Raavin peppua [enkä edes omaa]
Printable View
Raavin peppua [enkä edes omaa]
Onkos batmobile tullu takaisin... vai ei kai se kaupinpappa?
Kaivoin hiekkaa lumisateessa pyöräradalla. Kolmisen tuntia lapioin kanttimutkia uskollisella Fiskarsin rautalapiolla. Rehellinen fyysinen työ voittaa punttitreenin.
Kolme isoa kanttimutkaa kaivoin isommiksi ja paremmiksi.
Suoritin toimituksen jo aamusta.... Bat mobile oli silloin täällä....
Ei se sillon oo äijää... :rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Antero Makkara
No musta oli aika äijää raapia toisen peppua....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti flugfiske
batmobile taitaa tykätä vaan... mitäs muuta teit....Lainaus:
Lainaus:
Mun mielestä se on aika neitiä... ...syvältäkö raavit? :p
Jotain tosi tuhmaa varmaa :eek:.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti izmo
No joo todella syvältä! Sormen päät ruskeiksi ja en edes pessyt käsiä sen jälkeen! Joko äijä aste riittää?:)Lainaus:
varmaan syvältä...Lainaus:
väänsin #3 auton apurungon suoraksi.
Paljain käsin äijää, hanskat käes neitiä.... Rispektii enivei!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Punainen Pilvi
Talven ekat (melkein) lumityöt.
Haukuin pomoa.
Tilasin videotykin!
En ole äijäillyt vuosiin, mutta nyt sitten kerralla oikein kunnolla:
Kävelin punaisia päin, liikkuva poliisi räppäsi siitä rikesakon, tästä kimpaantuneena avauduin oikein tunteella (ns. rankka päivä -oireyhtymä) ja muistin vielä perinteisen natsitervehdyksen jäähyväisiksi. Mondeon takavalojen kadottua näkyvistä huomasin että olin tunteet pinnassa pudottanut ajokorttini maijan takapenkille. Parin minuutin päästä soittivat että saapi kortin hakea asemalta. Eipä ole aikoihin näin paljon nolottanut. :o
Tilanne oli muutenkin todella absurdi: jäin bussista, arviolta 6 muuta samasta bussista jäänyttä ihmistä käveli saman tien bussin takaa tien yli. Minä käytin suojatietä (tosin punaisia päin, mutta se oli punainen oli myös autoliikenteelle eli ns. pattitilanne :D) ja samalla napsahti. Poliisipartio koukkasi valot vilkkuen tyylikkäästi risteysalueen poikki vastaantulijoiden kaistalle ja sitä pitkin jalankulkuväylälle viereeni. Ei tässä voi ihminen kuin ihmetellä että kumpikohan tässä nyt sitä liikennettä vaaransi, minä vaiko tämä poliisi...
Pörräsin lumilingon kanssa pihalla puolisen tuntia
Hmm...Äijä ois ehkä pitäny linjan loppuun asti ja huutanu puhelimeen, että "Pitäkää s****** tunkkinne! Osaan muuten ajaa ilman sitä korttiakin!"Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti kykloman
Näytin aamulla kahdella hondamiehelle takavaloja.
Olen ottanut olutta.
sytyttänyt tulen takkaan..
Piereskelin hississä.
Leikkasin lihaa ISOLLA veitsellä
Kait hississä oli muitakin? Eihän tuo muutoin ole kovinkaan äijää ;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TimoF
Laitoin vuoristokengät jalkaan kun vein pikkuisen ulos. 10vk Russell...
ois siistii ajaa fillarilla Hämenkadun kadun läpi....piip* sensuroitu... ettei tuu banaanii...
Eilen... eikun joo. Taisi olla tänään yöllä yhden aikaan. Ajoin saunaillasta tullessa pikkupöhnässä jäisellä soratiellä ilman kypärää crossilla. Hyvin suti ja naapuritkin varmasti tykkäsivät. Aamulla herätessä oli vain jotain hiekkaa päässä.:seko:
Vaihdoin naftasuotimen autooni, ja valutin sen tyhjäks duunipaikan hallin lattialle...
Äiti soitti ja sanoi ettei fillarin eturengas (W106) pidä. Kävin ostamassa WXC300:sen ja laitoin paikoilleen, nyt pitää.