"...rentojen maastopyöräilijöidenkin joukosta..." Tästä riittää hulvatonta huumoria pitkään. :)
Printable View
"...rentojen maastopyöräilijöidenkin joukosta..." Tästä riittää hulvatonta huumoria pitkään. :)
Ikkunankarmien korjaus etenee. Vihdoinkin. Ehkä sitä vielä pääsee omaan kotiin asumaan joku päivä. Sitä ei Trumpkaan himmennä. :D
No, jollain paradoksaalisella tavalla ja miten sitä sanotaankaan? hirsipuuhuumorilla? onhan se hauskaa että asiantuntijat ja kommentaattorit ympäri maailman - ja tietenkin minä itse - veikkasimme Yhdysvaltain presidentinvaalien lopputuloksen ihan pikkuisen vikaan.
PS Trump-ketjussa esitetty vertaus Reaganin vaalivoittoon ei ole osuva ainakaan sikäli että Carterin voitto ei ollut sen paremmin politiikan seuraajien kuin mielipidemittaustenkaan mukaan missään vaiheessa varma; muistin varassa en lähde väittämään, mutta en yllättyisi mikäli Reagan ei olisi aivan vaalien alla ollut jo ennakkosuosikin asemassa.)
PPS Ja onhan tuo lumi tuolla ulkona aivan mahtavaa, vaikka itse joudunkin vielä jonkin aikaa kekkuloimaan sisällä pyjamassa ja kylpytakissa.
Työmatkuttelun aikana tuli lunta vaakana päin näköä koko tunnin ajan, woo - hoo! The old Faithful™ toi turvallisesti mutkittelemati kotoa töihin vaikka reitillä oli kovin paljon laidasta laitaan seilanneitten lumikäärmeiden jälkiä.
Aamuruuhkassa nähty telemark-hiihtäjä Länsiväylän penkereellä puuterilumesta nauttimassa.
Kävi ilmi, että ensi kesänä joudun joksikin aikaa maastohommiin Poronpolulle. Ottaisko fillarin mukaan vai ei, siinäpä kysymys.
Oli tullu taas yöllä pari senttiä lunta lisää. :)
Töissä meni odotteluksi, joten edessä on 4 päivää viikonlopun viettoa.
Ja omasta pihasta 100m huppiovuoren metsään...
Huhkin parkkipaikalta lumet pois, jotta auto on mukavampi sinne ajaa. Eikä tuntunut missään. Kyllä tosta pyöräilystä jotain hyötyä näyttää olevan, sen lisäksi että on kivaa. Jokunen vuosi sitten sama työ olisi vaatinut useammankin 'hapenottotauon' nyt se meni hujauksessa eikä oikein hikikään tullut.
No totta *piip*ssa otat. Saat samalla testattua uuet linjaukset..... :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti JackOja
Kutsu linnanjuhliin Lotalle!
Vahingonilo on pikkusen noloa, mutta siltikin :)
http://www.hs.fi/kaupunki/a1478833290915
Se, että YLE jatkaa ansiokkaasti pikaluistelun esittämistä (tänään klo 18 TV2). Vähän liippaa pyöräilyäkin. http://yle.fi/urheilu/3-9285544
Sopisi myös aiheeseen 'koska viimeksi ajoit' ja 'mikä yllätti sinut viimeksi'. No, hyvälle tuulelle sai eilinen testilenkki pojan krossarilla. Poika tossa joku aika sitten ilmoitti, että haluaa ajaa myös talvella. No, pojan krossarissa on kesän ollut maantiekumit ja kokeeksi laitoin alle 35mm krossikumit ajatuksella, että noilla varmaan kuvion puolesta lumikeleillä ajaa. Pitihän niitä testata ennenkuin itse kohteen kanssa lähtee ajelemaan. No, poikani on minua noin 10cm lyhempi ja krossari aika lailla sen mukaan valittu - siis aika lailla reilun kokoinen pojalle, mutta hiukan pieni minulle. Nostin satulaa ja mallailin pikkasen eteisessä että kyllä tällä ajelee kun hiukan varpaita varoo tiukoissa mutkissa. Vaan hommahan toimi paremmin kuin oletin - tuli hyvä kuva renkaiden pidosta ja käyttäytymisestä erilaislla lumimäärillä + erityisen hyvälle tuulelle tulin siitä, että fillari ei ollutkaan niin pieni kuin oletin (ehkä ridleyn korkeahko ja lyhyehkö malli passaa mulle, joka usein kipuilee yläputken pituuden kanssa) vaan oli mukava se tunnin ajelu ajella ja suorastaan hauskaa vaikka välillä olikin vaikeampia paikkoja. Innoistuinpa loppumatkasta kurvitkin ajelemaan hiukan kovemmalla vauhdilla perää liu'uttaen. Homman toimivuus yllätti - samalla huomasin kiduttaneeni itseäni kun olen ajallut talviajeluni vanhalla retkipyörällä johon olen tällännyt nastarenkaat alle - sen verran iso ero ajamisessa on.
Aamuinen läskifiilistely.
Työpaikalta kuntoilunkuukausi arvonnasta sain lahjakortin urheiluliikkeeseen 😁
Koko päivä menny persiilleen, "aamunlehden"tulosta alkain... niin yksi asia on hienoa: ihan kohta pääsee kotiin!
Lisäys: Tulin kotia ja pian senjälkeen tuotiin myös Aamulehti niin oli iltapalan kanssa jotain luettavaa. Hyviä uutisia lehdessäkin - se Hercule Poirot-jakso jossa on mun suosikkinäyttelijäni, tulee lauantai-myöhäisiltana uusintana. Ihanaa.
Konjakki. XO-mallinen, suun muotoinen konjakki.
Viikonlopun saldo 110km fatbikea ja 40km hiihtoa. Asiat jotka minut saa nyt hyvälle tuulelle on viikonlopun päättävä pizza ja muutama olut. Jaksaa taas huomenna hypätä viideksi päiväksi oravanpyörän pyörteisiin.
Team Coco. Sekopäistä ja hullua.
"Kyllä se kukkaruukku on tyhjänäkin kukkaruukku vähän niin kuin kuntopyöräsi
on kuntopyörä vaikka et ajaisikaan sillä!"
Minä hullu menin asiasta mitään tietämättömänä nimittämään
tyhjää kukkaruukkua ämpäriksi........
^ ??? ja lisäksi huono potosoppaus. No hei vähän voisi katsoa noita ääriviivoja...
Mutta POSSEn viimene jakso tälle vuodelle!
Renkaissa, joiden kanssa on aiemmin ollut hieman ongelmia, oli pysynyt hyvin ilma yön yli vaikka ne tuli asennettua turhan vähillä litkuilla (kun loppui kesken).
Minua huvitti aamulla Hesaria lukiessani juttu erotiikkakauppojen hyvästä menestyksestä. Yhtenä esimerkkinä olleen firman jakeluvarasto sijaitsee (tietysti) Keravalla ja missäpä muualla kuin Kumitehtaankadulla! :D
Kiinanpojan väsäämä stihlin kopiomoottori tuli postissa, 30€ sis. pk.
Laatu ei mahda päätä huimata, mutta eiköhän tuo mökkisahana palvele useamman vuoden.
nih..
Edit. Pikakelaukseen liittyen: C-kassuaikaan kaikki - myös ne takapenkin kaljankittaajat - toki tiesivät että biisien järjestys on tämä:
Welcome to the jungle
It's so easy
Nightrain
Out-ta get me
Mr. Brownstone
Paradise city
My Michelle
Think about you
Sweet child o'Mine
You're crazy
Anything goes
Rocket queen
Possesta ehdottomasti samaa mieltä, shoppauksesta vähän eri:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/parempaa-lihaa-kuin-tinderiss%C3%A4-kampanjasta-valitettiin-mainonnan-eettiseen-neuvostoon-1.169182
Olen aina ennenkin ollut sitä mieltä, että lapsettomat ovat parhaita lastenkasvatuksen asiantuntijoita. Täydet pojot testistä!
Hienoa!
Sait pisteitä 8/8
Onneksi olkoon, olet sisäistänyt nykytiedon mukaiset, lapsen tarpeita kunnioittavat kasvatustavat. Jatka samaan malliin!
Pojan lisko (5 vuotta+) suoritti eilen tarpeelliset ja odotetut ruumiintoiminnot.
Kylvetetty jo eilen iltasella ja säädetty tuleva "pesäpaikka" terraarion nurkkaan.
Tänään oltiinkin sitten oma-aloitteisesti siirrytty talvilepomoodiin:). Pitää vielä punnita
kuivumistarkkailua silmälläpitäen. Palannee muonavahvuuteen kevätpäiväntasauksen aikoihin.
Nyt sitten valot (myös UV) ja lisälämpö pois ja huppu päälle.
Ei lainkaan kehno menetelmä viettää pimeää ja märkää talvea?
[QUOTE=Fat Boy;2609638]Jos talvi on pimeä ja märkä, eikä pääse muualle, konsti lienee toimiva. Jos valoisa ja luminen, kannattaa hommata liskolle läski, ei nukuta enää..
Voi olla, että tuosta elikosta ei ole läskiharrastajaksi:) Saattaa vaihtolämpöinen kohmettua ennenkuin fättäri liikkuu.
BTW keski-iän uudelleenopinnot nytkähtivät taas askeleen eteenpäin:):) ehkäpä...
^ Köffe, siinä bussimainoksessa kuvan oikea alareuna, jossa on bussin rengas ja se mainos jotenkin sitten on siinä päällä roikkumassa kulmikkaana, otaksuin että se olisi tarraksi tarkoitettu niin myötäilisi sitä renkaanaukon muotoa. Mutta jos se sitten roikkuu. No vaikea uskoa että joku noin kökön mainoksen muutenkaan tekee. Mitä noin ihmeelliset söheröruudut "seuraa tästä" muka meinaa?
Mutta Saara Aalto pääsi jatkoon brittien x-factorissa ja vielä parempaa - kamala HoneyG putosi ! :D :D
Kuuntelin myös muiden esittäjien.....ei hyvänen aika, Saara on aivan ylivoimainen kaikilla osa-alueilla.
Eilisiltaisella kävelylenkillä hento lumisade ja tietenkin tunnin lenkin sujuminen ilman kyynärsauvoja (loppua kohden pienten kolme viikkoa hyvin vähäisessä käytössä olleiden lihasten väsyessä ja protestoidessa tosin enaä vain joten kuten). Iivo Niskasen voitto Rukalla (vaikka en kilpailua jaksanut/viitsinyt/välittänyt seuratakaan ja vaikka en ehkä niin osaa enää innostuakaan kuin maantiepyöräilystä ja joka toinen vuosi jalkapallosta).
Ai niin, nuo olivat molemmat eilen. No vieläkin ne saavat hyvälle tuulelle - mutta erityisesti mut sai tänään hyvälle tuulelle kohtalaisen hyvin (ja ilman ibuprofeenia tai parasetamolia) nukutun yön jälkeinen aamupirtetys (eikä vain -unettomuus). Ja sellainen TGIM-fiilis yleensäkin, vanha viikko lusittu, uusi viikko edessä eikä mitään kovin kaameaa tai ankeaa tiedossa. päinvastoin jotain kivaakin odotettavissa. Ja muutenkin sellainen sietämättömän typerä "Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä"-olotila (joka tosin ei välttämättä kovin pitkään kestä arjen hankausta tai todellisuuteen törmäämistä).
Tuo mainoskampanja kokonaisuutena on saanut aivan valtavasti julkisuutta juurikin tuon itseväkerretyn ulkoasun
ja "epäsovinnaisen" sisältönsä vuoksi --> mainosarvo on moninkertaistunut.
Seurataruudut? Tarkoittanet lehtijutussa olevia pikakuvakkeita? Niillä pääsee suoraan ko. sosiaalisen median osa-alueille.
Käsittääkseni; en kuulu minkään niistä käyttäjiin. Oikeasti, en ole facessa, twitterissä, instassa, snapissa tai missään
muussakaan vastaavassa.
Tänään on tainnut tulla veronpalautukset tilille :p