Pakosarjat asensin Jeeppiin! Jos vaikka pääsis kesällä ajamaan?
Printable View
Pakosarjat asensin Jeeppiin! Jos vaikka pääsis kesällä ajamaan?
Söin suklaata ja kuuntelin Indicaa
Vai ?
Ajoin mopolla. Sateella näyttää nuo imago-mopoilijat pysyvän piiloissaan ;)
Hmm.. tosin.. jos olisin tehnyt jotain "äijää" niin olisin polkenut töihin sateesta piittaamatta.
Otin loparit!
"edit" hups en tänään, on tästä jo vähän aikaa "edit"
Minä pesen pyykkiä.
Minä pesen pyykkiä sillä tavalla ettei minulle jää rihman kiertämää päälle kun vaatteet ovat joko pyykissä tai kuivumassa.
En pääse ulos kauppaan, asioille tms.
Ja että se on tarkoituskin. :D
Pesin KÄSIN Motorex Easy Clean myrkyn avulla takapakan rattaat kun vaihdoin pakan kiekosta toiseen. Mikä tästä tekee äijää? Noh, ainakin nyt kirvelee vasenta kättä (jota käytin "pesuastiana") aivan perkeleesti ja on ihan punainen... Vissiin tuo Easy Clean on jotain myrkkyä kun tuolleen iho reagoi. Empä pese toista kertaa enää tuolla vaan käytän tästä eteenkinpäin pyykinpesupulveria kuten aikaisemminkin.
Varasin lennot Englantiin ja lipareet Metallican keikalle. Mut ei siin ole mitään niin äijää..
Vesa: kokeilisit jotain lateksihanskoja tjms, niin ei kirpase.
[neiteilyä]Mä vaihdan mm. fillarin kumekset sopivan napakat lateksihanskat kädessä, ei tarvii hinkutella kaikkee sitä shittiä irti käsistä, jos sattuis itseään siitä rasvaamaan.
[/neiteilyä]
Sain tiedoin vakavasta sairaudesta ja tein äijäpäätöksen jatkaa pyöräilyä ja suunnitella tulevan kesän maastokuvioita. Täysjousto ja metsä on kiva. Ehkä tulee katseltua mustikan varpuja vähän uusin silmin...
Ajoin 400km kansirikkonaisella Saabilla kotitalliin toivoen ettei se leviäisi matkalle, aloin purkamaan kyseisen auton moottoria, heitin 40km "pikalenkin" fillarilla ja illalla kävin vielä kruisailemassa Jaguarilla.
Ei nyt ehkä niin äijää, mutta eipähän tarvinnut olla töissä! :D
Olin messuilla 7h enkä valittanu kertaakaan.
Melkein äijää: Kävin sotilasalueella ja löysin pommin ja tein siitä ilmoituksen.
Äijää olisi ollut se, että olisin määrittänyt pommin savukranaatiksi, kuten teki paikalle tullut upseeri.
Annoin ittelleni loppupäivän vapaata pyöräilyyn.
En mennyt "miesten" saunavuorolle, vaan lähdin pyörälenkille. Jäi kyllä kaupungin parhaat juorut kuulematta. :D
Pesin pyöräni eilen, onko se "äijää"? :D
Likasin käteni bensaan ja öljyyn.
Olin kohtelias liikenteessä, päästin pieniä pyöräilijöitä ja jalankulkijoita turvallisesti yli suojateiden, noudatin nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä.
Ostin Tapio-viinaa ja todistin pyynnöstä, näyttämällä ajokorttini, että olen täysi-ikäinen :o
Vaimon ollessa likkojenlenkillä olen lapsenvahtina ja formuloiden aika-ajon katsomisen sijaan imuroin talon.
Tuohan ei kovin äijää tietenkään ole mutta täällä asian tunnustaminen:D
Vaihdoin ekaa kertaa eläessäni keskiölaakerin. Irtosi loppujenlopuksi aika nätisti oikeilla työkaluilla: CRC, keskiölaakerin irrotustyökalu, jatkovartta 80cm, liimauspuristin.
Vedin skraga hulmuten Ducatilla duuniin!
Tiputin kesken puhelun uuden puhelimeni vessanpönttöön, poimin sen ja jatkoin puhelua. Uskomattoman "vesitiivis" tämä uusi Sony Ericsson W880!:eek:
tuli oltua ja kädet ja naama kärähti!
Vaihdoin 172 Cessnaan pakoputken ja sitten vielä koekäytin sen. :D
En tiedä olisiko tämä pitänyt kuitenkin laittaa tuonne "mitä neitiä..."-osioon.
Jep, koska tosimies olisi päräyttänyt Cessnan samantien käyntiin ja todella lyhyen ja raivokkaan kiihdytyksen jäkeen räkänä taivaalle.
Ja jos kone alkaa nousun aikana rykiä niin muista aina erään Cessna pilotin onnettomuusraportin kertoma; Kone alkoi käydä rykien, tarjosin ryyppyä, ei kelvannut, sinne työnsin metsään koko paskan! ;)
Moottorikonesahasin pylvään pätkän siistiksi:cool:
Opettelin soittamaan MacGyverin tunnarin pianolla.:p
Laitoin sormeeni tulleeseen haavaan Mikki Hiiri -laastarin.
Kevensin pyörää 34g eikä maksanu kuin 15e :p
Kävin sukeltamassa ihanassa itämeressä, porkkalassa. Näkyvyytta ja syvyyttä pohjalla oli vaikea arvioida, ko ei erottanut edes mittareita. Tosimiestouhua
Tasotin sokkelia ja sitten myöhemmin otin saunassa kunnon löylyt!
Vedin eilen "laulukännit", aamulla heti herättyä kiskaisin veretseisauttavan fillarivedon, palautusjuomaksi kiskaisin oluen ja vonkasin krapula-ajoa (jäin hapelle - haisen kuulemma liian pahalle???) - NYT METALLICAAN
Pysytellyt hereillä...kohta 30 tuntia takana, ja työvuoroakin on vielä jäljellä reilut kolme tuntia....
...pitäsköhän lähteä heti töitten jälkeen baariin? Vois tulla halvaks :D