Ei ole tämän viikon tammaraveja vielä fillarikalenterissa. Onkos kukaan lähdössä lenkille huomenna Bembölestä/Vantaankoskelta?
-johanna
Printable View
Ei ole tämän viikon tammaraveja vielä fillarikalenterissa. Onkos kukaan lähdössä lenkille huomenna Bembölestä/Vantaankoskelta?
-johanna
^ Okka, laitan infoa :)
Ai niin, kannattaa sitten jo vähitellen ottaa jotkut näkymisvalot mukaan ainakin kotimatkaa varten (toki matkan pituudesta ja vauhdista riippuen).
Matkalla Bemböleeseen näytti jo kovasti säävaraukselta mutta tulihan sinne kaksi muutakin vettä pelkäämätöntä. Virallinen osuus oli tasan 40 km 24,6 km/h keskinopeudella.
Jatkoa voisi minunkin puolestani seurata ehkä mieluummin lauantaisin. Minulla olisi varastossa valmiiksi tänä vuonna varsin vähälle käytölle jäänyt Prologin virallinen yhteislenkkilähtöaika (Vantaankoski klo 13) kierrätettäväksi tähän tarkoitukseen jos kelpaa.
Kiitokset vetämisestä ja seurasta. Reitti oli varsin mukava, melkein pelkkää alamäkeä.
Tulipa samalla testattua uudet renkaat. Kevyesti rullaavat :)
-johanna
Lauantai klo 13 kuulostaa hyvältä.
A R:nen, allekirjoituksesi on hurmaava. :D (Tai sitten olen ymmärtänyt täysin väärin.)
Hienoa, naiset! Onnittelut omatoimisesta lenkistä torstaina ja osallistumisesta tänään TdH:lle :) Mukana oli ainakin Joto, Anski, Elmiira, Mandello, Equilibrium, Sini Takkulaan asti ja minä. Oliko muita? Ens vuonna oma jengi?
Ja sit oma Tammapaita! :cool:
Oli ilo ja kunnia nähdä kannustaa teitä Arvon Naiset :-) Hienosti vedetty!!!! Meillä oli oikein hauskaa Marjan kanssa, mukava että noteerasitte. Nojoo, varmasti jokainen huomasi, kun ei tosiaan olla ehkä hiljaisimmasta ja vaatimattomimmasta päästä ollenkaan :D
Ehkä ensi vuonna rohkeus riittää osallistumaan, kun saa koko kesän treenata.
Nyt varmaan on kyse siitä rouvasta, joka innokkaasti kannusti, ja tiesi kuinka monta kilometriä matkaa on jäljellä. Olisiko ollut jossain 15 ja 25km jäljellä kohdassa?
Jos niin, niin kiitokset itseltänikin. Kannustus antoi voimia väsyneelle polkijalle!
Kävikö muuten pahasti Hepon sunnuntailenkeilläkin näkyneelle Viherissä asuvalle Bianchi kuskille, joka kaatui 100km huoltotauon portilla 26km/h ryhmässä? Näytti vähän pahalta, mutta ilmeisesti kaikki saivat väistettyä?
Kiitos kysymästä,mulle ei käynyt kolarissa kuinkaan! Mustelmilla, asfaltti-ihottumalla ja pienellä selän venähdyksellä selvisin. Onneks muut kuskit sai väistettyä. Kiitokset peesiavusta auttamaan jääneille.
Ei se mitään jos kaatuu, kunhan saa ryhmän kiinni! :-)
Oli aivan mahtavan näköistä menoa :D ja oli tosiaan kivaa huudella siellä tien varrella :) Ehkä me Anun kanssa ollaan ensi kesänä mukana ajamassa...mä en kyllä lupaa mitään :rolleyes:
Oltiin eka tossa Turuntiellä Lippajärven risteyksessä ja sit jossain siellä missä tosiaan oli n. 20km jäljellä. Muistan sen yhden miesparan, joka oli tosi väsyneen näkönen ja kommentoi meille, että ei jaksa enää ja me kaksi hirviötä vaan huudettiin, että "jaksaa jaksaa" :o Pääsiköhän se perille asti??!
Oli meistä kyllä hyötyäkin kun yks mies lähti väärään suuntaan ja muut meinas mennä perässä, mutta mehän kiljuttiin kun apinat, että ei sinne :)
Mutta Sini mitä tapahtui??
Ai niin vielä...oli tosi kiva kun porukka heilutteli meille ja hymyili :D yks mies lähetti jopa lentosuukon - oih se lämmittää vieläkin :D
Sini jätti leikin kesken, kun polvi irtisanoi yhteistyösopimuksensa.
Voi Sini parka, mä oon tosi pahoillani. Toivottavasti polvi paranee pian ja sit ens kesänä uus yritys :) Talvella sit BODYPUMP:iin jossa viimeistellään jalkojen kestävyys :)
Jo vain me kiljuttiin HYVÄ NAISET aina kun joku nainen nähtiin :D
Itseasiassa lopetin huutamasta "Hyvä naiset" siinä vaiheessa, kun taisin erehtyä pyöräilijöiden sukupuolesta :D Ei enää uskaltanut ettei kenellekään vaan jää traumoja...
Me ei kyllä annettu tilannetietoja jäljellä olevasta matkasta muuta kuin tyyliin "ei oo enää pitkästi" :)
Joo, kaikenlaisia vilkutuksia nähtiin, mutta paras oli aina se suloinen väsynyt hymy, jonka tosi moni jaksoi meille heittää! Ja taisinpä nähdä yhden silmäniskunkin (vai oliko se elohiiri) :D
Sinille pahoittelut, mutta onneks elämä jatkuu TdH:n jälkeenkin!
Tuolla aiemmin viestiketjussa kyseltiin lauantailenkkien perään tässä syyskuulla.
Mun täytyy valitettavasti skipata lauantait perhepoliittisista syistä, mutta sunnuntaisin kyllä taas meno maittaisi. Lyöttäydytäänkö mukaan HePon sekalenkeille su klo 11 Vantaankoskelta? Vai olisiko tarvetta ajella hiljemmin? Voidaanhan me tehdä oma "varjoseurue" kovempaa menevien perään, jos siltä tuntuu. Mulle käy mikä vauhti vaan.
Mikään ei tietenkään estä naisia ajamasta omia lenkkejään lauantaisinkin, mutta sitten teidän täytyy itse olla aktiivisia ja sopia reiteistä, lähtöpaikoista ja ajoista. Nuo voisivat lähteä vaikka Bembölestä, niin olisi tarjontaa sieltä käsinkin. Toki laitan lenkit mielelläni fillarikalenteriin sitten, jos tällaisia lenkkejä järjestetään :)
Muistakaa myäs laittaa minulle viestiä siitä, millaista toimintaa toivotte HePon naisten toiminnalta ensi kaudella :) Kommentteja, ehdotuksia, ideoita, haasteita....
Sellainenkin mahdollisuus siis on, että lenkin voi jättää kesken? Hyvä niin, koska kuulostaa melko hurjalta.
Minä kyllä ilmaannun porukkalenkille joku päivä, mutta en ole vielä varma, milloin ja tulenko jaksamaan sitä kunnialliseen päätökseen asti. Toi keskari on minulle aika kova. Kaupunkiajoa vapaammalla vesillä ajelen sellaista 20 km/t keskaria maksimissaan.
Paransin edellisten vuosien tdh-aikaa 25 minuutilla :). Ensi vuonna menee jo alle 4h30min. Varmasti menee!!
Sini valittelikin polveaan Pitskun kohdilla, no hyvä että tajusi jättää homman kesken, sillä polvivaivat on perin veemäisiä.
Niin, kyllä minä voin lenkkeillä Vantaankoskelta lauantaisin klo 13 (jotain 40–60 km pöndeä, vauhti osallistujien mukainen) seuran kanssa tai tarvittaessa ilmankin, tosin ainakin seuraavan kuukauden vain joka toinen viikko (tänä lauantaina joo, ensi lauantaina ei jne). Sunnuntain klo 11 lenkitkin ovat ihan jees, tiedä vaikka tässä taas joku viikko saisi itsensä liikkeelle noinkin aikaisin.
kiitos,no vähän otti päähän,mut aina ei voi voittaa,nyt on hyvä fiilis kun sain hyvän satulan ja kävin eilen testaamassa polvea niin kesti hyvin 70 km,olis se voinu toimia jo sunnuntaina,ette näköjään lenkkeile enää torstaisin?täytyy varmaan yrittää tulla sunnuntaina jos on hyvä sää
Huomenna siis lenkkiä Vantaankoskelta klo 13 (karttaa en jaksa piirrellä mutta reitti voisi olla vaikka joku Tapola–Ruotsinkylä–Rusutjärvi–Metsäkylä–Metsä kylä, 50–55 km). Pieni säävaraus, ilmoittelen tarvittaessa ennen puoltapäivää jos näyttää ihan vedenpaisumukselta.
Vantaankosken lenkistä tänään klo 13 on nyt tieto myös fillarikalenterissa http://www.fillarikalenteri.fi/ Kiva, Anna, että jaksat ajeluttaa myös muita :) Itse yritän päästä huomiselle HePon yhteislenkille.
Tämä jäi nyt sitten osallistujien puuttuessa varastoon esim kahden viikon päästä lauantaiksi... (Onneksi tämä oli sopivasti useammankin konsortion potentiaalinen yhteislenkkiaika, kävimme sitten paikalle ilmestyneen Prologin skotlantilaisvahvistuksen kanssa tahkoamassa Skogbyntien mäkeä (kumpikin nousu kolmeen kertaan, auts) ja kotimatkalla luonnollisesti kastuimme.)