Sunnuntai aamupäivällä ajelua, lähtö about 09.00, 3-4h, oisko lähtijöitä?
Printable View
Sunnuntai aamupäivällä ajelua, lähtö about 09.00, 3-4h, oisko lähtijöitä?
voisin yrittää vääntäytyä sääksin parkkikselle ysiks, niin kellot pitää muistaa siirtää. nyt pitäis keulankin toimia kun purin sen tossa alkuviikosta, tosin en oo vielä säätäny paineita saati ajanut. sekasikiösyklokrossari tuli kans kasattua ja lyhyen testilenkkin ajoin tänään, muuten on viikko mennyt ihmetellessä.
sataakohan paljon vai vähän?
Aamulla katotaan taivaalle ja tutkaillaan. Sääksin P-paikalta lähtö. Rajamäkeläiset jäsenet voi laitta paikallissäätiedotteen. Pieni sade ei haittaa. Kattellaan mihin asti lokasuojan woimat kantaa. Enempi w:tä jos on lokari myös edessä:).
Säätiedoitus:
Kello 7.20 paikallista aikaa
Sataa ja tuulee, eikä tuota oikein tihkusateeksi voi sanoa vaikka kuinka yrittäisi olla positiivinen. Lämpötila 7 astetta.
Säätutkien mukaan ei ole sade loppumassa ihan heti.
No, voin lähteä jos joku muu lähtee, yksin tuskin tulee lähdettyä. Ei lokarit auttanu on kyllä myönnettävä että itsellni ne ei ole edes asennettuna...
Erkon aviisi lupasi vaarallisen voimakasta tuulta ja vesisadetta. Ikkunasta katsottuna tuuli on kyllä aika rivakkaa, mutta ei tuota vettä nyt niin kauheasti tule (joukkoon mahtuu). Ainakin vielä uskon ilmaantuvani paikalle, kun ei taida päivän aikana kauheasti hellittää tuo lounaismyrsky ja ajamaan pitäisi päästä.
kai tässä sit joutuu itsekkin lähtee!
pitäisköhän kaivaa lokarit jostain?
Mun vermeet pitää vettä jotenkin:(. Ehkä tänään vähän vähemmän kuin 3-4h. Kohta mennään.
joo uudet kuteet pääsee testiin. heikoim lenkki on hanskat kun kyllästys ainekkin loppui kesken....
Hyvä että lähdettiin, reitti oli teknisesti mukava. Kiitos koko bändille.
Juuei!
Oli vieraita kyläilemässä joten eipä kerenny pyöräilemään, vaikka kelloja siirettiinkin! ;)
Hyvä kun muilla virtaa riitti tällaisellakin säällä!
Kummelin sääennuste: "koko kevään syyssää: vettä tulee kuin esterin pers....ä" kuvaa aika hyvin vallitsevaa säätilaa!
Polun määritelmä meni kyllä meikäläisellä uusiksi. Minulle on uskoteltu, että polku jotenkin erottuu maastosta.:D Ei ne kyllä varmaan mihinkään kartalle taitaisi päästä. Mutta pakko oli uskoa kun näki että siitä voi ajaakin. Ehkä minäkin sitten joskus kun olen oppinut ajamaan pyörällä voin lakata taluttamasta.
Vaatteet oli kosteanpuoleiset kun pääsi kotia.
Kiitos kaikille jarrumiestä odottaneille.
Kiitos kaikille, yksin ei olis ehkä tullut lähdettyä. Kumma juttu että mettässä ei sadetta tuntunut vaikka ilmeisesti koko ajan tuli vettä ihan mukavasti:)
Varpaat lämpesivät vasta kun pääsi suihkuun.
Pitää mennä ajamaan Märkiön Parempi Polku uudestaan kuivalla kelillä, menee varmasti paremmin kuin tänään. Aika haastava pätkä meikälle.
Pääseekö kukaan ulos leikkimään viikolla aamupäivisin? :p
Oletko ajanut Märkön Paremman Polun GPS-härpätin taskussa? Jos et vielä niin mennään pian:p. Sitä uraa ei varmasti ole kukaan piirtänyt mihinkään karttaan.
Heh joo olihan tuo aika haastava, mutta ajattelin näyttää kun ei tuota helpolla löydä. Joo ei erotu kartassa ja ei kyllä kovin hyvin lunnossakaan. Eihän me sitä oltais löydettykkään muuten, mutta kun puissa on ne täplät mitä lähdettiin seuraamaan. Niitä täpliä on muuten muuallakin :eek: milloin käydään ne kattoo?
Tallensin tämän päivän reittin nokian sportstrackerilla.
Jos haluutte nähä reittejä teillä pitää olla tunnukset tonne nokian palveluu ja sit pyydätte mua kaveriks: http://sportstracker.nokia.com/nts/user/signup.do
Voin muuttaa reittejä johonki muotoon jonka voi ladata johonki muuhun vehkeeseen ja sit seurailla. jos joku haluu. selkeetä, en ole pahemmin perehtyny, mutta pitäis onnistuu ja jälki pitäis olla tarkempi kuin netissä näkyvä.
Uudet vaatteet toimi paremmin kuin hyvin, palautan vielä tilaamani pitkät kuori housut ja otan tilalle kuori shortsit ni ei saateesta enää ole haittaa. Tosin hanskat on vielä vähä huonolla pohjalla. Mutta kyllä noi enduran vedenpitävät trikoot tosiaankin pitää vettä ainakin ensilenkin perusteella, tosin aika näyttää kuinka kauan.
Polkasin perjantaina jonkun "ryteikköpolun" siinä 25tien pohjoispuolella välillä astrakan/korpiharjuntie-kalkkivuorentie(märkiön grilliä vastapäätä). Eli ilmeisesti sen polun mistä puhuit lenkillä ollessamme, mutta jonka alkupäätä ei keretty näkemään. Meinas kyllä pari voimasanaa päästä siellä temutessa :). Tulee aina yhtä iloiselle mielelle kun koittaa voimalla survoa pyörää liikkeelle ja takarenkaan alta häviää pito = polvi kolahtaa etuhaarukan yläpäähän. Tais Otavan lisäksi silmissä näkyä pari muutakin tähtikuviota :eek:
Parin tunnin lenkki Sääksin ympäri takana. Kaipais kyllä huomattavasti lisää pitoa noihin rekaisiin!!!! Vaan alkaa olosuhteet oleen kait jo aika vaativat mille tahansa kumeille.:seko:
Minkäs verran sulla on painetta renkaissa? Auttaa kummasti kun päästää liiat ilmat pois!
Ei tartte keijukaisten siellä elvistellä.:rolleyes: Mulla on 2.5 baria kun on sisäkumit käytössä. Arvaa vaan pitikö yhtään?
En mä silti osaa edes ajaa, mutta onneksi on renkaat joita voi syyttää.:D Vielä pitäisi pojan pyörästä tarkastaa keskiö ennenkuin voi pistää tilauksen Saksaan jonka jälkeen minäkin pääsen tuubittomaksi ja saan painetta poies.
[quote=lansive;1017698]Ei tartte keijukaisten siellä elvistellä.:rolleyes: Mulla on 2.5 baria kun on sisäkumit käytössä. Arvaa vaan pitikö yhtään?
Mulla onkin renkaissa heliumia :D
Äsken käväisin pyörähtämässä Kiljavalla. Oli kivvaa!:)
Seuraava mahdolisuus on vasta sunnuntaina. Silloin 09.00 Sääksin P-paikka, mulle käy aikaisemminkin. Lähtijöitä? Säätiedotus näytti hyvältä.
Kuka vie ja minne ja vikisenkö mää vai jarrut:seko:? M.P.P?
Mä lähden messiin, kai me mennään vaikka vähän sataisi.:D
Just kun sai vähän paremmat kengänsuojat jotka mahtuu oikeasti meikäläisen viulukoteloiden päälle. Huomenna piti mennä työporukalla rymyämään Espoon keskuspuistoon vaan eipä mennä.
Ei taida sunnuntainakaan olla viisasta lähteä ajelemaan. Tuskin tää niin nopeeta lajiketta on.
kai sitä vois lähtee...katsotaan
Vim: ei taida paljo olla enää varaa vähentää paineita.minkäs lainen kuvio etukumissa, auttaisko jos vaihtais pyörimissuunnan?
Lansive: Flunssa lähtee vain lepäämällä, kun lähtee pyörän kanssa kikkailee liian aikaisin ni flunssa vaa pitkittyy, kokemusta on. No eiköhän se sunnuntaiksi tokene ;)
ketä lähdössä? Sääksin P-paikka 9.00. Mihin ajetaan ja kuin pitkään...
Jäsen C. ja yllekirjottaut ilmottautuu. Me lähdetään liikkeelle jo about 08.00. Auto voi jäädä Röykkään ja nähdään Sääksissä 09.00.
3-4h on aikaa.
Huomenna haketetut latupohjat ovat jäätyneet ja hyvässä ajokunnossa. Reitti vie kuitenkin takaisin autolle joten aika sama missä käydään. Märkiön Parempi taitaa olla h****tin märkä.
Jos ajeteaan Valkealammin rantaa niin pitäiskö ottaa videokamera mukaan ja ikuistaa kun p-olkisin pompahtaa puron yli:)
heh ai ojan yli pitäis ajaa. Kävin tänää ajelee ja fixailee sitä parempaa...joo märkää oli siellä suolla. Pitäiskö ajella herusiin päin.ja sen märkiön rannan polun voisit näyttää? Yritän yhtä kaverii suostutella mukaa, toisella on pyörä osissa meidän kuistilla.se odottaa vaihtajan korvaketta.
Meikäläisellä jää flunssan takia valitettavasti fillaroinnit väliin :mad: Pitäkee hauskaa!
Hengissä mutta elossa:) Aluksi meni hyvin (olin nuori ja vahva) , mutta loppua kohti hyytyminen oli aika rankkaa (löysin oikean itseni). Kaverit ajo kovaa ku ne sai huilata vähän väliä mua odotellessa:D. Avopolkimien tuoma händikäppi ei ole mikään excuse.
Summa summarrum: hieno lenkki. Hyviä mulle uusia polkuja. Ens su viimeistään uudestaan:p. Silloin paremmalla taktiikalla.
Kiitos koko joukkueelle.
Sää suosi, toisin kuin viime viikonloppuna.
Jep vauhti olisi voinnut olla hitaampikin. Varsinkin alussa. Enenmmän energiaa ja juotavaa mukaan ensi kerralla. Ei ollut pulloissa kuin vettä niin meinas vähän loppuakohden alkaa väsyttämään. Ja viimeistään nyt on aika rauhallinen olo.
Myös tämän päiväinen reitti löytyy nokian sportstracker sivustolta.
Hyvää uutta polkua oli myös minulle. Näytti toi nokia 38km ja ei ollu aloittanu ihan alusta eli koko matka vähän reilu 40km.
Täytyis käydä siivoamassa se pätkä mikä ajettiin lopussa ennen kioskia.