Sunnuntaille ennustetaan ihan mukavaa säätä joten olisko Pohjois-Kallaveden lenkki ajankohtainen? Lähtö klo. 11.00. Hti, voit lähteä mukaan Kuopiosta. Ajetaan siis silloin perinteisesti myötäpäivään.
Printable View
Sunnuntaille ennustetaan ihan mukavaa säätä joten olisko Pohjois-Kallaveden lenkki ajankohtainen? Lähtö klo. 11.00. Hti, voit lähteä mukaan Kuopiosta. Ajetaan siis silloin perinteisesti myötäpäivään.
Sunnuntai ok. Tänään Uuhimäki 2X sikäli jos nuo sateet vihdoin loppuisivat. 1800 Fontanellalla säävarauksella.
Mulla on tuo päivystys, joten joudun vetelemään kotikonnuilla lenkkini tällä viikolla.:o
Harmi tuo jos ajatte länsirannan lenkin, kun sitä olen odotellut jo tulevaksi.
Mutta viikon päästä sunnuntaina luulisi taas lenkki onnistuvan.:D
Kaikki edellämainitut vaihtoehdot käyvät oikein hyvin. Ainoa puutehan tuossa länsirannan lenkissä on kahvipaikkojen vähyys.
Onkohan tänä kesänä Lamperilassa se pieni kahvikioski auki, ei varmaan vielä tähän aikaan, mutta....
On joskus tullut klo 1400 kahvitunti vietettyä siellä.
Käviskös tällainen?
Hti tulis siiliin klo. 11.00 ja ajettais Timon toivomuksesta muu kuin Länsiranta, esim. Vehmeri. Kierto sovittais vaikka paikanpäällä. Miltäs kuulostaa? Vehmerissä tietenkin kahvitauko!
Sopii myös mulle.
Vielä tuosta, kuinka moni on lähdössä?
Moniko olisi lähdössä jos joku yritys maksaisi osallistumismaksun ja antaisi jonkinlaisen mainospaidan tms. joka päällä ajettaisiin, tämä voi olla vastoin jonkun periaatteita, mutta silti. Samalla voisi myös miettiä ja kysyä esim. tuota Puruveden ympäriajoa.
Itse olen pikkasta vaille lähdössä jo ilman sponsorointia....,:eek:
pitäisi ilmoittautua ennen 13.5.2007 saisi edullisemmin.
Tuohan kuullostaa jo houkuttelevammalta! Sittenhän sitä ajais vähän kuin ammattilaistallissa. :rolleyes:
Eikös normaali sapluuna ole että artisti maksaa kaiken. Varsinkin mainospaidoissa...
Saimme tiedon. Kiitos siitä Sinulle ja Timolle! Ajoimme kuitenkin Vuorelan kautta, jossa tiet aivan märkänä ja taisipa ohuesti hetken sataakin. Eteläinen taivas näytti aika synkälle joten paluu kotio oli selviö! Vaihdoimme Ilkan kanssa 'metsurin' varusteisiin ja nautittiin suomalaisesta kangasmaastosta reilun parin peninkulman edestä.
Jospa viikon kuluttua kelit suosis maantielenkkiä!
Minä sain päivystyksestä huolimatta ajettua eilen 60km ja tänään 40km, joten se satanen viikonloppuna tuli kuitenkin:) .
Sääennusteet harhauttivat tänään pahemman kerran. Maantiellä tuli aivan käsittämättömän kylmä olo. Oli viisas veto keskeyttää maantielenkki. Maastossa olisi ollut mukavaa mutta kaatuminen vei parhaan terän menosta. Kylki on vieläkin kipeä. Kiitoksia Karille lenkkiseurasta.
Ajoin eilen Tampereella pari tuntia metsässä ja tänään vähän yli tunnin vetoja ympäri Siilinjärveä. Tour De Siili - rajoilta rajoille ja nyt on korvalehdetkin hapoilla.
Miten Ilikka onnistui rypemään. Tuliko edes kunnon OTB:t?
Tuossa mietin, että jos on keli kohdillaan ja maltetaan ajaa hissukseen tuo Vehmeri, niin söisi kevyesti siellä yhteisruokailussa ja ajettaisiin länsirannan lenkki siihen päälle. Tulisi kunnon elämysmatka ainakin minulle pituutensa puolesta.
Ai niin, jos on muitakin ajamaan lähdössä tuonne Vehmeriin.
edit:Niin kirjoitin tämän erätauolla, en kai minä tuota MM-peliä jätä katsomatta.
Ajoin yksin viime kesänä 30 asteen helteellä molemmat rannat läpi saman tien. 197 km Kuopiosta Kuopioon. Ainoa ongelma oli nestehukka - kuusi banaania meni evästä. Juomia ei tullut riittävästi nautittua. "Ateria" olisi varmaan piristänyt menoa. Aikaa minulla meni 8h45min, josta tehokasta ajoa 8 tuntia. Viileempään aikaan varmaan pikkuisen helpompi ajaa. En kirjoittanut tätä erätauolla. ;)
Torstai?? länsiranta??:cool:
Mulla eka mahku osallistua pitkälle vasta sunnuntaina, joten sitten ainakin.
Pitää miettiä perjantai illaksi mahd. maastokauden avausta tai sitten uuhimäkeä.
Torstaina mualimalla.
Sunnuntaina voisi ajaa rauhallisen about satasen, mutta se saattaa olla liian rauhallinen teille.
Tänään käväsin 50 kilsaa. Piti ajaa rauhallisesti, mutta sitten tartuin jonkun ohiajavan kuopiolaisen peesiin ja tuli vk-harjoitus.
Siilinjärven ykköstiimin ainakin ajopaidasta.:eek::cool:http://www.fillarifoorumi.fi/forum/%....jpg%5B/IMG%5D
Kävin tänään taas pikkulenkillä, 35km. Ei taida tulla tänä kesänä ajamisesta mitään.
Mutkun ei voi ajaa seisaaltaan. Ahistaa. Leikkauksesta on jo sentään kaksi kuukautta.
Kävin Tour De Siilin puolikkaan 52 kilsaa. Täysi on se, että käydään kaikilla kuntarajoilla, eli pohjoisessa Lapinlahden rajalla, Varpasen rajalla ja lännessä Muaningan rajalla, ja idässä Nilsiän rajalla ja etelässä Kuopion rajalla.
Oikeasti en tehnyt ihan puoltakaan kun kävin Pöljällä, Koivumässä ja Maaningan rajalla. Tuuli ja loppumatkan kuumuus lopettivat lenkin kesken.
Tuo Touri on siitä hyvä, että voi lopettaa kesken. Isossa kiekassa ei voi.
Oisko mäkkeen mänijöitä?:D
Ei onnistu. On kyljen ruhje vielä sen verran kipeä ettei hengästyminen innosta.
Miten sunnuntai, maantielle vai peräti maastoon????
Edit: aika tuuliselta näyttää
Minä joudun jättämään yhteislenkit väliin kunnes kyljen kipu hellittää. Kävin kokeeksi tänään ajamassa lyhyen lenkin maantiepyörällä mutta kokemus ei ollut kovin miellyttävä.
Yritän raahata itseni klo. 11:ta Fonttiksen pihaan. Jos tulee muita niin sovitaan siitä etiäppäin.