Marko ceellä: katohan tämä ketju.
Printable View
Marko ceellä: katohan tämä ketju.
Tupla Naten jäljet bongattu koiranulkoiluilutuspoluilta, naapurikylän Fätbäkkikö oli käynyt kertaamassa suntailenkiä? Apropoo, onko vkl ajelusuunnitelmaa ajateltuna?
Mä ainakin meinaan ajaa viikonloppuna, jonnekin kauemas tekis mieli kun nää lähipolut alkaa oleen aika lääst siison.
Mä voin yrittää päästä huomisen vapaapäivän aikana tollottamaan miltä nuo minun lähipolut näyttää. Tuurilla saan sen verran aikaa että voisin pyörähtää Keuhkot Kipiäks Vuorella ja Kipukossa tiedusteluretkellä. Joku tuossa jonkinaikaa sitten kertoili että siellä olisi aika hyvin polkua auki. Lauantai voisi olla ajopäivä, mikäli saan tiedustelun ja reitit tehtyä.
Vahva ehkä sekä lauantaille että sunnuntaille.
Mää voisin kans mennä jonneki muuvalle välillä.
Onkos kolistelijan kryptisesti nimikoidut lähipolut jossakin Hertsikan ja Jakomäen välillä? Ko. setti voisi kiinnostaa kun oon siellä vain kerran poikennut näillä lumilla.
Kyl, juuri tuo väli. Jakiksen kaistalekin liittyy siihen kohtuullisella vaivalla. Päiväsuunnitelma meni kuitenkin hieman mönkään kun toiselle pojista tuli pientä kuumetta. Toivottavasti ehdin vielä tehdä rundin, kun en millään viitsisi ottaa taakalleni vetovastuuta ilman mitään hajua polkujen määrästä ja kunnosta.
Maanantain havaintoja Idästä: Hallainvuori priimaa, jopa ei-mainstream polut auki. Bonarina jännä lasku Viikin pellonsuuntaan. Kivikko myös ok. Jakis on ollut koko talven sangen hyvä. Fasun suolla valinnan varaa ja Mellari/Länkkäri myös ok.
Tänks Lare tiedosta..Hallainvuori oli viikonloppuna nopeassa kunnossa.
Kukahan tutunolonen EVIL kuski tuli vastaan? jossain nähäny*hmmmm*
Ja syvästä idästä: Salmenkallio tuttuun tapaan priimaa lähes koko talvi. Uutuutena polku, joka vie aina jousiampujien kentälle asti. Viikinkihaudan lasku huonompi kuin aiempina vuosina. Ripasaaressa priimaa mönkijäuraa ja polkua reiluksi tunniksi. Landbossa kuukausi sitten yllättävänkin hyvin ajettavaa.
Onneksi tuo kapeanakkinen on tällä hetkellä palasina säätämön lattialla, niin sillä ei tartte ajaa. Sunnuntai vois olla hyvä ajankohta syvän idän seikkailulle, aikaa koko päivä.
Lauantai sopisi mulle joskus 11-12 kun lähden aamusta Hyvinkäälle koirauimalaan vanhaa Herraa uittamaan.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti kolistelija
Hallainvuori oli siinä kunnossa että voi risteillä ihan miten haluaa, siellä saa ehkä noin tunnin kulumaan ja takin tyhjäksi. Polut ovat niin nopeat että sen ajaa hetkessä päädystä päätyyn, joten nousumetrejä tulee todella nopeasti. Siellä on kiva aja pätkät kaksi kertaa, molempiin suuntiin. Kivikossa tuuli ja lumisade oli tehny tuhojaan eikä ehjää reittiä oikein saanut tehtyä.
Mä tairan lauvantaina tehdä nopean mutta raskaan pyörähdyksen Hallainvuoressa...
Mulla on koko allas varattuna perstaina kello 1600. Kahen oman lisäksi mahtuu yksi vanha jos kiinnostaa. Ja lauvantaiaamu sopii tännennii.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Perstain koiranuitto ei passaa koska mulla on työmaapalaveri, lauantain uitto on täynnä.
On täänyprkl ku työ haittaa harrastamista....
Puoltoista viikkoa ajotaukoa ilman sairastelua tekee hyvää palautukselle näemmä. 2h sileän pinnan ajoa tiileristä itään ja pohjoiseen.
Hienot enkelikuviot oli joku tehnyt linjojen alle :D
Mää tänään yhden isomman kuopan sain aikaiseksi. Paha on mönkiä ylös pehmeästä hangesta.
Tulihan taas eilen illalla nysvättyä pimeässä ja ahtaassa kellarissa pyöriä. Voin suoraan sanoa, että olen kateellinen niille joilla on muutaman neliön valoisa ja lämmin säätämö. Voisi yhdessä paikassa suorittaa kaiken tarvittavan. No huomenna taas lotto vetämään.
Kädetön kotiasentaja oli sitten saanut kevynnyssisureiden asennuksessa Fattyn taka gummiin ihan uskomattoman suuren pysty heiton, joka tuntui ahterissä puhtaallla klv:lla ajaessa kunnon "potkuna". Asennus moka korjaantui hyvin, kun pumppasin 2,5 bar paineet ja odotin tovin. Sen jälkeen pikalenkki kiristyvässä pakkasessa omasta kunnollisesta säätämös-tä haaveillen.
Laitethan kimppalöttö vetämhään ja ruwetaan sulle järkhäämän uutta säätämöä.
Ajelin tossa yhenaikhaan siitä teitin säätämön ohi mummolaan.
Sitä vaan jos Hansdämpin kuvion tunnistat kewyenliikenteen väylältä.:rolleyes:
Se on muuten kivaa reeniä kun lähtee seuraa jotain jälkeä,kaikilla jäljillä on oma tarinansa.
Jos Syvä-Itä ja sunnuntai kiinnostaa niin voi tarjota aborginaalioppaan sunnuntaina klo 10, max 3 tuntia. Muuten ajan itsekseni (taas).
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...0&d=1341517974
Myin eilen tuon pois kaverille. Eipä ole täs pari vuotta muuta tehny tuoku koristanu parveketta :) Nyt voin ruveta suunnitelemaan fättistä seuraavaa talvea ajatellen :D
Tää päivystää huomenna lauvantaina Kivikossa Ylläshallin eessä hetken klo. 12.00. Tavoitteena käydä Hallainvuoressa pyörimässä ja mahdollisesti Kivikon polkuja jälkkäriksi. Ei pitkää lenkkiä, mutta mehut lähtee ukosta varmaan jo alle kahdessa tunnissa. Voi olla että eksyn, tai sitten en. Voi myös olla että joku polku tulee ajettua kahteen kertaan...
Saa tulla mukaan jos tulee, ei haittaa jos tulee tai on tulemati.
Mä oon ja pyörimässä hallaivuorella ja niissä maisemissa samoihin aikoihin,nää siirtymät vaan vie jonkun ajan.PAPPA ajelee rauhalliseen tahtiin vaan.
Aikataulullisista syistä johtuen huomenna Nuuksela jos aamulla vähemmän kylmää kun edellisellä turneella.
https://lh6.googleusercontent.com/-p...2013.jpg?gl=FI
Kattila johki aikaa aamusta... Vakipolut ynnä perinteiset kelkkaurat. 4-5h tai jotain.
muok: lähtöajan arvonta käynnissä kun kotiintuloaika vielä hämärä
klö 12 ylläsparkki vois napatakkin syöttiin
^ tää vois kans eestyä williin itään suntaakina, aineskin jos drAhma lupaa paljon salmenkalliota ynnä vastaavaa vaihteleva_vertikaalia polustoa.
@hc, ne fcs-hanikat löyty - laitan ne reppuliin sikäli kun muistan niin voin luovuttaa ne jos muistan
edt : hukassa edelleen pari Formulan jarruttimia, yhdet flättipedaalit ja yx 170mm takanapa. Säätämössä asuu yhä musta aukko.
Tai madonreikä. Semmonen jonka kautta fillarinosat(kin) siirtyy toiseen ulottuvuuteen.
^ Ihq, dänks!
Tarttis vissin harjoitella salaa - puolituntinen takapihalla mustan Pyyn kanssa riitti vielä oikein hyvin.
Polut huikeassa kunnossa kuten täällä on jo moneen kertaan todettu.