Onhan noita suomessa jo kymmenkunta, lähinnä maahantuojalla ja heidän työntekijöillään.. ;)
Printable View
Onhan noita suomessa jo kymmenkunta, lähinnä maahantuojalla ja heidän työntekijöillään.. ;)
Äh, silveriä ei tullut vieläkään, sitä toista väriä vain.
Sähköpostiin kilahti viesti, että oma Sapphire on matkalla Scandinavian Outdoor Storesta. Ilmeisesti eka erä meni jo, kun näyttää nyt tuolla toimitusajaksi 5-10 päivää, mutta ne, jotka ei vielä ole tilanneet kannattanee käyttää tuolla nyt olevan inventaarioalen -10% tarjous hyväksi, lähtee Sapphire melkein samaan hintaan, kuin muualta saa normiversion :rolleyes:
Toi tuntuu olevan vähän arpakauppaa että mihin liikkeeseen laittaa tilauksen sisään. Maailmalla Sapphiren tilanneet kiroavat kun ne tuntuu olevan kortilla vaikka tavallisia saa jo "hyllystä". Parista kotimaan liikkestä olen kysellyt ja niillä vain tieto että maaliskuussa... Yllä olevan mukaan SOS on niitä ainakin saanut. Onko tietoa muista? Itse kaipaan vieläkin tukea että minkä mallin ostaa ja sitä varten olisi kiva päästä laitetta "kopeloimaan".
Tilaus lyött sisään perusmallista harmaana. Kiirusta ei ole mutta silti odotellaan :)
^Mistä tilasit, jos saa udella?
Toonien vinkistä vaari ja safiiri lähti tilaukseen sykevöineen Scandinavian Outdoor Storesta. Nyt alkaakin sormet punaisina sitten perinteiset lähetyksenseurannan päivityspäivät! Saa nähdä kuinka karulla arviolla ovat heittäneet tuon 5-10 vrk toimitusajaksi.
^Pistähän tilannetietoja kun asia etenee..
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...47a4e9df07.jpg
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...70889599c6.jpg
Eli Sapphire tuli kotiin, vierellä 910xt kokoa hahmottamaan. Paino on tuon metallirannekkeen kanssa kutakuinkin järjetön urheilukäyttöä ajatellen, ainakin mun konttoristin ranteilla. Ensi töikseen sai ruuvata tuon mukana tulleen muovirannekkeen kiinni (tämä tosin oli alunperinkin ideana).
Varmaan jokin odotusjännityksen purkaantuminen sai mulle aikaan kauheen flunssan, joten tarkemmat testailut siirtyy tulevaisuuteen. Voin kuitenkin muistaessani jotain tännekin näpytellä, kunhan käyttökokemusta kertyy...
Onneksi on ollut flunssa päällä niin on vähän helpottanut odotuksen tuskaa.
Eilen ekan kerran yritti vähän ajaa lenkkiä fillarilla mutta keuhkot ilmoitti että "ei vielä"!!
Mistäs Toonie sapphiren tilasi, vai kuulutko Garminin henkilökuntaan?
Oma Sapphire vielä liikenteessä, mutta nyt polkemassa mäkeä Teneriffalla niin ei harmita vaikka ei tällä viikolla kelloa tule :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuolta Scandinavian Outdoorista, perjantaina taisin tilata ja tänään noukin sen Siwasta. Ei voi siis ainakaan syyttää liian pitkästä toimitusajasta... silloin näytti toimitusajaksi 2-4 päivää, joten ainakin se täsmäsi (otin siis matkahuollon lähellä -paketin).
Sellaisen huomasin tässä, kun on ollut aikaa räpläillä, että Garmin on ilmeisesti vetänyt updatet pois jaosta, kun firmiksestä ei löydy uudempaa, kuin 2.30. Foorumeilla jotkut oli jo saaneet useampiakin eri päivityksiä (uusin niistä 2.90?), mutta siis ne on vedetty takaisin....
Vaikuttaa siis siltä, että liian nopeesti puskettu kellot markkinoille ja softa ollut kesken. Tuota sitten koitettu fiksaa nopeilla päivityksillä ja sitten joku viheltänyt pelin poikki, että jos nyt laitettais kerralla kuntoon ja laitetaan sitten vasta pihalle.
(Tuttua touhua pelimarkkinoilla, kun ovat pakolla halunneet keritä joulumarkkinoille... Ainakin EA/Dice tunkee kaikki Battlefieldit ihan raakileina ulos ja korjailee/hajoittelee niitä sitten jatkuvien patchien myötä).
Eli tuolla aiemmin linkatussa keskusteluissa ja Rainmakerin syvämulkaisun keskusteluissa ainakin jengillä tiltannut GPS ja eriasteisii jumiutumisia tullut, joskaan ei virallista tietoo kait oo, että onko ongelma raudassa, vai softassa...
Ei siis välttämättä huono juttu ole, vaikka et näitä ihan ekoja päivityksiä ehdikkään testaamaan [emoji3]
^ Melko huvittavaa. Tuntuu että moni on tilannut fenixin pari kuukautta sitten ja vielä ilman. Toonie tilaa perjantaina ja saa sen parin päivän päästä... :D
Joo, aika outo tilanne kyllä kaiken kaikkiaan. Mulla varmaan kävi niin kauhee pulla tuossa, kun siellähän tuota laitetta ei oo ollut kuukausitolkulla ennakkomyynnissä, vaan lisäsivät ilmeisesti sinne vasta kun ekat oli saatavilla. Noh, mä sitten oon käynyt silloin tällöin tarkistamassa, että ilmestyykö sinne sellaista, koska oli yks -10% alennuskoodi käyttämättä, joka oli menossa vanhaksi 30.3 ja sormet ristissä odotellut, että sais tuohon sen käytettyä ennen kuin menee vanhaksi (backuppina oli makuualusta ;)).
^Ymmärrän kyllä v...uksen, sen verran ruokotonta toimintaa kyllä Garminilta. Ei ymmärrä???? Jotenkin seuraa kuitenkin samaa mallia kuin maailmalla. Eli näyttääkö kuitenkin siltä että jälleenmyyjät eri asemassa? Jotenkin vain tuntuu ihmeelliseltä että joku SOS saisi niitä ensimmäisten joukossa. Tuskin mikään jättimäinen Garmin myynti?
Eikai siinä sen kummempaa ole kuin että SOS on tilannut ennakkoon ensimmäisten joukossa joulukuussa suuren määrän ja sai siksi ensimmäisestä erästä. Sitten kun laittavat myyntiin vasta kun laitetta on saatavilla niin myytävää saldoakin löytyy. Eri asia olisi ollut jos olisivat laittaneet ennakkomyyntiin. Eihän maahantuoja voi mitään yksittäisen liikkeen toiminttavalle.
Epix on kanssa lähtenyt ja saapuu mulle ensi viikolla. Se on vähän ristiriidassa sen kanssa että jossain väitettiin että nuo lähtevät ennakkotilaajille vasta huhtikuun puolenvälin jälkeen. Mutta näin päin se ei tietenkään haittaa:).
Oma suomalainen jälkeenmyyjä jolta kellon tilasin aikoja sitten, kertoi että suomeen Garminilta eka batch tuli mutta vain harmaita, Sapphire malleja ei olis vielä suomeen asti valunut. Sikäli jännä että Garmin Nordic kanavoi noita tilauksia tuolla lailla kun kerran kaikki kama tulee suoraan Tanskasta jälleenmyyjille eikä kierrä Lohjan kautta. Että miten voi viesti olla että suomeen ei saatu kuin harmaita mutta sitten muualle pohjoismaihin tulee muitakin malleja (kai se SOS on ruotsalainen firma eikös?).
Toisaalta, mistäs me tiedetään monta kelloa SOS tilasi tammikuun alussa jo ennakkoon, vaikka ei niistä ollut varausta asiakkailta.
Eniveis, foorumin eka tunnustettu F3 on saapunut ja onnellinen omistaja on jäsen Toonie. Onnittelut!
Olin kyllä melko varma että jäsen Kemizti olisi ollut eka...
:rolleyes:Mut tiimikuskeja ei lasketa...;).
Näyttäisi SOS:ssa olevan varastossa sekä parissa liikkeessä saatavilla hopean värisenä.
Viikonlopusta asti aktiivista käyttöä takana ja itse pidän aika merkittävänä päivityksenä fenix2:sta ainakin treeniominaisuuksien puolesta.
Äsken wi-fillä treenin siirrettyä kello tarjos 3.0 päivitystä. Nykyinen 2.3 toiminut kyllä ihan ilman ongelmia, mutta kyllä luottoa löytyy sen verran, että laitan päivittäen.