hzö..aika siistiä :D
Printable View
hzö..aika siistiä :D
On auto käytössä
Siis käytettävissä :D
Samppa säätää :D
pitäisköhän kävässä tänään songassa?siellä olis kaikkea jännää :D
Sopii mulle [img]smile.gif[/img]
Missäs se muuten on? :D
sininen on taivas sininen on trallallaaa.... :eek:
samiw..mie meinasin käyä tänään vähän kletraamassa ni en kyllä pääse. schade :(
hösö on vissiin pilvessä :D
sami w,sonka on tuolla sinetässä päin, n.30 kilsaa täältä
Kattelin kartasta jo [img]smile.gif[/img]
Kattellaan t. joku toinen kerta sitten
titti, kumpiha meistä o pilvessä?
oujees,hannu tulee varmaan iltasella sitten raktorilla sinne puskemaan meille muutaman uuen nokan.juho meinas kanssa että vois lähteä sinne..
hzö,sie varmaan,hösötät koko ajan :D
Mitenhän kulku?
Mulla menee pari fillaria siihen telineeseen.
Voi olla etten tänään jaksa lähteä. On semmonen pieni väsymys päällänsä kun on lapioitu vkl:na.
sami.mennään me sinun pirsillä ja jos muita tulee niin ne varmaaan pääsis juhon kyytillä...mitä hzö
meinas iltasella?
lähex sonkhaan?vai vieläkö on multaa korvissa?
;)
siis jos juho nyt lähtee...
Ok
Ilmotteleppa sitten tiitti kun/jos saat fillarin kasaan.
oookrapookra
:cool:
tiitsa, käytä http://www.rocsport.com/ubb/edit_ubb6.gif nappia jookos. Jätkä floodaa nuila rivin teksteillä sivutolkulla tarinaa, katuaa heti jos jollain on edes jotain asiaaki ;)
hahahaha,ookkei,teen niin,pahoittelen! :D
EI prkl...keskiviikkona...joillaki on vielä koulua torstaina!!! Ja prkl joku kolhi meikän autoa parkkipaikalla ja oli lähteny karkuun... :mad: :mad: :mad:
torstaiha on kansainvälinen vapaapäivä :confused: Miten teillä voi koulua olla :(
No meillä on tv-lähetys torstaina...oli kansallinen vapaapäivä tai ei... :(
Jaa-a saapa nähä miten käy meikän lojo reissun kans...kävin kattoon saldon ja se näytti tosi huolestuttavalta...eikä täyttöä ole luvassa vähään aikaan :( :(
niin, perustelu "se näyttää vähän semmoselta" onkin hyvin fiksu ja näppärä..
jepjep.. niinhän siinä käypi joo..
se ainoa vika siinä mitä tehtiin oli, "se näyttää vähän semmoselta" :D voi *****, mitä vitun väliä miltä se näyttää??! joo, veetään se mäki suoraan tota rinnettä alas ku ne mutkat näyttää vähä semmosilta.. :D :rolleyes:
mie kyllä luulen että hösö ei oo enää se hösöin tällä palstalla.Lainaus:
Originally posted by Mechz:
hzö,sie varmaan,hösötät koko ajan :D
3sivua ja 90% mekhin postauksia.. keskimääräinen pituus 3 sanaa....... että näin...... juu mukavasti tuuleskelee... eli ilimoja pielly.
no sori, mulla on paha tapa innostua suunnittelemaan kaikki uusiksi :D ja sitäpaitti tuo suunnitelma on aika puhtaasti mun ja Hösön käsialaa(niin, missä oli ne muut "suunnittelijat" ja talkoolaiset??), yleensä perusteltuja juttuja.. vituttaa kuunnella jotain ininää että "ei ku se näyttää vähä tolta", sen jälkeen ku kysyy että mitä pitää tehä niin äijjät on hiljaa...ja katoaa paikalta..
Käykää nytte ajamassa sitä rataa, jos se vitun lavahirviö siinä pistää niin silmään, että ajat puuhun niin käydään peittämässä se vaikka hiekalla ja kivillä!?
Mun mielestä siittä kuitenki tuli ihan ok, lukuunottamatta sitä yläosaa mille ei ole vielä tehty mitään, eikä varmaan tehdäkkään sen takia kun on sellasta "ei hylkiömetsää".. Trimmerillä vaan tasaseksi ja sillä selema..
eläkä vitun teiniangsti ota tätäkin jotenkin henkilökohtaisena vittuiluna :D
:D ihan sama, se rata on tehty ja sillä selvä.. sama se miltä ne näyttää jne..kunhan toimivat ja ovat turvallisia?? Mie ainakin olen kypsyny tähän paskan jauhamiseen näistä ajopaikkojen puutteista yms.. ***** ottaa lapion kouraan ja tekee niitä paikkoja? Tuntuu vaan, ettei siinä kylässä ketään kiinnosta tehdä mitään..kato dirttiä, kato oukkua, kato syvästä.. mihinkään ei ole tullut mitään uutta?!Paikat vaan rapistuu..
ei tässä kukaan ketään oo haukkunu, ärsyttää vaan tuo kitinä.. mikset ottanu sielä kottikärryjä käteen ja alkanu kuskaan maata siihen jos niin käsittämättömästi ahdistaa??!
eikus ville siinä on viel se pointti, ettei tässä ole kuitenkaan aikaa ihan perkeleesti..
Ens vkoloppu menee enskahommissa, seuraava menee hyvinkäällä, seuraava menee mahdollisesti rukalla, seuraava on sit ounasvaaran junnudhöö josta lähdetään suorilta Narvikiin, narvikin jälkeen on viikko aikaa.. Mielummin tekee radan nyt valmiiksi, kun miettii sitten viimeisellä viikolla että jaha, vois melkeen alkaa tekeen jotain messiläpatteja..
Kai sää ymmärrät mitä ajan takaa, ei tuommonen rojekti kuitenkaan itestään tonne vaaraan tule..
Ja jos toi hässäkkä ei toimi, se on helpompi purkaa pois, ku alkaa tekeen jotain uutta sitten päivää ennen kisoja..
ja ***** mie kihisen raivosta!!!1 taidan lähteä ajaan marketeille amiksien päälle :mad: :mad: :mad:
:D
olikos tässä jotenki epäselvyyttä edes :D
mutta käykää tosiaan ajamassa.. sitten sen näkee toimiiko mikää vai eikö.. Paha se on sanoa mitään ku seisoopi tollona vasara toisessa kädessä ja sankko toisessa. Mie yritän itte keritä ainaki ens sunnuntaina sinne ajaan ja testaan..jos kerkiän
näihä se mennee, onneksi ei oltu lömppipytyn äärellä.. ois pian menny leukutappeluksi ja poronsarvien kolisteluksi :D
ollaanhan taas kavereita??
No huh :D Alako näyttää jo melekeen samanlaiselta ku oulu topic joskus taannoin... :D :D
:D :D :D
äjjillä ollu kauhiat kinat täällä....
ville on oikiassa, oisha se vitun makia ku kaikki jutut ois dh paanalla luonnon omia juttuja, ropi,heitot ja alastulot...mut ku se ei vaan aina onnistu...
mieti ny tuota loppua....oisha se ollu aika ankia, tuut mettästä,käännät vähä..polijet iha vitusti ja oot maalissa...ehkä joku linkka siellä...
nyt siinä o kumminki se lautahäkkyrä...pittää vähä miettiä et mite tuut, liia lujjaa ni veät mutkasta pihalle, vaikka siihe linjataan se leviä paana, ni tuo nyt tuopi jotaki erillaisuutta siihe [img]smile.gif[/img]
oisha siihe voitu tehä lauta kehikko ja sitte joku 4kuutiota maata raahata, mut ei kellää vissii kiinnostanu?
joo jos huomenna tilais pyörän?
ostakaa gt :D ei oo ku poikki :D
Joo tilaile vaan porvari!!! :D
Millasta?
selvii huomenna...
vitun hifi tod.näk.
ris kingi,vanilla rc,mavicin kehä... :eek:
nii keskiviikkona osi tarkotus mennä 13-14 aikaan oukulle säätään vielä rataa...tarkotus ois kai siistiä sitä rytöläjjää...ku se kerra on niin ruma...
oisko teemu ja sami mukana?
ville? juho? jukka? tiitti? jani?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...131389427&rd=1
tätä mie oon katellu...