Illan Tappara-peliä.
Printable View
Illan Tappara-peliä.
Että tulisi kiire. Ehkä sitten alkaa hommat luistaa...
Että työpäivä päättyy.
^komps!
Joskus puol kolmen aikaan vois liueta paikalta...
^^Työpäivän päättymistä täälläkin odotellaan. Toivottavasti pääsen kotiin ennen kuin alkaa satamaan ja ukkostamaan. Sellaista on ainakin luvassa näille seuduin.
ruokaa ja flunssan ohimenoa
* sopivaa pitkälenkkipäivää
* sopivaa turunreissupäivää
* Pari pakettia!
* ja !! tuhannetta "thanks"- merkintää nukkekuva-palstalla. Olisin eka kun saa tuhannen täyteen! eli ei ihan pöljiä kuveja ole ollut :) ny on 975 "thanks" ( palstalla reilu vuosi)
Kyllähä se näin maanantaina jo tuo viikonloppu on mielessä :) Taikka tällä viikolla torstai, sillä to ja ma on lomaa, joten luvassa pidennetty viikonloppuvapaa :p
Lasta. Tai siis en minä mutta vaimo. Mutta on se mun lapsi. Kolmisen viikkoa laskettuun!
-Lauri
^ :D Ookoo! Mikäs tässä. Elämä kuulemma muuttuu. Tilasin eilen uudet kiekot ihan vaan siksi jos muuttuu niin paljon, ettei saa enää lupaa...
-Lauri
että joku ostaisi vanhan fillarin, uusi on jo löytynyt, enää rahat puuttuu
©LJLLainaus:
Tilasin eilen uudet kiekot ihan vaan siksi jos muuttuu niin paljon, ettei saa enää lupaa...
Viritä ne kiekot lastenvaunuihin:)
Kolmen lapsen isänä, nuoremmat on kaksoset niin sanon että ensimmäisen kanssa sitä hössää aivan liikaa...
Mutta asiaan. Ootan ens viikkoa. Kun aamulla hyppään pyörän selkään niin kukaan ei inise että missä sitä noin kauan taas oltiin. Jos ajas noi matka-ennätykset uusiksi.
Pojan kaa pelaan golffia illalla 5 vuoden tauon jälkeen.
lomaaaaaaaaa!!!.....4 vkoa vielä =(
Pakettia odottelen...ja sadetta että pyyhkiytyisi järkyttävän kokoinen linnunpaska asunnon ikkunasta...:rolleyes:
Lomaa odotellaan.
^kompsis. Perjantaina... lääh :p
Inspiraatiota - pitäisi lähteä ulos helteeseen kaivamaan nurmikkoa pois 4,5 x 0,5 metrin alalta...
Vielä reipas viikko niin päästään kaverin kanssa neljäksi päiväksi pois arjen rutiineista. Ahvenanmaan pengertiet, paistetut ahvenet ja pannukakut kutsuu :)
Lauantaita ja Tourin alkamista.
(Melko yllättävää oikeastaan; olen yleensäkin ollut kiinnostuneempi Girosta ja Vueltastakin kuin Tourista eikä minulla tänä vuonna ole oikeastaan ketään erityistä seurattavaa tai sentimentaalista suosikkia.)
Kyllähän sitä viikonloppua taas odotellaan. Lomaan on kuitenkin vielä sen verta pitkä aika, vaikka kyllähän se mielessä välillä häilyy sekin. Tulevana viikonloppuna mennään mökille. Haluan sinne kaikkia terveellisiä herkkuja mukaan:)
Kutinan loppumista käsivarsista ja sääristä äskeisen märässä risukossa/pusikossa pyöräilyn jäljiltä.
Tunnin piästä tulloovat valamaa lattijata. :/
Lomaa odottelen. Vielä tämä ja huominen päivä. Sitten kutsuu Tahko!
Unen tuloa.
Tänään se alkaa, loma nimittäin. 4 viikoa joutenoloa.
Sitä kun pääsee kohta Keskisen Vesan kaupoille.
Lomaa 2 viikon kuluttua.
Radon ZR Race 6.0:n saapumista Saksasta!
! Omakoti.fi- lehtikäinen tuli ja siellähän on mun autokin päässy kuviin. Yläkerrasta 3. kerroksesta ovat myymässä asuntoaan.
Ja niillä on autotalli.
Että olisiko se sitten mun vuoro saada talli? mun isomazdahan sinne menee sitten...
...voi että, voisiko näin käydä?
Huomenna saa projekti-rungon lisukkeineen :)
Viikonlopun musiikkileiriä parin mukavan kollegan kanssa mökkiolosuhteissa, ruokaa, juomaa, saunomista, kitaransoittoa ja laulamista koko viikonloppu! :)
Seuraavaa lomaa... ens viikon torstaina alkaen 10 päivää Lapissa :p