Laitoin kinkun haudutusuuniin ja 100 astetta.
Samalla leikin nörttiä, seuraavaksi luultavasti siirryn tietokonepulmasäikeeseen.
Printable View
Laitoin kinkun haudutusuuniin ja 100 astetta.
Samalla leikin nörttiä, seuraavaksi luultavasti siirryn tietokonepulmasäikeeseen.
Täytin maantiepyörän etujarrun nesteellä.
Tein sen pakollisen "toimintakertomuksen", eli naputtelin vaan seuraava> seuraava...ai joo oli siellä pari ruksittavaa kohtaa. Joku asia sentään tuolla verkossa on helppoa :D virolainen on kuulemma valitellu että on vaikea, mä en ymmärrä mikä siinä voi olla vaikeeta...
^^ joo jä mä voin alkaa PayPal-tukihenkilöksi, oon selvittäny monta PayPal-pulmaa menestyksellä. Telian turvapaketin asennustukihenkilöksikin voi alkaa, Telian pojat ei sitä osannu laittaa ( ei menny) mutta mä onnistuin ite.
Hörppäsin kahvia.
Paistelin valurautapannulla voissa juuri pyydettyä madetta, naudan ulkofilepihviä, salaattia lisukkeeksi ja kyytipojaksi urugualaista garzon punkkua ja jälkiruuaksi irish coffee, hyvää oli vaikka itse sanonkin [emoji4]
Otin kinkun uunista ulos ja järsin vähän lämpimäisiä :p
Luin kirjaa.
Mittasin kuumeen. Tasan 39. *TTU!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Tein lumitöitä, sitten tulostin pari sivua Pacific lamprey experienceä ja kirjoitin siitä pari sivua itse kun ne ei tulostuneet kunnolla. Opin samalla uutta mielenkiintoista asiaa lampreyistä.
Söin välipalaa lukien kirjaa siinä samalla.
Katselin viimeisen jakson Netflixin Bodyguard sarjaa ja rasvailin ajokengät. Hyvä oli sarja muuten.
Tiskasin purukaluston ja ajattelin alkaa nukkua surffaten hieman sitä ennen ärsyttävästä-kakkosen sivuilla vilkuillen kevään voimansiirron päivityksen komponentteja sekä hintoja
Laitoin ilmon fillaritorin varastetut osioon, jälkikasvun pyörä varastettiin...
Laitoin muutamille satakuntalaisille maanomistajille etanapostia menemään.
Etsiskelin aurinkoista kuvauspaikkaa kun rannalle aurinko ei vielä yllä. Rauhallinen kuvauspaikka löytyikin KVVY:n läheltä, ja kiipeilin lumikasalle kuvaamaan.
Nyt laitoin kylmäpussin kipeytyneen vasemman jalkaterän ympärille.
Tiskasin kahvinkeittimen lasikannun.
Astuin laivaan.
Kävelin 1,5km uimahallille ja huomasin, että olikin lauantai ja halli mennyt kiinni jo pari tuntia sitten. Kävelin takaisin ja pyöräytin kiukaan päälle, vaikka en yleensä juuri tykkää käyttää tuota joutavaa saunakoppia.
Punnersin 33tpi gravdalit vanteelle. Takarenkaan kanssa tarvittiin verta, hikeä ja kyyneleitä. Mutta sinne upposi
Tsekkasin kypsyykö keittolihat "oikealla teholla."
Kaivoin affen-vileitä pakkasesta sulamaan.
Katsoin facebookista onko tyyppi vielä samoilla seuduilla, että käynkö poikkeen kun polkuloma suuntaa taas samoille seuduille... ei, oli muuttanut Gibralttarille. Se facebooktuttavuus alkoi niin, että poljin itsekseni lievää mäkinousua ja alkoi tuntua tukalalle. Ensin ahdisti, kun tuntui että polvet ottaa leukaan, sitten alkoi mäki vastustamaan, kun tuntui että polvet on korvissa. Lopulta tuli stoppi, kun en enää taipunut enempää kaksinkerroin. Noustuani pyörän päältä tein havainnon, kyllä se arvelu piti paikkaansa, satula oli laskeutunut.. No siinäpä sattui sopivasti olemaan kylänen, mikä näytti aika kiinni olevalle. Mutta sieltä löytyi kuitenkin baari, mistä löytyi työkaluja ja pitkän rupattelun jälkeen sain facebookkamun.
Kävin ajamassa 40 min. lenkin ensimmäistä kertaa pitkän sairastelun jälkeen. Olisi varmaan ollut vähemmän hapottavaa jos olisi ajanut aurattuja teitä. Keskinopeuden ollessa 11.9 Km/H voi kai lähinnä toivoa parempaa. Ei muuta kuin jyrkkään syöksyyn.
^ joo siitä se lähtee. Itellä oli eilen kotimatkalla viimeset kilometrit jotain 12km/h....
Pirulainen kun leimasimeen lisää mustetta niin heti se muste taas alkaa häipyä ja saa lisätä alvariinsa...keksin miten ajokorttitodistukseen saa tallennettua nimenselvennyksen ja yksilöintitunnuksen ( sv-numeron) tein lomakkeelle oman pikakuvakkeen ja - nyt tulee lomakkeita valmiilla selvennyksillä, mä oon tietokonenero :D
Noh kävin pankin puolella tsekkaa, ja oikeessa elämässä tiskasin välipala/iltapala-astiat.
tilasin ne 4 nahkiaista...en tosin sitä 32 000euron nahkiaista
Kävelin baariin. Piti itse asiassa kävellä kotiin ja lähteä fillarilenkille, mutta reitit ja kelvit olivatkin ihan muhjua. Parannellaan flunssanpoikasta nyt vielä hetki sitten.
Ripustelin titamiinipyörän huoltotilan seinälle odottelemaan kevättä samalla kuunnellen ratiosta rokkia ja siemailin olutta [emoji4]. (oliskohan jo mennyt mitä äijää teit topicciin)[emoji848]
Tiskasin astiat, jotka likaantu välipalaa syödessä.