kiitokset ja yökierrosspekulointia
[QUOTE=I.S;1174213]Juu kotona ollaan ja vointi on mitä parhain :) ...eilen oli ajon jälkeen vähän pientä väsymystä havaittavissa, joten ei jaksanut kuin pari kaljaa laiturilla ;) Itse ajosta sen verran, että ensimmäinen "yökierros" oli mielestäni parasta maastoryöräilyä, mitä olen ikinä kokenut - kesäyö ja luonnon omaa valoa riitti, eikä ajovaloja tarvittu. Lisäksi maisemat olivat todella mahtavia auringonnousussa. SUOSITTELEN!
Mr Sillankorvan kanssa samaa mieltä.
Luonnonvalo riittänee pilvisemmälläkin säällä, tosin Kinahmi on pusikoitumassa ja jos ongelmia tulee, niin siellä. Härkävahva Viron panos sakkokierrokselle eli Pait mainitsi että Kinahmilla valoa olisi hieman enemmän saanut olla.
Kari Veikkolainen, Pait Peri ja Ilkka Sillankorva tekivät kiistämättä Tempun.
Kiitoksia siviilirohkeudesta ja Eepolle letkanvetämisestä.
Jääkylpy sai sen verran hyvän vastaanoton että voin järjestää ensi vuonna saman vähän ammattimaisemmin, mikäli Tero on samaa mieltä. esim nilkkoihin asti suojasukat koska jalkaterien kylmänarkuus ajoi suurimman osan ylös aika äkkiä. Itse asiassa saattaa tulla jo Kouvolan SM-ajoihin.
Palkinnoista pohdiskelua. Gran Raidissa Sveitsissä annetaan palkinnoksi Pas De Lunalta reitin korkeimmalta kohdalta n 3000mstä poimittu kivi joka on istutettu puujalustaan. Vastaava ruukin kivensirpale istutettuna savolaiseen puuhun voisi olla henkilökohtaisempi palkinto kuin muovipokaali.
Samalla tuettaisiin paikallista yrittäjyyttä kiinalaisen muoviteollisuuden sijaan. onko hyvä idea?
teepaitatillityksen voi unohtaa.ei sitä ole pakko ottaa.
Kiitokset kaikille ja kaikesta. Oli hienoa nähdä taas ulkoilutapahtuma parhaimmillaan.