Alle 9kg Epic tiiseri:
http://www.kolumbus.fi/ulla.paussu/PXepic.jpg
Printable View
Alle 9kg Epic tiiseri:
http://www.kolumbus.fi/ulla.paussu/PXepic.jpg
Onko px:llä ollu liikaa lihasta reisissä?
:rolleyes:Samat kammet tais hajottaa myös P-olkisin.
Tuossa vielä tarkempaa kuvaa pettäneestä palikasta. Onko tuossa nyt pettänyt sitten vain liitos vai mitähäh.
http://up.k10x.net/isubvyhlmivmr/DSC03100s.JPG
Nyt on sitte tasattu molempiin reisiin samat tehot ku ei voinu vahvempaa reittä enää käyttää. :rolleyes:
Pitäiskö sitä tällaset laittaa alle? :cool:
Ashima D-Matrix
160mm 59g
Light-bikes Italy:
"The D-Matrix rotor uses an aluminum core surrounded by a steel braking surface. The aluminum dissipates heat extremely well, and the steel is durable, and they work in concert to create a fade and warp resistant system, with good bite."
Kuva: Light-bikes Germany.
http://up.k10x.net/npndsymrezadg/levy.jpg
Onko tuossa lopultakin äärikevyt centerlock-levy, jollaista taannoin xtr-napoihin kaipailin...?
Olis kyllä hienot ja kepeet levyt. Saako niitä 6-pulttikiinnityksellä?
Eikös tuossa kuvassa juurikin ole 6-pulttinen levy centerlock adapterissa?
Tässä ilman adapteria: http://reviews.mtbr.com/interbike/as...ike-2010/ash1/
No niinpä näyttää, kiitokset. Tuollaiset pitäisi kyllä saada ensi kevääseen mennessä...
Paikkaaminen riippuu siitä että miten se hajoaa. Pistoreiät paikkaantuu litkulla mutta kylki ei.
Viimekesän marakisoissa Tufo XC2 Plussat kesti hyvin. Ainoastaan Luoston kivikoissa varovasti ajetussa tutustumis lenkissä takarenkaasen tuli sellaisset viillot kylkeen että ei sillä enää uskaltanut kisaan lähteä. Kisan ajoin 2,25 Racing Ralpheilla ja samanlainen viilto tuli niihinkin taakse.
Tuubi ei siis vuotanut mutta pulottaa hiukan viillon kohdalta. liimasin kumiliimalla päälle jotain harsoa joka tuli liiman mukana. Ongelmana tuossa korjauksessa voi olla se että nyt korjauskohta on entistä ulompana ja entistä alttiimpana tarttumaan kiviin? Pitää ehkä lisätä vilä liimaa?
Kaveri ajoi myös samoilla tuubeille viimekesän. Ei niin paljon kisoja mutta varmasti enemmän kilometrejä ko renkailla kuin minä. Saldo yksi hajonnut tuubi lenkillä Kinahmilla :) . Hajoamis kohta oli edellämainitun kaltainen aimmin vaurioitunut korjattu kylki.
En mä niitä hajottanu ku ne vaa hajos!?Prkleen huonot!Ne olivat siis Lightningit.
Onko nuo PX:n Spessut vai Lightningit.
Mulla ei ollu noitten kaa kuin ongelmia. Tälläkin hetkellä niissä on laakereissa klappia, jos sen haluu pois ni pitää vetää säätö mutteri niin kireälle ettei ne pyöri enää vapaasti. Täytyy kohta keksiä jotain tilalle kai?
Ongelmat lyhyesti:
1. toimituksessa BB30 laakerit normilaakerien sijaan.
2. rattaiden puolenkampi murtui.
3. spiderin kiristys mutteri löystyi
4. rattaiden pultit poikkes, ratas kieroksi
5. laakerit on täynnä paskaa, erittäin huonosti suojattu
6. laakereissa klappia
PS. myydään hyvät ja kalliit kammet!
Lightningit ne on. Spessun kampia ei saa noin tavalliselle keskiöstandardille, eh :rolleyes:
"The D-Matrix rotor uses an aluminum core surrounded by a steel braking surface." Eli alua sisältä mutta terästä tuo itte jarrupinta.
->P-olkisin
Hieno kuulla. Tosiaan luoston rata nyt ei mitään kerro renkaan kylkien kestosta, koska oma UST-schwalbekin repesi kyljestä siellä :( Mutta olishan noi päheet laittaa ja sais paikalliseltaki. Pitää harkita, jos sortuis .. :D
Pidätkö muuten valmiiksi litkuja tuubeissa, vai vasta reiän tullessa laitat sisään ?
Koska Aki sun F99 stemmi on tehty ?. Syntacelta on tullu recall stemmeistä, jotka on valmistettu ennen viikkoa 35 vuonna 2005.(manufactured before calendar week 35.2005)
Muistelisin, että sulla on siinä lenkkipyörässä tollanen kiinni.
linkki http://www.syntace.com/index.cfm?pid=1&pk=1172
--> pööräilijä
Mun molemmat F99:t on vaihdettu juurikin tuohon takuuseen.
Juu, tuosta takaisinkutsusta tuli sähköposti-ilmoitus jo muutama vuosi sitten B-C:stä.
On tullu joo. Takaisinkutsu on päivätty 12.12.2005:rolleyes:
Vannenauha-asiaa. Akilla lukee spekseissä kangasteippi. Itsekin ajattelin että se taitaa olla aikas köykästä tavaraa. Nykyiset muovinauhat painaa ~40g/kpl kun piti äkkiä lähikaupasta jokku hakea.
Mitä teippiä käytät(te) ja mistä hankittu? Saako kotomaasta?
Käyks lätkäerkka?:rolleyes::o:D (aika samanoloistahan se on...)
Taitaa olla vanha kunnon jeesusteippi aka. ilmastointiteippi?
kohtalaisen nolo tilanne. Joku vaan ihmetteli tota jollain engelsmannifoorumilla, enkä mä nyt päiväyksiäkään huomannut katsoa, kun oli uusi viesti minulle :o kai häpeä joskus loppuu....
--> pööräilijä
Ei kai tuossa mitään nolostelun aihetta ole. Jos tuollainen stemmi joltain hyllystä löytyy, eiköhän Syntace suostu edelleen sen vaihtamaan.
--> Beetle Bailey
Mun kangasteippi taitaa juurikin olla tuota lätkäerkkaa. Se toimii hyvin sellaisissa vanne-rengas-yhdistelmissä, joissa rengas nousee helposti vanteelle. Jos vanne on renkaan kannalta kovin tiukka (ainakin Notubes-Raceking-yhdistelmä), pinnaltaan karkea kangasteippi saattaa harmillisesti haitata renkaan nousemista vanteelle. Siksi yksi parhaista vaihtoehdoista minkä tahansa vanteen nauhaksi taitaa olla Notubesin Yellow tape (tai jokin muu vastaava), joka on pinnaltaan niin liukas, että tiukkakin rengas nousee kohtuullisen helposti vanteelle.
Jesseteippikin toimii hyvin, mutta se pitää muistaa vaihtaa pari kertaa vuodessa. Liian pitkään kiinni ollut jesse lähtee irti sellaisissa neliösentin paloissa. :D Ja kun tässä viime aikoina on tullut tutustuttua talonrakennushommiin, myös höyrysulkuteippi taitaa olla oiva vaihtoehto vannenauhaksi. :) Sitä saa kympillä rulla rautakaupasta.
Mä okeilin gorillateipillä normivanteisiin.
2 kiekkaa riitti sit litkut sisään ja pumpulla nous vanteelle.
Saa nähdä kauanko tuo kestää.
Sellanen hiukka kumimainen pinta ja jämäkämpää ku ilmastointiteippi.
Mahtaa Akille tulla keponen mökki. Hiilikuituinen katto ehkä?
Kaikki kiinni titaaniruuveilla?
:D
Tää oli niitä hetkiä kun tuppaa naurattamaan. 1,50€ panostuksella putosi 64g painoa:D Tai oikeastaan 75c meni, sillä 9m pikkurullasta Reebokin teippiä riittää kahteen kiekkopariin.
Prismassa oli aika hyvä valikoima lätkäerkkaa. Tuo Reebok oli kapeinta, 18mm. Koko rulla painoi vähemmän kuin yksi vannenauha. Meni tosi nätisti XC717 -vanteen uraan.
No, toki oli alunperin selvää että nuo Herrmansit on vaan väliaikainen ratkaisu. 13g painoi teipit yhteensä, vedin reilusti (~15cm) päällekkäin venttiilin kohdalta.
Seuraava ~64g pudotus ei tullut ihan yhtä halvalla, nurkissa lojunut halpiskannatin korvautuu F99:llä. Pitihän oikea pituus varmistaa ensin ajossa.
Mulla on lätkäerkka pettäny. DT:n XR400 kehällä ollu rengas poksahti ku yhen pinnan päältä antoi erkka periksi. Ei menny ajossa. Ja ehti olla noin 2-3 kk käytössä.
Mut enää en erkkaa pistä. Nyt on jeesusteipit ja sit seuraavaks varmaan noi Kideen löydökset :)