En ole tänään. M
Tiistaina tuli uus pyörä ja nyt postissa olis jo noudettavissa vähän huolto-osia siihen. 2 muuta tilausta matkalla. Toinen alibabasta joten voi ottaa vielä kuukauden päivät.
Printable View
En ole tänään. M
Tiistaina tuli uus pyörä ja nyt postissa olis jo noudettavissa vähän huolto-osia siihen. 2 muuta tilausta matkalla. Toinen alibabasta joten voi ottaa vielä kuukauden päivät.
Tänään käyty hakemassa pussukka, sisälsi paidan. Turvallisia kilometrejä tiedossa :)
https://i.ibb.co/YT2y5vq/IMG-1868.jpg
Viimeisin paketti (tai kirje) oli Four Tetin 2CD Pause/Paws Saksan Amazonilta. Ihme, kun jewel case oli ehyt.
Viime aikoina aika montakin pakettia. Nyt pitäisi hakea ärrältä yksi Marek Soundilta lähetetty paketti.
Sent from my iPad using Tapatalk
Tänään 2 nukkepakettia. Nyt ei olekaan tulossa enää kun nuken uikkarit ( no lähettäisi jo!) ja nahkeita maskeja odottelen.
Pitäisi varmaan tilata jotain...
Joo. Canyonin laatikko on eteisessä.
Siellä on nolosti liian hyvä pyörä.
Olen, kaksikin pakettia. Merihenkisiä tuotteita ( tablettia, tiskirättiä, pussilakana, patalappu, servettejä...) ja sitten nukkepaketti.
Ekasta paketista puuttui pyyhe, sähköpostiini oli vastattu mutta ei kyllä näy se sähköposti...puuttuva tuote on kuitenkin tulossa, soitin sinne. Päivän töpeksinnät jatkui toisen paketin haun kanssa, yritin vaikka miten monta kertaa...oho, väärä paikka.
Mainittakoon että tiskirätit on niin hienoja ettei raski käyttää, patalapustakin tuli lähinnä koriste...servetit sentään tulee käyttöön, pussilakanat myös ja tilaan toisenkin setin, tulee alu- ja päälylakana sekä molempiin tyynyihin.
Perjantaiaamuna Elite vastasi, että lähettävät vaihtohihnan traineriin asap. Lauantai-iltana vastaanotin paketin. Chapeau!
Olen vastaanottanut 2 nukkepakettia, ja kolmannestakin tuli tekstiviesti-saapumisilmoitus mutta haen sen huomenna. Mukavasti Ukrainasta tuli paketti tullin ohitte...vielä.
2 pakettia, nuken asu ja Suomen Kalat- kirja. Kirja on upea, paljon hienoja kuvia ja tietoutta joten riittää lukemista vähäksi aikaa. Odotan myös Haapkari-viehepakettia, mutta näköjään menossa kauemmas mitä laitoin hakupaikaksi, haen sitten huomenna lenkin lomassa.
Kävin hakemassa aamulla 2 pakettia; vieheet ja tosi ison pehmoankeriaan :)
Ei, mutta olen saanut parikin tekstiviestiä joissa on kerrottu että pakettini on matkalla.
En, pari päivää sitten tuli lähettäjältä viesti että on lähetetty, eli toisin sanoen on tehty Postille noutoilmoitus että saa käydä hakemassa, ei ole vielä kelvannut hakea, ei sillä että olisi kiire mutta rupeaa olemaan Postia kohtaan huumori loppu.
En mutta kolmea odotan.
1. Laakereita
2. Parvekelasitiivistettä
3. Retkilokareita
En.
Paketti tuli Saksasta Suomeen 3 päivässä. Nyt on ollut maanantaista lähtien Kampissa, nettiin päivittyneen aikataulun mukaan jo ensiviikon tiistaina automaatissa Maunulassa. Ihan hyvä suoritus, matkaa on kuitenkin lähemmäs 8 km ja menee vain 9 päivää.
Post Nord on ilmeisesti tehostanut toimintaansa parantaakseen asiakaskokemusta entisestään.
Olen ja se pitäisi nyt lähettää suoraan takaisin Kiinaan. Menin nuukana miehenä tilaamaan Aliexpressistä Elita One - hiilikuitutolpan ja 27,2mm tolppa on hienosti kaikkea 26,8-27,1mm väliltä ja aivan soikea eikä penkin aluslevykään istu lähellekään siihen putken päähän. Onkos jollain kokemusta miten tää homma toimii, avasin sinne reklamaation kuvien kanssa ja pyysin refundia mutta sieltä kuitattiin että palauta tolppa ja tulee refund. No laitoin että ookoo ja sieltä aukesi kenttä missä on osoite ja toinen kenttä mihin voin syöttää DHL:n ym. tracking numeron. Tsekkasin postin sivuilta niin 45,90€ maksais paketin lähetys Kiinaan eli aika lailla täsmälleen kahden tolpan verran.. Laitoinkin jo kysymyksen että haluatteko maksaa 45,90 siitä että lähetän tolpan takaisin vai pistättekö mieluummin uuden mutta tarkastetun tolpan tilalle. Olen siis jo 99% varma että olen hävinnyt tämän pelin mutta onkos muilla kokemuksia Aliexpress-reklamaatioista?
^ joudut ensin itse maksamaan postikulut, ja kuvittelet että saat takaisin....ei lähempää satulatolppaa löytyny? Mä olen ostanu satulatolpat kivijalkaliikkeestä Tampereelta, tullut ehkä kalliimmaksi mutta tuotteen, sopivan sellaisen, saa heti.
Kaksi pakettia käyty hakeen, pienet keltaiset pehmoankeriaat ja nukkepaketti. Juuri tällä hetkellä ei tulossa ole enää kuin nahkeet trikoot ( jotka tullattu) ja maskeja ( joista tarkoitus tehdä nukenvaatteita).
Tää päättyi niin että esitin myyjälle kysymyksen haluavatko oikeasti maksaa 45,90 siitä että saavat tän romun takaisin ja seuraavana aamuna oli kuitattu että ei tarvii palauttaa ja rahat kilahti takas visalle. Näitä samaisia tolppia on myyty 1600 kappaletta ja asiakaspalautteita tais olla 500 viiden tähden joten vähän yllätys millainen paska tää oli. No eipä maksanut penniäkään tää oppitunti mutta eipä tarvii kiinakuitua jatkossa tilata.
^ ja paras satula on ollu 19,99e ihan tavallisesta kaupasta :D lisää pyörän painoa aika paljon, mutta tärkeintä on että mun peppu tykkää.
Vastaanotettu RedBubblen nahkeet trikoot ja maskeja. Erikoinen tilanne, en muista koska olisi ollu että ei ole sitten mitään tulossa, toki tähtäimessä on huutaa pari nukkea.
Sähköpostissakin on enää vain 5 viestiä, arkistossa on 20.
Nöyp. Aamusella tilatttua 5G käikälettä ootellaan....
En, mutta maanantaina ehkä.
En ole kun en ole mitään tilannut.
En ole, mutta kirjekuori pitäisi olla tulossa.
En ole mutta kaksi odottaa noutoa pakettiautomaatissa. Polar gritx huollosta ja satula takuuvaihdosta.
Kenkäplankit hain. Oli muuten buutsit ihan kutun rujossa kunnossa...
Paketti haettu, kävelymatkan varrella on St1 automaatti - tuli "Herkku" ( nukke) ehkä numero 64...
EN OLE. Vitsit, ensin tulee DHL:ltä ilmoitus että tuovat paketin 19.7, mutta ei tuotu. Uusi toimituspäivä 20.7. ja muutin sen pakettiautomaattiin. Ei mitään, soitin asiakaspalveluun...vihdoin kaikkien näppäilyjen jälkeen sain puhua jonkun kanssa.
Olin ostanut nuken Global Shipping Programmen kautta, eli tullaus yms. maksut maksoin oston yhteydesä. No kuriirifirma ei pystynyt tekemään tullausta ilman henkilötunnustani.
Tosi monimutkaista, jos en olisi soittanut ite sinne niin olisiko tullaus jääny tekemättä kun ei ole tarvittavia tietoja..
...no nyt on. Avauduin kuitenkin asiakaspalvelijalle siitä miten hankalaksi on asiat tehty, suositteli ostamaan Euroopasta mutta kun nuket lähtee USA:sta, jos meinaa Euroopasta ostaa niin USA:sta se on alunperin ostettava ja nyt kun on alv ja tullit niin monen eurooppalaisen harrastajan harrastus kuihtuu.
Edellinen ^ Global Shipping Programmella ostettu nukke tuli paljon näppärämmin suoraan pakettiautomaattiin, ilmoitus että paketti on noudettavissa. Ihme monimutkaista DHL:n kanssa.
^mulla ajatuksena ostaa jotain rihkamaa Kiinasta ihan vaan nähdäkseni kuinka homma toimii (tai siis mitä ilmeisimmin ei toimi). Ymmärrän tietysti tullit ja ALVit mutta tuon pitäisi toimia ilman turhaa byrokratiaa ja ainoastaan hinnassa näkyvänä muutoksena.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
^ kyllähän se toimii, maksettavaa tulee vaan lisää. Kympin paketista tulee kakskymppiä.
Tänään pitäisi saada kaksi pakettia. DHL:n paketti on vihdoin pakettiautomaatissa, mutta miksi tarvitsen sekä pin-koodin että kuvallisen henkilöllisyystodistuksen ( ohjeessa pyydetään ottaan mukaan ) eikös sen paketin voi vaan hakea koodilla automaattilokerosta....no ehkä asia selviää iltapäivällä.
edit. aha, piti ensin näppäillä se pin-koodi. Sitten oma nimi. Ja kaikista vaikein osio, allekirjoittaa etusormella "hyväksyttävästi" no ei kyllä mun mielestä tullu hyväksyttävästi ihan harakanvarpaita kun se alusta ei ottanu kontaktia....mutta kas, ihan vierestä avautui luukku jossa paketti oli. Ihan voittajafiilis :D
Tuli hieno nukke, ja toisessa paketissa hieno nuken asu.
Nyt ei olekaan sitten mitään pakettia tulossa, ei ole vuosikausiin ollut tämmöinen tilanne. Sähköpostikin on aika tyhjä.
Hain Merikaupan ( mun nimitys Ocean Storelle) paketin Matkahuollon lähipisteestä, sekä Postista nukkepaketin. Merihenkisiä tarvetavaroita tuli myös pieniksi joululahjoiksi.
Viinipakettia odotellen...
Tuli maantaina.
Tilasin edellis viikon perjantaina Lontoo -kaupasta; toimittivat Hollannin liiteristä.
DHL. Reitti: Eindhoven - Amsterdam - Kööpenhamina - Arlanda (SE) - Helsinki.
En vielä vastaanottanut mutta toivottavasti pian, tilasin superpienen pumpun: https://www.bikester.fi/airbone-zt-7...u-M121778.html. Menee taskuun tai satulalaukkuun sillä pituus vain 10cm!
https://images.internetstores.de/pro...e&size=613x613
Joo. Hain CamelBak Podium pulloihin uudet korkit jotka CamelBak oli kutsunut vaihdettavaksi uusiin, äkkiseltään en eroja huomannut uusiin verrattuna. Tuli myös toinen paketti, Fiskarsin sadettaja. Pitää saada uudet nurmikon siemenet kasvamaan uudessa mullassa.
Vanhan liiton musiikinkuuntelijana tilasin Gigantista Sonyn radio/cd/c-kasettisoittimeen. Tänään sain tuon käsiini, nyt pääsee taas kuuntelemaan vanhoja kasetteja. :)
^ kasettisoittimet ei enää toimineet, heitin pois kaikki c-kasetit ja radiot on tuossa hävitettävän tavaran kasassa.
Mutta tuli kaksi paitapakettia, toisessa itelle kututalkoopaitoja kalaprintillä ja sitten nukelle paita. ( paketti avattu) No on kyllä tosihienoja talkoopaitoja :cool: olisipa jo lauantai niin pääsisi käyttämään...
Olen vastaanottanut odottamani viinipaketin, jossa siis kuvan Viini nahkiaiselle sekä Root1 ja Voyager Estate.
https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/nah...pg?img=smaller https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/nah...pg?img=smaller
...voi että DHL lähetti tekstiviestejä että mun pitää hyväksyä kuljetus tai jotain...viime kerrasta viisastuneena soitin asiakaspalveluun ja siellä he tarvisi mun henkilötunnukseni tullausta ( maksettu jo ostaissa) varten. No sitten kuitenkin sieltä pukkasi vielä 6 tekstiviestiä että pitää ilmoittaa tietoja tullausta varten...voi elämä sentään, soitin uudelleen..
Mutta ensi maanantain kuljetukseen kaavailtu paketti tuotiin tänään. Nukkepaketti.
Tuli useampi pussi turkinpippureita koto-Suomesta, seuraavaksi haetaan kaupasta votkapullo.
Juu Shelbyn paketin noudin 'tomaatista.