Tiskasin eväsastiat.
Printable View
Tiskasin eväsastiat.
Tuumasin, että vaikka kuinka on kehitys kehittynyt, niin eipä vaan vielä asiakkaat nykäse whatsappi puhelua saati näköpuhelua, vaikka sitten paljastuisivatkin aktiiviwhatsappaajiksi. Aina normipuhelu.
^ soitin just semmoisen normipuhelun, kas kun on ihan tavallinen vanha Nokia 6555.
Puin lisää vaatetta kotivaatteiden päälle, täällä on enää 24 astetta ja paleltaa.
^ on mullakin 3 normipuseroo ja pullea akryylineule ja tuntuu ihan lämpimälle vaikka on vaan 22.7
söin pojan heittelemät kalapuikot loppuun.
^ kuule, multa löytyy 2 nahkeeta tosilämmintä hupparia ja jotain 20 nahkeeta teepaitaa, ja käytän näitä usein, että nah sullekin vaan o o o o O O O
vastasin puheluun ja kerroin suoraan mitä mieltä mä olen niitten aikataulutetuista jouluhössötyksistä ja joulupukkeilusta, että on ainakin kerrottu miten vaikeeta ja ällöä tää on mulle.
! hoksasin että mullahan on patterit nollalla....joten kävin kääntämässä vitoselle jotta ehkä kohta taas tarkenee. Aloitin nuken kalapaidan kutomisen.
Mustikkakeittoa.
Laitoin glökipadan tulille :)
Laitoin glökipadan tulille, taas :)
Punkkua (ja valkkaria) saakin kätevästi kaupan hanasta suoraan hinkkiin, kuten maitoa muinoin.
5 ltr kaupan juomavesikanikka on tuohon kätsy, mutta 2,5 € ltr hinta ehkä kova hinta/laatu suhteessa. Mutta glökipataan oikeinkin käypästä. Olisihan nuita saanut maistellakin, mutta ei tullut tehdyksi.
Joskin 5 ltr glökiä + terästeet, jossain vaiheessa ööh.. hieman liioitetulta... myös jalat saattavat ajanoloon muuttua raskaiksi aamuisin.
Otinkin tarkoitusta vain litran pänikän 1,5 € :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a670b7e5b3.jpg
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Valmistin iltapalan.
Laitoin glökipadan tulille, ihan kiusalla :D
Harmittelin. Toivottavasti ottivat asian vakavasti ja vaihtoivat sen naisten saunan kiukaan, kun grillas sitä saunaa ihan liian kuumaksi silloin viimeksi, kun käytiin..
Söin iltapalaa.
Taikinaa .
Kävin retkiluistelemassa kuutamossa.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3c5a98d9dd.jpg
Kudon nuken villapaitaa ja siinä välissä imuroin
Kävin laittamassa pyykkikoneen huuhteluohjemalle.
^ asut jossain lämpimässä maassa, meillä nimittäin on pakkasta 10 astetta. No mä tiskasin ja vähän siivosin tavaroita paikoilleen.
Kinkun otin jääkaapista...
Itkin. Kävin fillarilla kaupassa ja itku tuli matkalla, ja kaupassa.
Paketoin laardiliemen hyötykäyttöön. Toki jätin "siivun" kastikkeen maustamiseen.
http://www.kinkkutemppu.fi/
Luin kirjaa.
Joulupäivän jumalanpalveluksessa Suomalaisessa kirkossa Tukholmassa. Bussikyyti laivalta ja laivalle. Kun en ollut koskaan aiemmin jalkaillut Gamla Stanissa, palasin kävelellen laivalle (vaikka paluukyyti maksettu). Aivan turhaan pidin kiirettä, ruhtinaallisesti olisi ollut aikaa tutustua Gamla Stanin sisäosan kapeisiin kujiin (ja etsiä se Ruotsin kapein kuja/tie). Totta kai kamera mukana.
Yksinäinen alanharrastaja punavalo vilkkuen Statsgårdenin kevlillä, enämpi oli joulupäivän hölkkäilijöitä.
Matka tuli varattua 11.syyskuuta, ei ollut enää silloin ikkunahyttejä tarjoilla (kuin svittitason luokassa). Kun nettiyhteys on heikko sisähyttiin, piti hölkyillä kannettavan kanssa puhelimen simmi sisuksissa, jotta saan tämän viestini maailmalle. Kirottu, kun ovat hytin pikkupöydän pistorasian muuntaneen usb-rasiaksi ts. ei ole 230 VAC-rasiaa kuin sängyn seinäpäässä.
Risuja lisää laivayhtiölle, kun ei ollut minkäänlaista tietoa, mihin bussiin pitäisi nousta. Onneksi sain apuja vastaavassa ongelmassa jaakobinpainia sietäneeltä risteilykollegalta (ei hänkään tiennyt alkujaan).
Laittakaapa puhelimeen muistutus varata jouluristeily syyskuun ekalle päivälle, jos moinen kiinnostaa. Nyt tiedän, ettei urheilevan setämiehen tarvitse maksaa litin latin euro kruunuakaan bussikyydistä kirkolle Kuninkaanlinnan viereen. On oikeastaan ruumiillinen ilo kävellä Jumalan sanaa kuulemaan+kuulemasta, vaikkakin 2018 vierussuomalaiset ylälehterillä häröilivät puhelimillaan ja myöhästyneellä saapumisellaan sielullista tasapainoa. Amen.
Tongin granaattiomenasta siemeniä.
Laitoin kuusen vesijalkaan vettä.
Väänsin rainerilla reippaan tunnin.
Mietin ja suunnittelin ensin puolipäivää millaista kalapaitaa....äskön totesin että ei hyvä ja purin....no, eihän tässä ole muuta kun aikaa tehdä uutta...
Totesin että aaton kuvauskeli ( ja kuvat ) oli niin paljo parempia ( kun ne ekat lumikuvat) että tarvii aika moni projekti ottaa uusiksi, eli otin ne nuket tuohon valmiiksi.
Mittasin verenpaineen.
^ paljonko oli?
Mä kävin hoitaan asioita, ostin Fantaa pullon ja apteekista lääkkeitä - pyysin farmaseuttia tarkistaan Botoxin hinnan ja sen 430e se on nykyisin. Vahvuuskin on muuttunu eli mulla oleva resepti ei enää pädekään, joten antaa migreenihoitokäynnin sitten olla. Vähän liian kallista jos kokonaissumma tulee oleen 450e ( lääkkeestä saa Kela-korvauksen).
Kävin apteekin viereisessäkin kaupassa, kun kerta siellä olin.
Hoidin myös veroasian, ennakkoveroja ei tule mun nykyisillä tuloillani.
^130/82 (kahden mittauksen keskiarvo)
Kävin hakemassa postin toimipisteestä talvityöpökät. (vähäsen kiertolenkkiä niin tuli sopivasti päivälenkki oheisena)