Aamuseiskalta Turun Hepokullasta keskustaan ajeli joku työmatkatempotykki spessun 29erilla(?) ja Team Velo Cycling -tiimikitti päällä?
www.rule5.org, oli jo kuitenki varmaan 17'c ni ei ois pitkiä succiksia tarvinnu :)
Printable View
Aamuseiskalta Turun Hepokullasta keskustaan ajeli joku työmatkatempotykki spessun 29erilla(?) ja Team Velo Cycling -tiimikitti päällä?
www.rule5.org, oli jo kuitenki varmaan 17'c ni ei ois pitkiä succiksia tarvinnu :)
Iso lössi luontoliikkujia häiritsi Giantti-kuskia Kruunuvuorella.
Kukahan ajeli tänään iltapäivällä yhden aikaan Joutsenossa mustalla nojapyörällä? Minulla oli musta cyclo, juteltiin hetki tuulisesta säästä ja pyörien painoista. Olit menossa Lappeenrannan suuntaan, minä lähdin Imatralle päin.
Maanantaina 20.5. Kouvolan Hinkismäen purkkarilla tuli kuski mustassa Foxin paidassa mustalla Rosella vastaan. Itse olin rouvan kanssa kävellen, niin ei tullut morjestettua.
Maanantaina 20.5. n. klo 17.30 aikaan Mäntsälässä pari jamppaa tuli valkamanpellon metsästä vuotavantielle maastopyörillään ja jatkoitte tästä purnuntietä. Joko nyt mä löysin itelleni lenkkiseuraa Mäntsälästä?
Jep, tuli käytyä lenkin ohessa tarkastamassa hyppyreiden kunto ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Ja vieläpä viisaasti pyörällä, jota ei viitsi ruveta rikkomaan, niin säilyy kaupanpäällisiksi itsekin ehjänä. Osa hyppyreistä oli hienossa kunnossa, mutta yritän pysyä poluilla...
-henkka
Turussa tuli vastaan joku oranssipyöräinen maantiefillaristi jonka pyörä oli aivan järkyttävällä tavalla liian pieni. Tuli ihan semmoinen "cringe" fiilis. Jos en olisi ollut förillä niin olisin polkenut kiinni ja kysynyt whatsup.
Kaikki fixiehipsterit turussa ajelee myös liian pienillä pyörillä, mutta niihin en jaksa kiinnittää huomiota. Tällä maantiepyöräilijällä oli kunnon lycravermeet päällä niin mielenkiinto heräsi.
Tänään tuli Iisalmessa vastaan hieno, valkoinen Colnago. Kilpivirrantiellä n. klo 18.
Kukas lähti eilen mun eteen kaahaamaan tuosta Ratamotieltä Oulussa siinä klo.15 huiteilla? Sininen takki ja shortsit oli kuskilla.
Ajeltiin aikasta samaa tahtia koko matka vaikka mää hitusen jäinkin siinä ennen Holstinmäkeä ku ohitit maastopyörän. Haukiputaalle asti veivasin siinä ~50m päässä takana, ku ei lähemmäskään päässy.
Ajatko joka päivä tuota väliä, ku ei oo aikasemmin näkyny.
Kuka oli eilen 19-20 aikoihin sorlammen keittokatoksella? Olin se nuori kaveri punaisessa ajopaidassa. PS. oliko paljon hyttysiä :D
Kuka ystävällinen spessukuski auttoi minua käsipumpun tiivistenupin etsimisessä, kun koetin Maunulan tienoilla täyttää burpannutta notubes-eturengastani? Kiitos avusta, sain sisurin avulla lenkin tehtyä.
Vaatteista päätellen Kouvolan Pyöräilijöihin kuuluva maantiekiitäjä tuli vastaan Valkealan "keskustassa" varttia vaille yhdeksän aikoihin, morjesteltiin puolin ja toisin sikäli kun se minun yritys oli silmin havaittavissa.
Pieni punatukkainen tyttö kohdattu Inkeroisten tehdasrykelmän kohdilla punaisella käyräsarvella torstaina iltapäivällä. Tyylikäs kypärä ja pyöräkin.
Sinä vanhempi herrasmies* speccutrikoissa Haagan tienoilla eilen näytit mahtavaa esimerkkiä kanssapyöräilijöille miten voi käyttää VAIN jalankulkijoille tarkoitettua väylää myös pyöräilyyn, oman itsekkyyden vuoksi tottakai.
*NOT
Olisin voinut vannoa, että tänään vastaan tuli joku Kaupin Kanuunojen paita päällä tuolla Ligurian ja Piemonten rajalla. Jäi tarkastamatta kun itsellä oli alamäessä vauhtia päälle 60km/h ja en perään viitsinyt lähteä 15% nousuun...
Mahtoiko se olla Lauttiksen UFO, joka pyyhkäisi Valkoisenlähteentien klv:llä meikäläisen ohi alkuillasta. Teknoshellin ylämäkeen sain hyvin kiinni, mutta kun alamäki alkoi katosi UFO horisonttiin.
Mikähän (suuri) ajoporukka mahtoi tänään (su, 2.6) puolenpäivän aikoihin ohittaa meidät (minut ja vaimoni) Spjutsundintiellä. Jatkoitte matkaa pohjoiseen pitkin Boxintietä. Huutelitte meitä mukaan peesiin, mutta jäimme seuraamaan menoanne muutaman kymmenen metrin päähän. Kiinnitin huomiota, että ajoitte aika leveässä muodostelmassa, aika ajoin vähintään 3 rinnakkain koko kaistan leveydeltä, vaikka takaa oli auto tulossa. :mad:
Ei varsinaisesti ajanut, mutta oliko foorumilaisia kun Törnävän Osuuskaupan pihassa oli herra poikansa ja Cube AMS:nsä kanssa? Kello oli noin 18.00.
E: Hiukan aiemmin (?) vastaan tuli Ruukintien ja Vuoritien risteyksessä (liikenneympyrässä) vanhempi herra penny-farthingilla vastaan. Täältä kukaan?
Eilen Heinäpään Valintalon pihalla minä, punainen paita päällä ja jäätelö mielessä, jouduin semmoisen syynin kohteeksi naispyöräilijän toimesta, että luulin rikkoneeni kaikki säännökset pyöräilijänä olemisen suhteen.
Tästä veikkaan, että palstalaisesta oli kyse. Mahdollisesti muotipoliisi ja oletettavasti reissun päältä juuri saapunut?
Huoltomiehen vaatteisiin tai vastaavan näköisiin pukeutunut ulkomaankieltä puhelimeen puhuva mies talutti mustaa Specialized merkkistä kippurasarvea alas kärpäsenmäen kelviä n. puoli kymmenen maissa.
kenen kanssa vaihdettu kuulumiset turussa, ilpoisissa, metsässä?
molemmat oli vähä "paossa" tai "hieman" lepäämässä :D hyvän näköstä ajoa
Kuka oli menossa Törnävän romuvaraston (kirpparin) kohdalla kohti Sorsanpesää noin kello 5.30? Alla näkyi olevan Spessun punavalkoinen maantiepyörä.
Olikohan joku foorumilainen joka ajeli aamulla Turussa Satakunnantien kelviä kädet aerotangoilla? Punaisella fillarilla pujotteli siellä kuudenkympin kadenssilla.
Ketkä kaksi tuli tänään klo 20:00 vastaan korkealla sillalla mikä ylittää ohikulkutien (kiveläntie) siellä ravattulan päässä turussa, vai onko se jo kaarina. Toisella keltainen ja toisella valkoinen ajopaita. Heti sillan jälkeen alkaa alamäki, jossa keltapaitainen kaatui. Toivottavasti ei käynnyt pahasti. Huomasin että valkopaitainen pysähtyi, ja kääntyi takaisin. Kaverukset ilmeisesti kyseessä. Ilmeisesti nappasi kaarteessa poljin kiinni maahan? Olin jo kaarinantiellä niin kuulin hälystsajoneuvon äänen. Tuli vaan mieleen että mahtoiko mennä sinne missä oli se kaatuminen vai menikö muualle?
Lisäys viellä, ainakin kaatunut fillaristi nousi seisomaan omin avuin
Kuka oli arvioinut oman ajovauhtinsa vähän yläkanttiin, kun tuli vastaan Turussa Moision kohdalla moottoritiellä? Sen verran ehdin näkemään, että ajopaidasta löytyi keltaista ja takaasi tullut poliisiauto painoi kohdallasi jarrua ja laittoi vilkun oikealle.
Itse olin kylläkin liikenteessä autolla...
Tänään Tampereella kaupissa se jannu jolla oli punanen paita ja valkonen kypärä. Yleensä tervehdin maastopyöräileviä tovereita mutta tänään oli aivot hitaalla ja tulin nopsaan ohi etten ehtiny.
Kuka ajoi just äsken tilkuntietä kartanonkoskella yksinään mustissa ajokamoissa ja kysyi kovaan ääneen tyhjällä tiellä "MITÄÄ?!"
Turun Aninkaistensillan jälkeen aamuysin aikaan bongattu celeste-Bianchisti unohti että punaiset valot koskevat myös työmatkasuccistelijaa :)
Ken eilen 10.6. veteli valkoinen takki päällään Bodomin kierrosta auringonlaskun aikoihin? Lapa nousi kiitettävästi vastaukseksi.
5min sitten joku ajoi turussa hiukan ennen ikeaa raisioon päin rahtipyörällä lapset arkussa ja maailman siistein heiluvapyrstöinen kultakalakypärä päässä.
Piristit meikän ja tyttöystävän päivää. Kiitos siitä :)
Eilen (ti 11.6.) siinä puoli neljän kieppeillä näytti Kuusisaaressa, Helsingissä olevan joku käsipyöräilijöiden kokoontumisajo kun oli neljä vai viisi semmoista peliä liikenteessä ajelemassa Otaniemestä Munkkiniemeen päin. Onkohan tällä foorumilla ylipäätään käsipyöräilijöitä? Ja kuinka moni "terve" ajelee moisilla vehkeillä? (Lainausmerkit koska kukapa meistä täysin terve olisi.) Voisi kyllä olla metkaa kokeilla joskus, että millaista vauhtia itse pääsisi. Ilmeisesti kilpasarjoissa noissa ajetaan kuitenkin 40 km/h eli ihan reipasta vauhtia.
Ali-Vekkoskentiellä Porvoossa lyöttäydyimme kolmen ajajan porukkaan. Nikkilästä päin olivat liikenteessä.
Yhdellä oli Rossin ja toisella Trekin fillari. Yhtä merkkiä en muista.
Kovaa päästiin myötäiseen kohti Hinthaaraa.
Oliko foorumilaisia?