaiset keskellä tietä. Kerran meinasi tulla kiire.
Joo tuolla Sierra Nevadan suunnalla kun on tullut maastopyöräiltyä niin monesti meinannut olla koira kintussa kiinni. Olin jo varautunut ajamaan tällä reissulla sellasia lenkkejä joista 80-90% on maantietä ja loput sitten hyvällä tuurilla jotain gravelin tapaista. Tuolla suunnalla kuitenkin näyttäisi ihan reilusti olevan gravelia. Pitää vähän lisää tutkia karttoja ja kokeilla piirtää jotain reittejä.
Juu. Joku sopivan sileä sliksi, millä on kiva nousta vielä jyrkkiä assu mäkiäkin pienillä teillä. Niitä tuolla piisaa.
Mulla on Challengen Getawayt 40 millisinä. Ei ehkä optimaali, mutta rullaa mun tarpeisiin ihan riittävän hyvin.
Onko tulevina viikkoina foorumilaisia aurinkorannikolla? Minulla on reissussa mukana graveli, jolla onnistuu jotenkin myös maantie- ja helpot maastolenkit.
Vaihtoehtoisesti saa vinkata reittejä gravelille. Majapaikka on Benalmádenassa. Nousu tästä suoraan vuorille ja lasku Alhaurin de la Torreen on tuttu, samoin lentokentän ympäristö.
Minulle järjestyi huomiselle 20.11.2025 ajopäivä Benalmadenasta. Tavoitteena noin satasen lenkki maanteitä. Sattuuko ketään muuta suunnittelemaan huomiselle samantapaista Malaga - Benalmadena - Fuengirolla akselilla? Reittivaihtoehdot on vielä valittavissa. Vähän lyhyeksi jää tämä varoaika, mutta mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus.... :-)