Mulla loppuu ryöt 17.00 Klaukkalaan, eli 18.00 kävisi paremmin.
Printable View
Mulla loppuu ryöt 17.00 Klaukkalaan, eli 18.00 kävisi paremmin.
Eli kello 18:00 maanantaina lähtö vaikka meidän pihalta
Mää lähen kans Maanantaina. Vkl muita kiireitä.
Sorry omena! Luulin et yhteislenkuraa ookkaa ni en laittanu ees kelloa herättää. Pitäiskö huomen koittaa uudestaa samoilla spekseillä?
Vahva ehkä huomisaamulle.
Ajattelin käydä aamupäivästä ajamassa. Oliko joku muukin lähdössä vai menenkö yksinäni?
No eipä tullu litkutuksista mitää! Hermot, monta asennuskaljaa ja sikaria meni.
No mikäs siinä on hankalaa?
Toinen nous (kait) vanteelle mut ei tullu tiiviiks, toinen ei ees noussu. Ei taida pumpussa riittää pofori.
Tuu meille vaikka tuntia ennen lähtöä, niin vois kattoo voiko tolle tehdä mitään
Onko kompuraa, vai jalkapumpullako yrität?
Jalkapompulla koitin.
En taida huomenna keritä mukaan, ku pitää mennä auttaa siskoa muuttossa. Mut jos aikataulu antaa periks ni joo tuun. Ibexit ja Juicen litkun ostin, mut kotona vast huomasin et toinen rengas on Canis...
Jalkapumpulla vanteelle nostaminen ei ole ihan helppo homma, varsinkaan jos ei ole aiempaa kokemusta. Kannattaa kokeilla nostaa rengas vanteelle ensin sisurilla. Sitten ilmat pois, toisen sivun irrotus ja sisuri varovasti pois niin, että toinen puoli jää vanteelle. Helpottaa huomattavasti kun toinen puoli on jo valmiiksi vanteella.
Voisin myös lähteä mukaan huomenna. Kokoonnutaanko ensin johonkin meidän kylällä ja siirrytään siitä sitten porukalla kohti Syväojaa?
Ei tarviikkaa lähtee muuttoavuksi. Eli tuun Mutis n. klo 17oo teille. Otanko oman litkun mukaan, vai?
20 vaille kuus vois kokoontua tuohon Lahnuksentien ja Klaukkalantien risteyksen valojen tuntumaan ja siitä ajella kolonnana Syväojalle teitä pitkin.
Sopii mullekin. Nähdään siinä.
Tulossa lahnuksentien risteykseen 17:40
Syväojalla, mutta missä oikea piha?
Sompiontie 13
Saatiinhan me tästä metästä ihan kelvollinen lenkki aikaiseksi. Ja uko kunnioitti kanttarellejäkin :).
Ilmeisesti kenellekään ei sattunut sen kummempaa, polvaritkin pääsi hyötykäyttöön.
Kiitos mutanaamalle hyvästä lenkistä. Uudet huippu sykkeet: 184 :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kiitos mutikselle opastuksesta ja koko muulle poppoolle seurasta.
Kiitokset täältäkin. Onko muille tullu nokkosrokkoa? Mulle tullu ihme näppyjä mitkä kutiaa snadisti, vähän niinku kuiva iho. Voisko johtuu siitä ampiaisesta?
En tiiä mitä oli ja mistä tuli, mut heinixillä lähti pois. Sou evriting is oolrait nau.
Kiitokset Mutikselle liidaamisesta ja koko muulle seurueelle ajoseurasta. Kroppa ilmoittaa olevansa olemasta ihan positiivisella tapaa. Huolestuttavasti paluumatkalla jo todettiin, että alkaa hiljalleen tulemaan lamppuaika, jos meinaa myöhään ajella.
Just kävin Syrjälänkalloilla tunnin pyörimässä ja "mainosvideon" (kiitos videon lataajalle)mukainen paikka mutta toi tihku/sade laittoi jännäpaikkoihin senverta lisäkertoimia ettei renkaan kitkakertoimet riittäneet joten vexpois kotiin kun luut on vielä ehjänä.
Oisko huomenna Torstaina innokkaita 2-3h lenkille? Lähtö vaikka Tornarin parkkikselta klo. 17-18?
Voisin lähtee, 17:30 lähtö olis passeli
Tulossa ollaan 17:30
Eli huomenna Torstaina 17:30 Tornarin parkkis.
Mukana, jos ei muuttujia tule matkalle.
Onko kellään kylänmiehistä antaa mulle kokeiluun tuota mun kuution tankoa taivutellumpaa. Tuo on siis käytännössä suora. Voisin noukkia lenkin päätteeksi mukaan, niin saisin testailtua miten puutumiset muuttuu.