Ai siel o niin kylmä :) . Tääl +23 tänään. Huomenna Aattelin polkea mäkeä ylös 34 kilsaa. Saa nähä kuinka karmea jarruttelu tulee kotimatkalla.
Printable View
Ai siel o niin kylmä :) . Tääl +23 tänään. Huomenna Aattelin polkea mäkeä ylös 34 kilsaa. Saa nähä kuinka karmea jarruttelu tulee kotimatkalla.
Toi kolme ukkoa eri aikaan eri paikoissa on vielä ihan normitalviporukkalenkki mutta Aleksi ei ole edes samassa maassa…ei näin.
pitäiskö yrittää ajaa lauantaina jotain pientä kiemuraa Sipoon suunnilla... mulle sopis joku 30-60km kevyttä pyörittelyä :cool:
Onnistunee, jos tämä räkätauti helpottaa... Tulis edes kunnon tauti, niin vois sairastaa, mutta tämmösellä ei edes viitsi....
Kyllä lauantaina saattaisi lenkki maistua. Ja sitä kevyttä pyörittelyä, jooko?
joo mulla on ainakin tarkoitus lähteä ajamaan oikeesti kevyttä... kilometrit sit kelin mukaan ;)
Mikä ettei! Mitköhän keliä on luvassa? Alkuviikosta joku lupaili kovaa tuulta?
Ja sunnuntaina kevyttä rynkytystä.....Adventti voi opastaa Vuosaarelaiset reitille kohti....:)
Kymmentä pakkasastetta olen pitänyt rajana, vähän tuulesta riippen. Huomenna näyttäisi olevan siinä hilkulla. Toivottavasti yöllä ei tule paljoa lunta?
Lähtöaika?
Mää jätän välistä... Sain räkätaudin poikasen ja ajattelin sairastaa sen ensin pois. Räkätauti tms. kannattaa aina sairastaa lomalla, niin tehokasta työaikaa ei mene hukkaan.
no sen tunnin mä voin joustaa, joten olisko klo 11:00 sopiva?
tuli sitten tänään heitettyä ekat lipat nastarenkailla..jää on liukasta ja kovaa!
tuli ajatteua huolimattomasti sellasessa melko syvässä jää kourussa ja siitä se sitten lähti lapasista :eek:
Ok, kompromissi siis klo 11. Pysytään asvaltilla aina kuin mahdollista.
Yep
Saattaa olla että eksyn minäkin paikalle........
Tänään oli kyllä niin puhti veke, ei tuo lumi ja pakkaset
oikein enää inspiroi.
Kompataan edellistä tuon asfaltin suhteen.
Tapani
Kiitos ja ennen kaikkea anteeks tästä päivästä. :D Mä lähden bailaamaan ny.
joo kiemurat oli kyl kivat...mut meno ei kuitenkaan tainnut ihan olla sitä kevyttä pyörittelyä :rolleyes: mä voisin bailaa sit kun pysyn peekoosykkeillä Aleksin peesissä :p
Jep, kivat kiemurat. Alvinhammerin mukana ajaminen kehittää kuntoa :).
Tommonen happi(o)lenkki ajettiin:
http://connect.garmin.com/activity/70137589
Keli oli virheetön helmikuuksi!
Jaa joo, Omloopissa näkyy olevan mukulakiviä!
Varmaan mun täytyy lähteä mukaan seuraavan kerran, niin saahaan porukka menemään tarpeeksi hiljaa....:rolleyes::rolleyes::rolleyes: No eiköhän tämä lentsu tästä hissukseen parane.
Yep
Mukava 53km lenkki, uusia maisemia ainakin meikäläiselle.
Pk-sykkeistä ei kyllä tietoakaan mun kohdalla
Lähes tapissa kävi monet kerrat, sen verran oli nousuja.....
Tapani
viittiikö edes 53km pukea???Ja semmosen lenkin jälkeen ei kyllä saa mennä baariin!
Ollaan velipojan kanssa lähdössä lyhyelle lenkille kohtapuoliin. Jos on mukaan lähtijöitä niin ollaan noin 13 siinä levikkeellä viljelypalstojen kohdalla, jolla lenkiltä palatessa yleensä pidetään lyhyet turinat.
Tänään oli pakko käydä jäällä palauttelemassa suksien kera.
Lenkki tuli tehtyä, mulla se tosin tyssäsi 30 km kohdalle, ketjut katkesi. Taisi olla huolimaton liitos edellisen osapäivityksen jäljiltä.
Mäkin kävii ajaa 70km. Ei näkynyt ketään missään…
olisko lauantaina vuorossa oikeasti sitä peekoota.
ajattelin ajaa noin 4-5h jos ja kun keli on kohdillaan....
toivottavasti saadaan järkevä ryhmä kasaan :p
Mä voisin lähteä lauantaina ajamaan, jos luvassa on rauhallista menoa ja crossarille sopivia baanaa... ja silleen ettei tarvii hemoglobiineja suussa arvuutella :).
Joo, kyllähän lenkki maistuu lauantaina, ihan mukavaa keliäkin luvassa. Ja se PeeKoo olis ihan kiva. Lähtöaika?
No kyllähän 4-5 tuntia tekisi eetvarttia, mutta kun sissikomppanian miehet hiihtävät sunnuntaina Sipoon Susihiihdon Immersbyyn VPK-talolta ja takas. Taitaisi tyhjennysharjoitus jäädä vähän viime tippaan, jopa meillä luonnonlahjakkuuksilla?:mad:
PS. Mutta siihen saa kyllä suksimiset riittää tältä kaudelta. Johan sitä on kestänyt.........