Tuo Tanuki on nuoresta iästä huolimatta kova pyöräilemään maastossa. Ja fiksu kaveri. Ties mitä vielä tulevaisuus tuo tullessaan. Lähtekäähän Eetun kanssa poluille huomenna. Itse en pääse.
Printable View
SuperKirjuri on muissa hommissa jumissa vielä about viikon. Sitten homma repee ja julkaistaan todellinen all-mountain-full-suspension-hiilikuitu-täysjousto-über-EVO-kalenteri!
Olitkos Artzi aamukaffella Paawolla tuossa joku päivä? Ajelin fillarilla yläjuoksun suuntaan ja kuvittelin nähneeni sun pyörän siinä kyljessä. Sitä vinkuvaa sikaa en kyllä havainnut.
Edit: En kyllä nähnyt Arziakaan :)
Aika: 10:00
Paikka: Itäharjun Prisman tolppa
Vauhti: Laiska/Kevyt
Kesto: 2-2,5h
Kirjotelkaa jotain jos ootte tulossa niin osaan odotella.
Tulossa ollaan. Eli klo 10 tolpalta.
Mä voisin huomenna tulla tolpalle.
Tanuki tuu säkin.
oot näköjään tulossakin. =)
Tullaan tolpalle
Paawolla (kin) tulee istuskeltua päivittäisellä kaffekupposella. Harmi että se on nykyään heti kiinni jos tulee pari tippaa vettä. Siellä on niin isot kupit, että pienemmästä äijästä ei näy kuin korvat... olisit käynyt koskemassa lukitsemattomaan Cubeen, olis kuskikin löytynyt (kuulohavainto ainakin) äkkiä :rolleyes:
PS. Sika on ajokiellossa, kun sillä ei ole kypärää.
Maanantaina on klo 17.30 alkaen bmx-kisa. 4.9. xc-kisa ei järjesty itsekseen, tarvitaan apua, ihan oikeasti.
Oikea vastaus b), Pulssiin. :rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Pave
Oikea puoli alaselästä niin jumissa, ettei muhkuroiden takaa saatu selvää jumiin johtaneesta alkuperäisestä syystä. Panacodia, relaksanttia ja lepoa muutama päivä vaakatasossa, niin eiköhän tuo selviä viimeistään ensi viikolla. Toivottavasti on lihasperäistä, jottei tarvitse enempää ronkkia...
TVC:n BMX-koulu vierailee taas metsässä, tällä kertaa pääskyvuoressa, jos vain vetäjiä löytyy. Pääsisikö joku pääskyvuoren helpot polut tunteva vetämään noin tunnin lenkin alueella 31.8 klo 17:00 eteenpäin tai vaihtoehtoisesti jo 24 päivä? Frank? Pikke?
Matti hoi!
Sunnuntaicyclot? Millä ja mihin ajetaan?
Kiitos lenkistä ja sisurista Speltcial. Tuon sulle uuden toivottavasti ehjän tilalle vaikka torstailenkille =)
Kiitoksia vetomiehelle ja muille lenkistä. Oli just sopivaa vaikka ittellä ihmeen vetelä olo olikin.
Mega-otb oli siinä määrin lähellä että meni loppulenkki hiukan varovasti. Reenata siis täytyy..
Hienot kelit ja ajohalujakin olis mut maasturi huollossa kun iskarin alapään kiinnityksestä korkkas helicoil.. dammit.. ajellaan sit city sinkulalla kestopäällysteitä pisin..
Kiitoksia melkein xc-reitistä. Mietin, että on aika pienipiirteistä xc-reitiksi. Löytyi se reittikin netistä, oli hiukan erovaisuuksia meidän polkuihin siellä kallioilla. XC-2010.
Mulla on ainakin reidessä vaihdevivun ja tangon kuva. OTB se taisi olla vaikka sainkin tassut edellä tultua alas.
Kiitokset kaikille lenkistä! Hieno lenkki jälleen kerran! Sain itsestäni irti jopa vetää kaattiksenmäen hyppyrit :D
Huomenna on Vaarniemen kallioilla (ja ympäristön poluilla) mahdollisuus osallistua hienon kokoillan MTB-elokuvan tekemiseen. Ei vaiskaan... mutta kun vuosia on ihmetelty videoiden tekoa, niin laitetaan nyt kokeeksi tällainen tapahtuma.
Huomenna su klo 12 saa siis tulla mukaan ajelemaan/kuvaamaan maastopyöräilyä. Ken haluaa ajaa vaan, ajelee Ohjaajan (minä, tahi joku muu kameran takana) määräyksen mukaisissa paikoissa eestaas kunnes Ohjaaja on tyytyväinen. Jos haluaa kuvata, siitä vaan. Minäkin haluan elokuvatähdenlennoksi...
Minulla on mukana (2,7 jalkainen) jalusta, minijalusta puuhun laitettavaksi, järkkäri (720 video, max 45min/8 Gt) kittizomilla ja 70 - 300 putkella, plus Galaxy S2, jossa ok video ok olosuhteissa. Mahdolliset SD-kortit (class 6 ++) ja AA-akut otan mielellään lainaan, jos löytyy (en tiedä kauanko kestää mun 2x4 satsi videoidessa...).
Tarkoitus on siis kuvailla erilaisia kohtauksia kivoissa paikoissa, ja tehdä niistä video (minä teen/joku muu tekee). Seuraavalla kerralla ollaan viisaampia, ja homma toiminee paremmin.
PS
Ma(anantaina) luulisin ajavani pitkästi lenkin tku - naantali, jotain kautta, lähtö ennen puoltapäivää. Hienoja polkuja, ryteikköä, ja kaikkea muuta kamalaa. Jos kiinnostaa, niin ilmoitelkaa.
MYYTÄVÄNÄ Commencal Meta5 Team 2010 medium
Ei ole paljon ajettu ja pyörä on hyvässä kunnossa. Kaupan päälle saa kasan renkaita.
Hinta 1000€
ps. Jos on kova tinkaamaan niin lähtee 999€.
Lähtijöitä sunnuntaikruisailuun? Kokoontuminen vaikka 11 prisman tolpalla? Joku 2-3h, suunta vapaa.
Edit: Kato siel onki näköjää joku filmausrojektiki, pitäskö sittenkin mennä sinnepäin.
Kiitos minunkin puolestani tämän päivän lenkkiläisille ja erityisesti vetäjälle, joka löysi yllättävän monta mukavaa ala- ja ylämäkeä Luolavuoresta! Vauhtia, OTB-tilanteita, hikeä ja varustespekulaatiota oli juuri sopivasti.
Selevä.
Ehkä tänään onkin parempi juoksu- kuin pyöräilykeli. Ens sunnuntaina joutuu itsekkin fiksuttelemaan Myllyssä.
Mä en oikein tiedä millä kapistuksella lähteä Myllyyn. Vaihdepyöräilen jos oikein pehmeä päivä sattuu kohdalle. Fiksi siellä sinne tänne holtittomasti poukkoilevassa ruuhkassa ahistaa hiukkasen.