Jännä ajatusmalli tuo, että koska itelle riittää joku, niin pitäis sen kaikille muillekin riittää. Ajeleehan moni sinkulallakin ja sekin tuntuu riittävän, että eiköhän mennä kaikki suoraan siihen? :)
Printable View
Jännä ajatusmalli tuo, että koska itelle riittää joku, niin pitäis sen kaikille muillekin riittää. Ajeleehan moni sinkulallakin ja sekin tuntuu riittävän, että eiköhän mennä kaikki suoraan siihen? :)
Inkku antaa taas panosta keskusteluun. ;)
Väärin tai ei, niin kyllähän tasainen kadenssi vie paremmin eteenpäin. Ja on taloudellisempaa. Ja tähän IMO.
Toki pahassa kivikossa on vaikea tasaista kadenssia ylläpitää, mutta yritetään mennä smootisti. ;)
Jostain olen kuullu, että läskillä ei saa putkelta ajaa.
Mä taas käsitän että tällä foorumilla heitellään omia kokemuksia ja mielipiteitä?
Jokainen voi ottaa vaarin mistä haluaa, tai olla ottamatta.
Itse mieluusti lueskelen ja kuuntelen kokeneempien ja kaikkien muidenkin kokemuksia ja mielipiteitä. :)
Jostain voi aina ottaa kopin ja kokeilla toimiiko itsellä.
Mun mielestä taas flätit auttaa enemmän. :)
Kyllä, fläteistä saa nopeammin jalat irti niin pääsee helpommin taluttamaan. ;)
Aivan. Monia hyviä juttuja täältä on tullut luettua ja ihan samoin tullut kokeiltua sen jälkeen itse.
Jos joku esittää mielipiteensä niin että se kuulostaa ainoalta oikealta niin minä tulkitsen asian niin että hän on vain varma näkemyksestään. Kuitenkin se on vain mielipide muiden joukossa. Onhan maailma muutenkin vaihtiehtoja täynnä.
Piti oikein erikseen lukea uudestaan koko keskustelu välityksistä – en löytänyt yhtään viestiä, missä olisi kyseinen ajatusmalli esillä. Tällä kerta porukka oli erityisen tarkkana ja korosti, että on puhe omista kokemuksista. Vai iskikö minuun lukihäiriö, ehkä pystyt auttamaan, mitä viestiä tarkoitat? :rolleyes:
Ei taida kuin yksi lääke olla tähän tautiin... Mahtaisikohan pk-seudulta löytyä M (tai vaikka L)-kokoista Beargrease koeistuttavaksi? No Muklukkikin varmaan kelpaisi, melko identtisiä ovat.
^ Blackborowikin liki identtinen geoltaan. Meille saat tulla koeistumaan/ajamaan M-kokoo, mut pitäis ajaa muutama kymmenen stadista pohjoseen.
P.S. Jos Beargreasee oot M-koossa ostamassa, kai sä tän huomasit: http://www.hibike.com/salsa-beargrea...65a1e75205e205
Blackborowit tonnin alella loppu jo, noit vielä olis.
XXL:ssä tosiaan nyt se -20%, ei jäänyt 3fat prolle enää kauheasti hintaa. Jos ei olis itellä tilaus jo toisesta pyörästä sisässä, niin klikkaisin.
^Eikä se 1599€ hinta siitä cuituläskistäkään mikään kovin paha enää ole.
Vain L koko 2015 Mondraker Panzer 1124€
http://www.hi5bikes.fi/~VIcax0000001/?Y999=ORD&Y104=M15-PANZAR-&Y105=1&Y178=4&Y181=1
XXL:n tilaa nappia tuli sitten painettua. Lähti halvin läskiWhite tilaukseen. Katotaan sillä onko tää fättäily mun juttu kun nyt sai halvalla...
Sorruin fatti maailmaan.. white pro lähti tilaukseen.
Tuli sorruttua itsekin. Kävin White pron hakemassa liikkeestä. Kovin olivat haluttua tavaraa pari minuuttia kaupan aukeamisen jälkeen.
Kiitos Läskimasalle koeponnistuksesta, koon suhteen asiat kirkastui kyllä. Minkäs kokoista rengasta väki on Beargreasessa käyttänyt? En tiedä tuleeko (isot kumit) tarpeen mutta olis luultavasti mukavaa jos ei tarvitsisi miettiä mahtuuko kumi vai ei. Salsan sivuilla toki mainitaan että 4.6-4.8 pitäisi mennä 80mm vanteella (1x setuppi varmaan olisi käytössä).
Nyt on oranssin ja muutaman purppuran värisen kohdalla tilanne muuttunut sillain, että niiden kohdalla lukee ennakkotilaa napin kohdalla lisää ostoskoriin ja alustava julkaisupäivämäärä on muuttunut 2-4 viikon toimitusajaksi. Harmaa:lla on edelleen alustava julkaisu joulukuu. Frendi tilasi tollaisen oranssin värisen katotaan nyt milloin se sen saa käsiinsä sitten.
Onko täällä kellään tarkempaa tietoa että onko cube nutrailia tulossa alkavalla viikolla esim tampereelle R tech suspensiolle (vai miten ikinä kirjotetaankaan :D ) ?? Huhujjen mukaan pitäis tulla mutta tiedä sitten.. jos joku käy sielläpäin katsomassa niin ois hyvä jos viittis ilmotella niin tietäisin poikkeanko perjantaina kotimatkan varrella tampereeella :)