Hyvälle vetomiehelle on aina käyttöä!
Printable View
Hyvälle vetomiehelle on aina käyttöä!
Yöllisten kramppien jälkeen herädin ajatukseen, onkohan kehossani kaikkea tarpeeksi? Parinpäivän pyrstöyskä on saattanut vaikuttaa johonkin...Tämäpäivä näyttää tulenko mukaan vai en, tankkaus on ainakin menny ihan päinvastoin:)
Tuota tyhjennystä ei enää käytetä niin paljon kuin ennen ja olet siinäkin pahasti myöhässä Hannu. :D
Ei se aina lähde, ainakaan mulla. Ihan kumma olotila...
Ihana keli tulossa, luntakin... ah! Voi olla että aamulla vähän arvotaan lähtöä. :)
Ite suoritin jo arvonnan, jään ajamaan puijoa ylösalas...
Liian kylmä. Päivällä voi jotain ajaa, mutta 200 tässä kelissä liikaa. Sori vaan, jänistin.
9.00 startti.
Sama täällä. Katoin kello 7:00 ulos ja menin takaisin sänkyyn unelmoimaan kauniista siroista italiattarista (tarkoitan tietysti maantiepööriä). :o
Mutta pääsee tuolla maastossakin näköjään.
Kävin paikalla, mutta jänistin. Liika karu keli meikäläisellekkin ajaa noin pitkää matkaa :(
Näin just kolme kuraista/märkää sissiä fillareitten päällä. Ihmemiehiä(ei Richard Dean Anderssoneita), mutta onneksi kohta kotona:)
10h 40 min. Viisi lähti ja kaksi keskeytti Karttulaan. TKT ja OtSa tsemppasivat meikäläistä loppuun asti. Keli oli percstä. Pahin ikinä maantiepyörän päällä koettuna. Matkaa tuli 205 km mulle.
Mulle tuli arviolta 209 km, mutta Käärmelahden jälkeen ei enää Polari lähtenyt käyntiin kun hiekka ja vesi jumitti startti-nappulan. Kai sitä joskus on yhtä huonossa kelissä ajettu, mutta ei noin pitkää matkaa. Olisi kannattanut sittenkin ottaa tämä varapäivä käyttöön, nyt paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta:( Mutta mistä sen tiesi.
Ajaminen sujui pääsääntöisesti ihan ok, mutta Pielaveden nurkilla olin jo valmis soittamaan raakki-auton paikalle ja ritirati. Ihmeherääminen tuli onneksi ja lopussa oli taas hyvin voimia nousta mäetkin ketterästi kuin orava ( täytetty orava tai raato-maantiellä-orava ). Varmaan se syöminen tuli vähän liian myöhään, ehti jo tulla nälkä eikä heti saanut uutta energiaa imeytymään? Kohtalainen ajo kuitenkin kun ottaa olosuhteet huomioon ja sen, että tämän kevään pisin lenkki tähän mennessä oli melkein 50 km.
Saunailtaan en ehtinyt enkä taida mennä tämänpäivän juoksu/voimatreeneihinkään, ei tosin kovin pahalta tunnu, mutta antaa nyt ropan levätä.
Seuraavaksi on sitten se 300-brevet ja toivottavasti keväisempi ilma. No eihän eilenkään tullut räntää koko päivää, pariin otteeseen tuli vaan vettä.
Kiitokset StanTheManille ja OtSalle hyvästä reissusta!!! Ja VeKille ja PaKalle alkumatkan vetoavusta, olisittepa olleet mukana loppuun, oli niin kivaa:D
hjyvä, hjyvä poejjaat.http://www.smileyarena.net/Library/p...t/applause.gif
Jos ihan totta puhutaan eilen oli "virallinen" ajopäivä. Pyöräkin löytyi äsken sitä pestessä kuran alta. TalvimaantieLaket eivä luultavasti kuiva koskaan. Pohkeet joutuivat yllättäen aika tiukoille, muuten meni jopa vähän odotettua helpommin.
Onko vappusunnuntaina lenkkeilijöitä? Minä kotiudun lauantaina vapun riennoista, joten minä voisin lähteä jos ei ole karmiva keli.
Entäs huominen, Stanin porukkalenkki varmaan pyörii?
Sunnuntaina lenkki on harkinassa. En aja enää viikolla säännöllisesti, joten keskiviikkona ei ole minun "vetämiä" lenkkejä.
Jos jollain on intoa, niin huomenna voisi tunnin pari käydä ajamassa. Tahti rauhallinen ja ilma hyvä. TB klo 18?
Minä voin lähteä, jos on keliä. Saisi olla aika kuivaa ja sateetonta.
Keli näyttää tälle viikolle aika ainutkertaiselta :)
300 km:n reitiksi ehdotan ajettavaksi Kuopio-Tuusniemi-Ylämylly-Heinävesi-Leppävirta-Kuopio. Matka on tarkka 300 km ("autolla"). Lähtö 15.5. klo 7.05 linja-autoaseman Shell (ainakin viime kesänä aukeni seitsemältä). Riippuen kelistä ja ajajien lukumäärästä reissuun menee aikaa n. 15 tuntia. Ilmoittautumisia otetaan vastaa. Ylimääräisiä kortteja minulla on muutamia.
22.5. Kuopiosta ajetaan Fleche eli 24 tunnin ajo lauantaiaamusta klo 8.00 sunnuntaiaamuun klo 8.00.
Reitti on seuraava (alustavasti):
Kuopio-Suonenjoki-Pieksämäki-Kangasniemi-Jyväskylä-Petäjävesi (?)-Jämsä (klo 1.30)-Padasjoki (klo 6.00)-Vääksy (Asikkala).
"Muutosta tähän reittiin, koska Petäjäveden Kyläseppä menee liian aikaisin kiinni. Uusi reitti on: Kuopio-Suonenjoki-Pieksämäki-Kangasniemi-Joutsa-Jyväskylä-Jämsä-Padasjoki-Vääksy. Jonkin verran yli 400 km. Porukalla saa silti jarrutella, koska yksin olen kontannut 425 km 23 tuntiin. Taukoja (30 min. - tunti) pidetään riittävästi mainituilla paikkakunnilla lähes kaikilla."
Vääksyssä on Hotelli Tallukassa omakustanteinen sauna ja aamiainen, jonka jälkeen autokyyti Kuopioon. Ennakkoon minulle toimetut vaihtovaatteet on Vääksyssä valmiina odottamassa, joten muuta ei tarvitse tehdä kuin kevyesti retkeillä hyvässä seurassa.
Retki on joukkueajo (3-5 ajajaa), joten mukaan tarvitsen ainakin kaksi persoonaa. Alustavasti mukaan on ilmoittautunut yksi henkilö, joten lisää kaipailen. Kunnon ei kovin kummoinen tarvitse olla, mutta matka vaatii "huumoria" jonkin verran, joten viime vuonna mukana ollut Ändikin kelpaa :D.
Ilmottaudun alustavasti molemmille. Ja 300 mulla on oma kortti.