Jospa pidetään torstain lenkki edelleen ohjelmassa, mutta kokeillaan lauantaitakin?
Lauantai aamu on vähän ongelmallinen, jos tahtoisi jossain kaupoillakin käydä. Jokatapauksessa mukaan sinnitellään kunhan konsensus ajankohdasta löytyy.
Printable View
Jospa pidetään torstain lenkki edelleen ohjelmassa, mutta kokeillaan lauantaitakin?
Lauantai aamu on vähän ongelmallinen, jos tahtoisi jossain kaupoillakin käydä. Jokatapauksessa mukaan sinnitellään kunhan konsensus ajankohdasta löytyy.
Aloitetaanko ensi viikolla 18.09 klo 13.00 lauantai lenkit??
Mistä tonne ''marathon -09'' reitille pääsee Rixun puolelta? Vahteriston kautta ensin varmaankin, ja R-KV:n majalle, mutta minne sieltä? :seko:
Sinne ei kannata mennä, se on Riksun päästä liian tekninen. Se täytyy suunnitella uudestaan menemään enemmän Hikiän tien suuntaan.
Reitti kulki RKV:n hiihtolatujen sisä ja ulkopuolella kulkevia polkuja pitkin.
Lauantai 13:00 sai kannatusta torstailenkillä, eli Lauantaina 13:00 Torikadulta?
En päässyt:(, toteutuiko yhteislenkki lauantaina?
Sunnuntaina maastolenkille puolen päivän aikaan?
Lauantaina lähdössä Torikadulta klo 13.00
Olin tänään Erkylän isännän kanssa juttusilla ja sanoi ei maankäyttöluvalle. Kääntäkäämme siis katse kohti Usmia ja Kytäjää, marathon reittiä ajatellessa.
Onkos lähtijöitä viikonloppuna mtb-lenkille?
Torstaina kello 18:00 lamppulenkkiä pukkaa. Lamppuja viritellään kiivaasti usealla taholla.
Lauantainakin pyrin paikalle, kun kerran kelit vielä suosivat (liikuntakeskus 1300). Viime lauantaina oli vielä erinomainen keli.
Lauantaina tarkoitus ajaa Sveitsin kautta Usmintietä Isolle Kypärälle, Suolijärvelle, Kolmiperslammelle, Iso-Haiskarille, Kytäjäntien vierestä kiertäen Piilolammelle, IsonKypärn kautta Isolle Karhulle. Lenkki Torikadulta takaisin n. 40km.
Jaaha, lauantaina sitten lokasuojaa kiinni ja valot lataukseen.. tossa saattaa tovi vierähtää :)
Heh. Pikku Piilo - Piilolammi väli oli hiukan kosteahko.
Joo, märkää oli ja kokoajan pahenee..
Oli reitti kyllä oikein maantielenkki.
Mites olisi Rajamäen suuntaan??
Olen lähtemässä klo 11.00 lauantaina ajamaan. Torikadulta Kulomäkeen, sieltä Hyyppärä-KRauta-Veikkari-Puolimatka-Vehkoja-Hakala-Martti-uusi Lehtolan maja-vanha Lehtolan maja-TakaMartti-Tanssikallio-Mustamännistö-Lentokenttä-Sahanmäki-Kulomäki, n.40km.
Vaihdankin lähdön sunnuntaille. Hallitus keksi ohjelmaa. Sunnuntaina Torikadunliikuntakeskus klo 11.00..
Haapasen kanssa oltiin sitten sunnuntaina ajamassa ja vettä riitti taas taivaalta ihan riittämiin.
Onko lauantaina vielä maastolenkkiä?
Itse olen menossa. Ajamaan vaan klo 13.00 Torikadulta
Vaihdos lauantaille. Olen lähtemässä Haapasen kanssa Torikadulta jo klo 10.15 liikkeelle, joten sinne ken haluaa.
Onko lamppulenkkiläisiä ollut Torstaisin liikkeellä? Ollut työkiireitä pari viikkoa eikä ole ehtinyt..
Huhuu! http://www.vvdrienerlo.nl/smileys/19.gif Torikatu huamenna 13.00. Polut hyvässä kunnossa!
Flunssat ja pakollisen menot :o pakottaneet pitkään pois laiantailenkeiltä ja torstailtakin, mutta nyt kulkee taas. Pyöräily näyttää olevan talvilajina hiihtoa parempi, tosin taas taitaa olla hiukan liian LÄMMINTÄ. Torstaille pitäisi pakastaa, eli lamppua lataukseen?!
Poppakonsteihin uskoville tiedoksi, että löysin alumiiniteipin, joten klossien päälle tarjolla lämpöä takaisin jalanpohjaa heijastavaa teipinpalaa.
Parit muutkin maasturinjäljet bongasin Fillarilehden enduropätkällä (joka menee mulla talvella paremmin kuin kesäkelillä).
Onko pohjoispuolen vakipolut tamppautuneet?
Tjaa, täytyy katsoa miten kelit kehittyy. Tällä menolla torstaina ei ole lunta laisinkaan.
Mä olen pyrkinyt vähän välttämään sohjopoluilla kiemurtelua, niihin painuvat urat kun jäätyvät pakkasten tullessa kettumaisix.
Olisko riittävästi pakkasta että voisi kuivempia polkuja ajella torstai-iltana?
Lamput on ladattu ja nastat teroitettu.
Nyt on nastarenkaat hankittu, pitäis vaan heittää joku ilta/yö ne alle. Kaikki arki-illat on toistaiseksi tupessa, joten sauhuja pääsee ottamaan vasta viikonloppuna.
Mä en tule tänään. Täpärin uudet nastagummit pitäisi ajaa sisään ennen maastorymyämistä.
Pistelen tässä rompetta niskaan, lamppulenkille, Torikadulta, 18:00
Miten on porukat miettiny Tahkolle lähtemistä?
Vankka olis aikomus lähteä taas taapertamaan 60 km..
Lauantaina lenkille maastoon klo 10.00 taas tutulta paikalta Torikadunliikuntakeskukselta.
Onko lauantaina muita lähtemässä klo 10.00 lenkille? Itse olis taas tarkoitus lähteä maastoon, kun ei viitsi mennä maantielle vielä paleleen. Lämpimiä kelejä odotellessa...
Ajatuksena olisi lauantain mitata enduro kisareitti
Mites kävi Sakke takavaihtajalle?
Olen lähtemässä sunnuntaina klo 10.00 Torikadulta. Tarkoitus taas ajaa enskapätkät läpi, tällä kertaa kokonaan aikataulun mukaan.