^eikäku fillariliikkeen kama-arvonnassa.
Printable View
^eikäku fillariliikkeen kama-arvonnassa.
Neidin tyytyväinen ilme kun kotiuduttiin eilen Berliinin reissulta. Kaikki neidin tavoitteet täyttyi: Laukullinen vaatteita shopailtu (löytyi aivan törkeän halpa tavaratalo, jossa linja oli se, että kommenttia "ihana saanksmä" seuraa isin että heitä koppaan), jotakuinkin Berliinin paras Döner syöty (noin tunnin jonotus 3 euron Dönerin takia, oli hyvää, kyllä Suomessa Dönerinä myydään uskomatonta sontaa), konsertti neidin mielimusiikkia (Distant Worlds: Music from Final Fantasy) illalla ja bonuksena säveltäjän + kapellimestarin tapaaminen ja tietty samaan valokuvaan ja nimmaria yms... Liikuntaakin tuli harrastettua kun kauppa ei ollut ihan vieressä ja jalan liikuttiin (kauppareissu otti sellasen 5h), Döner olikin sitten onneksi ihan vieressä, noin 1,5km päässä.
Työmatkutellessa Pirkkolan ja ykköskehän välissä bongaamani näätä.
Pääsiäisestä saakka vaivanneiden alaselkäkipujen katoaminen muutama tunti osteopaatilla käynnin jälkeen. Kaikenlaisissa hoidoissa olen käynyt, mutta ensimmäisen kerran tuollaisen ihmeparantumisen koin.
Aika huikee ruuhka oli alkuviikolle tyypillisesti taas salilla, mutta kylläpä helpotti, kun pääsi sentään jotain tekemään. Piti vähän poikkeilla ohjelmista, kun laitteet varattuina, mutta väliäpä hällä, täytyy tehdä ylihypätyt toisena päivänä.
Oli kiva pyörä lenkki maalaismasemia ja ..moikattiin 😊✌
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Sähköpostiin tupsahtanut viime vuoden bonuslaskelma sai mut hyvälle tuulelle. Erittäin hyvälle tuulelle!
Lahen torilta sai ranskalaisia lettuja & vinyylejä.
Eilen, mut kuitenkin. Paikallisesta kaupasta bongattu -50% leimalla ollut Fazerin Suklaakakku. Nam. Tosin siinä valehdellaan sen olevan 8-10 hengen kakku. Paskat, yksi ihminen pariin otteeseen syö iisisti sen.
Ystävän kanssa lounastamassa tänään. Mukava juttutuokio hyvässä seurassa ja pian pitäisi nähdä toistakin hyvää ystävää, kunhan tämä saa aikataulunsa sumplittua niin, että pääsee livahtamaan karkuun kakaroilta ja niiden isukilta.
On se, oli lenkki rauhallinen ja pitkä tai tappotahtinen ja intensiivinen niin kyllä se kummasti katkaisee rasittavankin päivän ja saa ajatukset muualle.
Velskolantie pohjoisesta etelään. Niin aikaisin liikkeellä että ei tuulta, en kohdannut ainuttakaan autoa, Piantsi ihanan hiljainen, vain alamäessä White- vaparin eeppisromantillinen surina. Life is good.
Pitkäjänteinen, pari vuotta kestänyt työ vaimon houkuttelemiseksi pyöräilyn pariin tuotti vihdoin tulosta ja tilattiin rouvalle 29-jäykkäperä Canyonilta.
Testasin miten ruokasooda tehoaa tosi pahannäköisiin tahroihin (hiusväriä?) softshell-takissa. Jopa 30 asteen pikaohjelmalla ne katosivat. 👍
Tappara voitti 3-4 Kärpät Oulussa ja sarja on katkolla maanantaina Tampereella. Loistavaa!
Kuinka helppoa on olla leikattavana. Pari syvaa henkasya maskista ja seuraavan kerran tajuaa mistaan mitaan kun makaa mukavassa asennossa heraamossa. Taa oheistoiminta sit on perseesta.
Toi on jännä toi "nukahtaminen" - olen pyytäny aina että sanokaa kun se lääke laitetaan että osaa "nauttia" siitä ohikiitävästä hienosta hetkestä kun taju lähtee. Muttei silti ehdi...nukutuslääkäri toteaa että ny...ja siinä se hetki meni. Ehdin ehkä henkästä puoleenväliin siittä maskista, nukahdan melkein heti kun tulee se iv. lääke.
Ei sulle tullu pahoinvointia herätessä? Mulle nimittäin tulee, kamala. Ja on ihan kaamee jano herätessä. Yleensä myös huomaa että on kamalan kipee se leikkaushaava, ainakin kun tulee se pahoinvointikohtaus.
Umpparipoiston jälkeen ei ollut kovin kipeä, mutta suolistoleikkausten (2) ja olkapääleikkauksen jälkeen tuntui ettei tämmöistä ääretöntä kipua ole olemassakaan. Ei se kipu-pumppukaan juuri auttanu.
Mutta oli kiva viikonloppu; sain paljon projekteja kuvatuksi, sekä ajettua yhden 110km lenkin. Ja joka tapauksessa sain vaihdettua lenkillä renkaan, vaikka cyclon renkaat on tiukassa.
Hyvä huomata että paras kuvaushetki osuu aikaan ennen kun mummelit tulee autoillaan.
Ei kyllä mä joku kerta jätän kans autoni kopin eteen, siinä on seuraaville kahdelle autolle huomattavasti vaikeempaa kääntää. Ei se paikka mitenkään mummeleitten ole, ja voin hyvin viettää aikaa senverta että lähden mummeleitten jälkeen pois.
Kävin kotikylän fillariliikkeessä pajoittamassa eilistä kieroutumaa ja onnasin rempassa ihan itse,fiilikset hyvät ja ajaessani himaan,liikennevaloissa venatessa vihreäävaloa vieressä oleva ikärouva katseli fätiäni tuumaten,onpa komeapyörä sinulla,johon kiittelin kovasti ja matkani jatkui aivan leijuen.Joskus elon onni on pienestä sanasta kiinni.
Tappara finaaleihin 0-2 voitolla Oulussa. Seuraavaksi kaatuu HIFK.
Parempi voittakoon.
a head käpy topikin aloitus viesti.
:D
"....Trikoohomot on keskimäärin vittumaisin ihmistyyppi mitä maa päällään kantaa. Ovat keski-ikäisiä ylimielisiä hinttareita ärsyttävän näköisissä vaatteissa ja polkevat 100km/h perse pystyssä välittämättä liikennesäännöistä tai muista tienkilkijoista. Alkuviikosta näin kun spandex-pena potkaisi pikkulasta selkään ja kiroili suu vaahdossa koska tämä oli hänen super hyper vauhtiensa tiellä..."
Garmin päätti ilahduttaa minua uudella Fenix 3 kellolla. Fenix kakkonen (toinen mulla ollut) lähti huoltoon ja olin jo henkisesti varautunut kuulemaan jonkun jäätävän paskan selityksen kellon takkuilulle. "me päivitettiin vähän firmistä ja nyt se on varmaan kunnossa". Oli kyllä todella iloinen ylläri noutaa uusi kolmonen Gigantista.
Aurinko, ei vaan voi olla huonolla tuulella, kun aurinko paistaa ja jäät on sulaneet mereltäkin lähes täysin. Pian pääsee suppailemaankin.
Ilmoitus tori.fi:ssä: http://m.tori.fi/vi/26349824.htm
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk