Ajoin tänään 45 kilsaa keskinopeudella 23 kilsaa tunnissa.
Jos tämä vauhti käy niin sitten voisi harkita 50 kilsaa tuossa yhdentoistamaissa tai vähän ennenkin.
Printable View
Ajoin tänään 45 kilsaa keskinopeudella 23 kilsaa tunnissa.
Jos tämä vauhti käy niin sitten voisi harkita 50 kilsaa tuossa yhdentoistamaissa tai vähän ennenkin.
Kyllähän se passsaa.
Missä ja mihin aikaan minulle käy ihan miten vaan.
Käviskö kello 10.30 Fontikselta. Ajetaanko vastatuuleen ja takaisin?
Passoohan se
Yhteislenkkikausi on avattu. Kahestaan Ohjustehostimen kanssa oltiin.
Toka kerta itsellä. Katselin viimevuoden ajoja niin oli jo tonni tähän aikaan vuotta. Nyt on satanen kasassa.
Tänään ajelin ekan lenkkini maantiepyörällä, 68km 26 keskarilla, oli oikein mukava ajella taas pitkästä aikaa ja vielä kun pyöräkin kulki yllättävän hyvin fiilis eikun parani... Ensi viikonloppuna voisin hypätä remmiin mukaan, jos on muita pyörittäjiä, ja minulle sopii että ajellaan raahassa, ei ois tämän päivän vauhdeilla mennyt varmaan 80km rikki, mutta mukava oli jalkoja rääkätä.
Kiinnostaako? Olis hyvä hetki vielä kun ei ole niitä 'ötököitä' ilmassa!
Ajattelin ajella huomenna - 25.05. torstai - maastossa. Lähtö Pataskilta klo. 11.00. Joukolla vain mukaan!
Toivottavasti porukkaa tulee, itse en pääse, pitää lähteä muutaman tunnin päästä töihin.
Joo, eihän tuolla tungosta ollut. Muutama sauvakävelijä oli uskaltautunut itseni lisäksi kosteaan metsään. Kävin 'perillä' ajaen harjuja pitkin mennen tullen. Eipä voi sanoa että olis polut pölissy! Satoi pahus hiljalleen lähes kokoajan ja oksat olivat vesihelmien peittämät. Niistä sai aika ajoin virkistävän 'suihkun' kun ei ehtinyt tai voinut väistää.
Polut muuten kunnossa. Tosin parissa paikassa joutuu vielä kantamaan filoa hakkuujätteiden takia, mutta tuohan se vaihtelua ajamiseen!
Minä menin tänään töihin, kun oli niin huono ilma. Sitten piti lähteä näyttämään kameraa työkaverin appiukolle ja siltä reissulta tulin ihan vasta kotio. Autokin jäi sinnre. Höh.
Terveisiä Pyhältä. Kahden viikon aikana olen ajanut neljä 50 kilsan lenkkiä, mutta joka aamu olen käynyt juoksemassa 2-5 kilsan aamulenkin.
Maanantaina tai tiistaina tulen Siiliin viikoksi.
Tilaan takavaihtajan piakkoin tuolta maasturiini. Jos tulee jotain akuuttia mieleen, niin pistäkää privaattia. Mahtuu samaan pakettiin!
Kävin Kiärmelahessa. Kariko oli siivonnut kaikki polut ajettaviksi? Kiitoksia!
Vain pieni pätkä siellä missä silloin hakkuiden jälkeen kuvattiin voisi vielä tarvita vähän paiskomista.
Ajoin mennen tullen maastossa. Kerran könysin siellä, missä aikaisemmin oli isohko puu polun poikki ja sen jälkeen pitkä tiukka nousu. Nousun päällä vaivanen ranka polun yli. Kevensin liian aikaisin ja siihen tökkäsi. Ei käynyt pahasti.
Mäet nousivat kaikki polkien, myös Huvikummun jyrkkä. Pitää istua niin, että satulan kärki on juuri peräreiässä niin noussee. Nyt polttelee reisiä. Muuten kunto on huono. Liian vähän on tullut ajeltua. Kivaa se kuitenkin on kun ei pidä kiirettä.
Kävin parina päivänä, ihan kirveen kanssa. Levensin lisäksi polkuja muutamasta kohtaa. Onhan siellä vielä parissa kohtaa raivaamista ja polkujen siivoamista.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Aamulla tulee takavaihtaja postiin, niin pääsen viikonlopulla taas ajamaan!
Olisin vaihtanut Shimanoon mutta kun vivusto ei ole yhteensopiva ( SRAM X.9 ).
Mikäs vika noissa SRAMeissa on?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti kon-ciocc
Kehuja ovat kaikkialla saaneet.
Kovasti seillä Käärmelahdessa mylläillään. Olisi kiva löytää vaihtoehtoinen reitti
Sieltä hakkuilta missä pyörää yleensä kannettiin mäki ylös.
Pitäsi olla hyvä kartta.
Täällä on, mutta ei sitä vaihtoehtoa taida olla.
Lainaus:
http://www.bike-discount.de/products/big/X9SILVE2.jpg
Kuvasta näkee syyn, eli vaihtajassa on käytetty 'muoviosia'! Eka kerralla, kun tuo vääntyi ohuen risun jäätyä ketjun ja tuon alimmaisen rullan väliin, sain vaihtajan oikaistua. Toisella kertaa juuri samanmoisen syyn takia, vaihtaja katkesi lähes irtopoikki! Shimano ei ole tehnyt kertaakaan noin minkään risun takia!
Anteeksi, enhän vaan herättänyt? Jokohan nuo ilimat oes lämmenneet sen verran, että uskaltais ehottaa ihan porukan lenkkiä? Mulle sopis viikollakin, kunhan tietäis ajankohdan, vaikka pari päivää aiemmin. Maantiellä, vai?
Täällä!
Minäolen ajellut maantiellä, mutta ei oikein kule. Nyt olen olevinaan lomalla.
Morientes... Hengissä ollaan täälläkin suunnalla, siis kotona.
Kylläpä minäkin pystyisin joka toinen viikko heittämään lenkkiä klo14 jälkeen...ja viikonloppuisin millon vain. On itellä jääny pyöräilyt aika vähille, lähinnä töihin ja takaisin kotia olen ajellut. Mutta minä lähtisin mieluusti (paljon mieluummin) mehtään ajamaan.
Sunnuntaina kello 10 helppo satanen? Ajetaan metsässä sitten kun munat jäätyy maantiellä.
Mitäs, jos aloittaisitte jo vähän ennen, Tampereella!?Lainaus:
Vai onko Siilinjärveltä Tampereelle paljon pidempi matka,
kuin Tampereelta Tahkolle?
(Meitä oli semmoiset 30 kanuunaa Tahko120-tapahtumassa :) )
Kaupin Kanuunat kutsuu Sinut
2.9.2006 ajettavaan maastopyöräilyyn.
Jo 11. kertaa ajamme Tampereen erinomaisissa
maastoissa 8 tuntia. Matkaa kertyy noin 80km.
Yksi ryhmä tosi koville kuskeille, vaativa ja pitkä reitti.
Lisäksi kolme eritasoista ryhmää, joista
leppoisinkin ajaa pitkän, mutta teknisesti helpohkon reitin.
Cyclo-Cross pyöräilijöille oma ryhmä!
Lähtö ja puolimatkan krouvi kuten täystourissa,
reitti hiekkateillä ja hyvillä poluilla.
Matkaa kertyy 8 tunnissa paljon!
Puolikas Tour tänäkin vuonna, noin 4½ tuntia.
Se sopii Sinulle, jolla on kesän-kahden ajokokemus
maastopyörällä ja halu tutustua
vaihteleviin ulkoiluteihin ja polkuihin, mutta jota
8 tuntia ja vaativat reitit vielä vähän arveluttavat.
Osanotto omalla vastuulla, järjestäjällä ei ole vakuutusta osanottajille.
Lähtöpaikka Tampereen Stadion, Ratina.
Ilmoittautuminen Ratinassa klo 7.30 - 8.30 (puolikas Tour klo 11 - 11.30)
Lahtö klo 9.00 (puolikas Tour klo 12.00 )
Osanottomaksu 10 EUR sisältää opastuksen, vesihuollon,
osallistumislahjan, saunan/suihkun. Ja mukavaa yhdessä ajelua!
Noin 217 ajajaa vuonna 2005!
Lisätiedot
http://www.kaupinkanuunat.net/
Mikko Helevirta 041 445 0083, mikko.helevirta@gmail.com
Timo Lampila 040 522 2562, timo.lampila@kolumbus.fi
En uskalla vielä lupautua maantielle sunnuntaina...Polttelee lähteä taas koluamaan noita uuhimäen polkuja/hiihtoreittejä. Suatan ilimaantua sunnuntaina tai olla ilimaantumata.
Perisavolainen asenne. Näinhän sitä yhteislenkkejä saadaan aikaan.;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Lyytinen
Minä en taas voi läheä maastoon kun niskat ei vielä kestä.
Onkos vielä tilaa kerhoon kuulumattomalle aloittelijalle ? Ja onkos lähtö Fontanellan edestä huomenna ? Mahdollisesti teidän vauhti saattaa olla hiukan liikaa minulle mutta noin satasen lenkki olisi sopiva matka huomiselle.
Muita ei ole varmaan lähdössä kuin minä. Olen kymmeltä Fontanellan edessä.
Minä sitten ajan hiljaa kun en ole mökkihommien takia kyennyt paljon ajelemaan. Olisko Varpaisjärven suunta oikea ja kerran käydään kahvilla?
Kävin polkasemassa länsirannanlenkin vastapäivään. Huomenna yrittää palautua elävien kirjoihin. Pitkäänlahteen asti kulki ihan jees, mutta sitten loppui löpö.
Varpaisjärven suunta käy aivan hyvin, en olekaan ajanut fillarilla sitä reittiä tänä kesänä.
Käytiin Ilkan kanssa lenkki. Hän on varmaan vielä matkalla. Mulle ritti 75 kilsaa.
Oli ihan kivaa. Viikolla voisi ajatella samanlaista ti tai ke. To ei käy.
Keskari 27. Ylämäet ei minulta vielä suju ja niska puutuu, mutta kai se siitä kun saa kilometrejä.
Kiitoksia Hannu lenkistä, olihan mainio keli ajella. Kokonaismatkaa tuli 112 km ja keskari pysyi samana.