^ Ja varmaan sen verran kielitaitoisia porukkaa että homma toimii.
Printable View
^ Ja varmaan sen verran kielitaitoisia porukkaa että homma toimii.
Hyvä pointti. Nykynuoria moititaan ties mistä puhelimen räpläämisestä jne mutta kolikon toinen puoli tuossa räpläämisessä on parantunut kielitaito ja muutenkin kansainvälisempi meininki vs old school -jengi.
En ole korisfani enkä edes kisahuumaa mukana elävä, mutta pari juttua olen sentään lukenut ja nyt ihmettelen kuka on se suomea osaamaton pelaaja. Olen siinä käsityksessä että kaikki pelaajat ovat joko Suomessa syntyneitä tai kasvaneita (eikä mukana siis ole yhtään kansalaisuuden aikuisiällä vaihtanutta).
Luulisin sen(kin) vuoksi että valmentaja antoi ohjeet englanniksi yksinkertaisesti siksi että se on koriskieli ja siksi myös kieli, jolla maailmalla pelaavat ovat tottuneet ohjeita saamaan. Kun termit ovat selvät, vältytään väärinkäsityksiltä.
Jacob Grandison. Wikipedia: "Grandison was born in San Francisco, California to a Swedish-speaking Finnish mother and an African-American father, and grew up in Oakland, California.......He does not speak Finnish, but understands and speaks some Swedish, which his mother spoke to him when he was a child.".
Valkku antoi välillä ohjeita enkuksi ja välillä suomeksi. Itse jäin käsitykseen, että johtui pelaajista kenelle juuri sillä hetkellä ohjeita antoi.
Höh! Olin katsovinani kaikki pelaajat, mutta Grandisonin onnistuin jotenkin missaamaan!
No, välillä on hyvä joutua myöntämään että on ollut väärässä. (Ja silloin tietysti auttaa että ymmärsi olla esiintymättä turhan varmanoloisena...)
Boxintiellä auto jäi kiltisti mun taakse odottamaan ohituspaikkaa. Kiitokset siitä!
-Velskolantien kondis: tolkuton.
-Sienten määrä metsässä: tolkuton.
Mitä ihmettä, tälle päivälle ennustettu sateita? Ei kyllä näyttänyt siltä kun viimeksi katsoin. Piti ajella pyörää. Stana.
EDIT: mitä hittoa, ennusteessa koko illaksi sadetta, vaikka tutkan mukaan menevät ohi idästä ja lännestä. Mihin uskoa?
Kaikki muskelit ei kuivaneetkaan kesän aikana pois vaikka voimaharjoittelua ollut vain kerta tai vähemmän/viikko.
Anyways kyllä on taas kiva ollut palata tempausten ja työntöjen pariin :-)
^Puolessa toista kuukaudessa prässi tuloksesta tippui 40kiloa ja nyt paikat sattuu.
Liian upea keli (<- tämä asia yllätti minut viimeksi) minilomailuun, harmittaa ministi perjantai-ilta ja lauantaipäivä olla ilman maantiepyöräilyä, kun luomakunta tarjoaa runsaan mitoin miellyttävyyttä sen suorittamiseen.
Kunpa olisi satanut vettä !! Niinpä niin. Tietenkin palatessa sunnuntaina, huomenna kotiin, niin länsisateiden ennustetaan tulevan ja ehkäisevän sääsuosiollisen ulkoiluaktiviteetin kotioloissa.
Elämän parhaita elämyksiä on lähteä suoraan työpaikalta lomakohteeseen, siinä tuntee voimakkaan euforian kaikkivoipaisuudestaan ja vapaudentunteesta. Mutta lakia kunnioitetaan ja otetaan muut huomioon autoliikenteessä. Tietenkin niin. Vaikka nopeusrajoitukset jatkavat alenemistaan.
Yllätys nr. 2. Oku Luukkainen (<- tämä asia yllätti minut seuraavaksi) lesoili isosti kymppitonnin 40-vuotisbileistään radiossa, Movetron vuokravenuessa jne. Tajusin meidän elävän rinnakkaistodellisuudessa Suomen yksinvertaisuuden tasavallassa. Joillakin on mahdollisuus tehdä mitä huvittaa, useimmilla luovuusajattelun konkretisoinnin tappaa mahdottomuus, kun kukkaro avataan. Tylsistytään ja yksinkertaistutaan. Nyt tuo juhlittu heittää keikan tänä iltana liki minua. En mene. Ajattelisin siellä, miksi en kuulu leveämmän kakunpalan saavien joukkoon. Vettä vaan saavista kaikkien niskaan, mielensäpahoittanut!
Pyörät tuntuu kulkevan paremmin beetasalpaajan käytön aikana kuin ennen niiden aloitusta[emoji2369]
^ #cxiscoming :)
Stansin väri aamulla rengasta vaihtaessahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...61f0533d6d.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tiesin kyllä että EU on hampaaton mutta sitä en tiennyt että Nato on sitä myös. Se yllätti.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011486876.html
Löytyisikö täältä ratkaisu tähänkin ongelmaan.
https://joklaaja.blogspot.com/2011/0...asvamaksa.html
Copilotin pannan jatkuminen nyt jo neljättä viikkoa. Eli sen mielestäni lievästi sanottuna ylimitoitettu pituus.
^Shit happens... Kuka yleensä noista banneista päättää?
^ Juu, en usko että Copilot sitä niin raskaasti ottaa tai edes sen pahemmin piittaa onko bannia viikko, kaksi tai kuukausi. Kyse oli tietysti yleisemmästä asiasta eli siitä mikä on kohtuullista ja mikä ei ja paraneeko mikään pitkillä banneilla vai ei.
Banneista ja niiden pituuksista päättää tietenkin yksinvaltiaana ja oman harkintansa mukaan moderaattori.
^Itse olen saanut syystä ja (mielestäni) syyttä tai olemattomalla perusteilla. Välillä tulee sellainen olo että jotkin jäsenistä huutelee toisille bannia voittaakseen manipuloida moderaattoria...?
^bannien jakaminen jatkaa muun moderoinnin kanssa samalla linjalla. Eli eipä siinä ole mitään ihmettelemistä.
—-
Trainerin käyttöönotto yllätti. Poika osti Tacx:n suoravetotrainerin ja luovutin siihen käyttöön mun vanhan gravelin. Siinä on alunperin ollut SRAMin voimalinja, nyt siitä muistona vain SRAMin pakka. Joka siis piti laittaa myös traineriin. En saanut sitä mitenkään asennettua suoraan, vaikka kierteissä ei ollut mitään merkkejä, että olisi vinossa. Useamman kerran koitin. Vaihdettiin sitten takaisin Shimanon vaparinrunko ja hyllystä shimpan pakka. Seuraava ongelma vaihteiden säätö. Miten #%*$ tuollaisen trainerin saa vapaasti rullaavaan moodiin? Kiva yrittää säätää vaihteita, kun traineri vääntää vastaan.
Kaikenlaisia sitä myydään ihmisiä kiusaamaan.
Kylläpä nuo illat pimenee koko ajan aikaisemmin. Onneksi oli ladattavat ledituikut mukana.
MRe, en sanoisi ihan noin, jos mennään esim. henkilökohtaisuuksiin niin mielestäni moderoinnin linja voidaan kokea kokea valikoivaksi.
Jaa, huomenna on kuin onkin hyvä ajokeli vaikka skeidaa luvattiin vielä äskettäin. => pööräilemään!
Kenties pitkästä aikaa jotain maakuntapyöräilyä, on alkanut nää lähireitit kyllästyttää.
Syksyn runsas viinirypälesato.
^Suunnittelut taas tehdä kunnon cassista Kroatialainen alkoholiin, edellinen alkaa loppua.