^^ & ^ Sama juttu kuin Rene Hersen kanssa eli vaikka Pana tekee noi, niin ei niitä kannata verrata Panan omalla brändillä myytäviin renkuloihin. Ei ole hinta pelkkää hipsterilisää enkä minäkään
Ultraromance-Ronia hipsteriksi laskisi. Vaikka ei sekään haittaisi. Mieluummin sitä rengasrahansa laittaa tommosen kaverin elämän rahoittamiseen, kun jonkun pörssifirman omistajien pöhöttämiseen :)
Oon ajellut 27,5-tuumaisten Cavojen perässä muutamankiin otteseen ja ne vaikuttaa oikeastikin nopeilta. Sinällään mikään ihan uus juttu toi ei ole ja on noista ollut tässäkin langassa juttua jo aikaisemminkin. Nyt noita tosiaan saa 700c:näkin ja ainakin Service Course myy Euroopassa.
Se 27,5” Rene Hersekin voi olla ihan hyvä, jos kerran nappuloita on useampi rivi kuin kapeammissa 700c-herseläisissä.
Getawaystä on tulossa sekä 36- että 45-milliset versiot. Oon alkanut pikkuhiljaa tykkäämään niistäkin, kun oon nyt kesän ajan Dirtrollerissa ajanut niitä. Ja ei kuulu tänne, mutta krossirenkaista vihdoin tulossa myös HTLR-versiot.
https://bikerumor.com/2021/09/14/cha...ires-and-more/