Etuvaihtaja mitä ei ole niin lipsahtanut tekstin joukkoon, oliko tossa jotain muuta virhettä? Se mitä saatavuuteen tulee niin alkuviikosta oli jokunen S ja M koko B-D;ssakin saatavilla.
Printable View
No homma menee just niin että se ketä tuote kiinnostaa, laittaa tuonne meiliosoitteensa (Please notify me as soon as the item is available for delivery again.) Sitten Bike-Discountin setä tai täti hommaa tuotteen ja laittaa meiliä, että nyt olis, toimi nopeasti että ehdit. Ja samaan aikaan ne tulee julkisesti saldoille. Se kuka ensin nappaa ostoskoriin, saa tuotteen. Eli hetkittäin noita yksittäisiä kokoja edellä mainitusta johtuen on saldoilla.
Parista Cuben Nuroad-mallista ollut säpopyyntö, vaan eipä ole tullut kertakaan ilmoitusta.
No, tuossa kysyjä halusi laukkuja. Laukkujen ja telineiden kanssa noiden anything cage mounttien painorajat saattavat jo paukkua. Ne on tarkoitettu vaan niille pussukoille.
Jos oikeasti haluaa reissufillaria, niin ei tuo nineri ole edelleenkään huono. 50mm rengastila ja kunnon mountit. Näytti olevan ninerin omilla sivuilla runko tarjouksessa 1500e
Noihin etuhaarukan laukkuihin olen laittanut teltan, retkipeiton ja makuualustan. Sellainen kilo suurinpiirtein on painoa laukun lisäksi. Konan Libressä ainakin on kestänyt, mutta tietenkään sitä kuinka limiteillä on ollut en tiedä.
EDIT: pitääkin yrittää selvittää Backroadin osalta rajat valmistajalta.
EDIT 2: Taitaa olla rajana 3 kiloa per puoli, mutta noin paljoa en kyllä viitsi laittaa noihin haarukkalaukkuihin. Mielummin laitan kevyttä mutta tilaa vievää niihin.
Säädettävää keskiötä en ottaisi edes sinkulaan, saati vaihteelliseen reissufillariin. Ensimmäiseen on parempia vaihtoehtoja ja toiseen se on tarpeeton, jota pitää kuitenkin huoltaa.
Jos haarukkaan haluaa pakata hieman enemmän tavaraa niin curvelta löytyy irtokeulaa 7kg per puoli tai gxr4 pyörä/runkosetti, 8kg per puoli.
En minäkään ottaisi säädettävää keskiötä.
Sourilta löytyy myös kuituhaarukkaa johon saa 7,5 kg per puoli kiinni, ja myös laukkutelineet: https://sour.bike/shop/accessories/f...business-fork/
Ei näihin moderneihin pyöriin oikein enää haarukoita vaihdella. Jokaisella vähän omaa muotoilua.
Tuo Nineri siis vähän vanhahtava pyörä jo, mutta jos etsii robustia kuituista reissupyörää hyvällä rengastilalla niin ok valinta minusta edelleen. Kaikki ratkaisut perinteisiä. Oliko 20 vai 30kg haarukan kesto ja kunnolliset kiinnikkeet löytyy takaakin.
Canyonissa tökkää mulla heti tähän: "voi ehkä tarjota tämän hetken parasta hinta-laatusuhdetta."
Joskus aikoja sitten työkaveri poikkesi varmaan Lidlissä ja mä suklaan himoisena sanoin että tuo kourallinen patukoita. Toveri toi kertomansa mukaan paremmalla hinta-laatusuhteella varustetun ison suklaalevyn. Laadultaan se oli lähes kelvotonta, mutta toki hintakin oli alhainen.
Tuon tapauksen jälkeen hinta-laatusuhde poistui sanavarastosta ja käsitteistöstäni.
Onhan nuo canyonit niin hajuttomia ja mauttomia kun polkupyörä voi vaan olla. Eikä se hirveästi edistä ostokiimaa noita kohtaan että joka toisella on joku kittana tuosta katalogista.
^No ei se nyt niistä sen huonompia pyöriä tee, että ovat hintaan nähden ihan päteviä pyöriä ja siksi suosittuja. Kait ne ominaisuudet on ihan kohdallaan vaikka hintaa ei huomioisikaan. Grizlia harkitsin itsekin pitkään, mutta oli kuitenkin liian järeä peli minulle. Ostin sitten vähän enemmän maantiepyörää muistuttavan kamppeen.
Canyonit ovat kokonaisuuksina kyllä laadukkaita paketteja mutta jostain syystä niistä tulee tuollainen "Pirkka" vaikutelma ja se varmasti useaan iskostautunut.
Kyllä, olen kanssasi samaa mieltä. Joskus nuorena poltin askin Camelia, ihan siksi kun askin kuva oli niin vetoava. En minä nykyisiin mätiä ikeniä esittelevään askiin tarttuisi.
Pirkka jää hyllyyn ja Canyon tilaamatta. Mutta konetiskitabletit taitaa olla jotain Cooppia, mutta enhän minä niitä käytä, vaan tiskikone.
Jotenkin se on vaan hauskaa, kun miehellä on ihan bulkkikona alla.
Millä tavalla se Canyon on Pirkkaa? Siksi kun siitä ei tartte maksaa törkeitä brändilisiä ja sen johdosta ei joudu tyytymään paskoihin osiin?
Canyon on Pirkkaa ihan siksi, että on muitakin vaihtoehtoja.
Aloittelevalle pyöräilijälle varmaan turvallinen valinta.
Itselleni Canyonissa tökkää eniten nuo usein mielikuvituksettomat ja jopa rumat väritykset ja myös muotoiluratkaisut, jotka ei näytä hyvältä edes uusina ja pari vuotta vanhoina jo usein todella kulahtaneilta. Kun nuo yhdistetään omiin standardeihin, niin on vaikea nähdä, että tuollaisella ajelisi mielellään kovin montaa vuotta.
Nuo speksitkään eivät enää ole mitenkään omassa luokassaan. Aloittelijoillekin noita usein esim. facebookin hiekkatiepyöräily-ryhmässä suositellaan juurikin speksien vuoksi, mutta ainakin itse ottaisin pykälää paremman osasarjan sijaan oikean kokoisen rungon. Tuo koon valinta ei ole asiakaspalvelusta saaduista neuvoista huolimatta näyttänyt osuvan läheskään aina oikeaan.
Tuota mielikuvituksettomuutta voi myös kutsua funktionaalisuudeksi: mennään toimivuus edellä, eikä kikkailla muodoilla tai väreillä joilla ei ole merkitystä toiminnallisuuden kannalta. Omastakin mielestäni ennen muuta värikartta on Canyonin muotoilijoilla ollut hukassa muutamat viime vuodet. Pyörät sinällään ovat edelleenkin hyviä ja niiden hinnan ja laadun suhde on kohdallaan.