Itselläkin shimanot. Ei ole varmaan vielä viiteen vuoteen varaa Campagnoloihin.:p. Kun on tämä osasarjavääntö saatu valmiiksi niin voidaan varmaan rueta kiistelemään Kallansilloista:D.
Printable View
Kumpusen lenkki tänään + lentoasema. 75 km ja kokonaiskeskinopeus 27+. Alussa reippaammin ja loppussa rauhallisemmin. Ajajia aluksi viisi ja lyhyemmän lenkin kiersi ajanpuutteen vuoksi kaksi. Kiitokset herrasmiehille. Ilma ja seura olivat ensiluokkaiset.:)
Joo, leppoisa lenkki ja hieno ilma, kiitos. Pidentelin omalta osaltani lenkin noin satkuun.
Keskiviikkoisin (18.4.2007 alkaen) tarjolla maantiepyöräilystä / kuntoilusta kiinnostuneille rauhallisella vauhdilla vedetty yhteislenkki. Tavoitteena on noin kahden tunnin kestävä ajomatka noin 20 km/h nopeudella. Kypärä, vaihdepyörä (välttämättä ei maantie-/kilpapyörä), säänmukainen asustus ja oma juoma tarpeen. Osallistuminen omalla vastuulla. Lähtöpaikka Rastaantien Teboil. Lähtöaika 18.00. (Säävaraus - pieni kosteus ei esteenä). Lenkki tehdään yhteistyössä Kuopion pyöräilyseuran kanssa. http://www.kuopys.fi/
PS. seuraa tätä palstaa mahdollisten muutosten takia.
Ensimmäinen keskiviikkolenkki on ajettu. Osallistujia oli 4. 3 maantiepyörällä ja yksi retkipyörällä. Ajoaika oli tasan kaksi tuntia ja Ritisenlahden suunnalla käytiin. Raitishenkinen lenkki oli ja seura myös. :)
http://www.foreca.com/eng/weather/ma...in&spot=Kuopio
Foreca lupailee mahtavaa säätä sunnuntaille!
Oisko miten jos huomenna ajettas vaikka tuo kallaveden kierros lännen puolelta???
Kuittaan. Huomenna klo 10 teboililla.
Tänään oli lähtijöitä jo hyvin. Olitte vaan turhan nopeita :D
Minä jouduin kääntymään takaisin, kun en yksinkertaisesti pysynyt enää vauhdissa ja jaloissa ei ollut puhtia sitä vähääkään mitä normaalisti. Pitänee ottaa uusi yritys keskiviikkona.
Enpä luullut ajavani kovaa missään vaiheessa! :o
Erikoinen oli lenkki tänään (ns. länsiranta). Lähtijöitä oli kuusi, mutta sillä porukalla ei taidettu ajaa metriäkään. Viiden hengen porukka taisi olla kasassa parikymmentä metriä:D :seko: . Kiitokset Akille vastatuuliosuuden vedosta. Minäkin ajelin sitten viimeiset n. 40 km yksin. Eipä minussa ollut paljon enää vedettävää. Oma aika oli 4.24 ja matka 114 km. Keskinopeus jäi kuitenkin yli 25 km/h, vaikka loppu aika hidasta olikin. On sitä kuitenkin huonommassakin kunnossa kotiin tultu!
Kuopiolaisethan voisivat lähteä yhteislenkille väliaikalähdöllä niin tulisi vielä mielenkiintoisempi yhteislenkki.:D Tai voisihan olla tasoitusjärjestelmä. Edellisen lenkin tulosten perusteella voisi lähteä matkaan niin, että kaikki tulisivat samaan aikaan maaliin ja
lähtökin olisi keskimäärin yhtä aikaa.
Tätä minäkin ajattelin loppumatkalla tänään. Sadan kilometrin tempo. Kyllä minä normaalisti olen porukkalenkit "porukassa" ajanut, vaikka vähän porukasta olen jäänytkin. :D Välillä on ihan mukava loppumatka yksin tulla, jos veto loppuu, kuten tänään. Kaverilla olisi tänään tullut kyllä kovin kylmä.
Ette te oikeastaan olleet liian nopeita, minä olin vaan liian hidas. :o
Joo, porukka levisi nopeasti ja minulta loppui sekä voimat että energia, joten päättelin, että parempi lähteä kotia kohti kun ei ollut syötävääkään mukana.
Pitää opetella oikeasti tankkaamaan noille aamulenkeille kun tuntuu aina tulevan tunnin jälkeen nälkä.
P.S. Jospa tuosta porukkalenkistä saadaan porukkaosuuskin toimimaan keskiviikkona. ;)
Joo,ei oikein yhteislenkki ollu kyllä eilen. StanTheMan ajoit varmaan eri kautta sit lopun ku mulle kerty kuitenki 130km. Noo,ainaki oli aurinkoinen ilma:D
Keskiviikkona jatketaan "kevyttä" harrastelijalenkkeilyä. Pientä sadetta luvattu, mutta myös suhteellisen lämmintä, joten ei muuta kuin ajelemaan. Tavoitehan on ajaa parituntia porukan hitaimpien ehdoilla. Jos kisa kiinnostaa, oma lenkki pystyyn. T. Porukan hitain ;)
Keskiviikon porukkalenkki kesti 1,5 tuntia. Osallistujia kolme. Keli ja fiilinki hyvä. Jälä kierrettiin mukavassa myötätuulessa. Lisääkin ajajia mahtuu mukaan. :)
Kellä on tämän tallin (tai samanlaiset) vaatteet Kuopion porukassa, tuli eilen vastaan Toivalassa?
Olen bongannut myös teidän yhteislenkkiporukassa Kasurilan rinteen ohi noin kolmeviikkoa sitten.
Kuka tunnustaa:p
Edit: sorry jäi se kuva poishttps://www.probikekit.com/_img_200x256/c2060.jpg
http://www.cyclingphoto.com/Finish_Di_Luca_web_CP.jpg
Danilo ei osaa suomea, joten vastaan hänen puolestaan. Hän se on! :cool: