Alkujaan tämän lähetti
jcool
Hey läskit, onkohan minun matematiikassa vikaa? Olen pähkäillyt,,, kun ostaa kunnon läskin, niin sen ostohinta jää loppupeleissä alle jopa "budget" läskin. Alan harrastajat ymmärtää osien ym. päälle, mutta tavallinen kansa ei voi käsittää miksi läski maksaa esim. monta tonnia! Mietiskelen juuri, että olisko sittenkin hiilikuitu tulevaisuutta, vaikka tavallinen kansa ei niiden päälle mitään ymmärräkkään. Mietin vaan mikä pyörä säilyttää arvoansa parhaiten.
En viittaa nyt siihen hiilikuituun, mutta kun vaihdat pyörää joskus, niin saat toki myytyä paremman pyörän vielä asialliseen hintaan ja näinollen sen ostohinnaksi jäikin vähemmän kuin oisit ostanut budget läskin. Vai hä? Tää vaan pikku lisä, jos sittenkin satsaisi pikkusen lisää :-) Alussa kovempi ostohinta voi toki tuntua pahalta...
Vielä lisäys, kun työkaverit jne. miettii läskin ostoa. Olen yrittänyt kertoa, että venyttää budjettia eikä yritä etsiä sitä 500€ pyörää :-) Ihan huvittaa kun budjetti onkin laitettu noinkin alas. Sitten kun ostetaan painavin mahdollinen huonoimmilla osilla, niin voi harrastus loppua lyhyeen :-)