Jos Lauantaina olis ajoo tulisin mielelläni mukaan. Viime porukkalenkistä onkin jo + 10 kg ym. muuta p...aa.
Printable View
Jos Lauantaina olis ajoo tulisin mielelläni mukaan. Viime porukkalenkistä onkin jo + 10 kg ym. muuta p...aa.
Me muuten taidettiin mennä siinä kohtaa hetkittäin aika haipakkaa, ainakin mulla oli vaikeuksia saada huskerille tarpeeksi pitoa etupäässä ja joutu ihan oikeasti keskittymään mitä oli tekemässä. Tuohon kun yhdistetään vielä värien katoaminen näkökentästä ja ajatusmaailmasta, niin ympäröivän maailman havainnointi oli hetkittäin hankalaa.
Puuskutttelin ittekin siinä enkä minäkään tunnistanut teitä. Hoksasin nimittäin vasta eilen että uudet pertsan monot toimiikin ihan siedettävästi luistellessa, luistelumonoa ei pysty vielä jalassa pitämään yli 30sek.
Kyllä se vauhdikkaalta näyttikin.
Tänään olis tarjolla taas syväojalla laiskaa ajoseuraa vaikka kello 18:00 alkaen reiluksi tunniksi. Vauhti ei päätä huimaa, mutta polut on loistavassa kunnossa.
Eipäs ajella niitä herkkupätkiä ennen lenkkiä. Mutta alistava suunnitelma olis käydä seuraava lenkki: Munkkis-silvola -ylästön kaikki polut, takas silvolan kautta munkkis ja korpipolku paloheinään, sieltä laaksoon jos joku löytää reitin ja takas munkkikselle.
Myöhästyitte, tää on jo tehty: http://dirt.mpora.com/featured/fresh...-adaptrac.html
(munkin ääressä spekuloitu renkaantäyttömasiina liikkeessä käytettäväksi)
Mutta huomasikkonää, kuinka sujuva lenkura olis tulossa mooooooonella liityntäpisteellä.
On se ihme, miten paljon polkuja on olemassa näin talviaikaan "urbaanissa" metsässä. Lähimetsässä saa helposti kulumaan 2-3 h, jos joku tänne Pohjois-Vantaalle haluaa tulla "uusille poluille" niin minä kyllä voin toimia matkanjohtajana. Vain kerran tarvitsee menessä ja tullessa ylittää latu.
Haluaisikko ens viikolla toimia retkiemäntänä joku ilta.
Viritin Muqluttimeen pakkarin kiinni, Salsan oma kiinnitys systeemi ois vaatinu uuden satulaklämpin mihin tuon pakkarin ois saannu kiinni, lisäksi tuo pakkari ois ollu lähes 45 asteen kulmassa. Nyt vanha Bontragerin stemmi 22mm tangolle sai uuden elämän, sopi hyvin satulaputkeen kun väliin teki 0,2mm pellistä shimmin. Tekemällä itse tuli parempi lopputulos sekä säästin 40€.:cool:
http://i222.photobucket.com/albums/d...ps570fd0ed.jpg
[IMG]http://i222.photobucket.com/albums/d...ps34656126.jpg[/IMG]
Meinaakko sä alkaa kyyditsee naisia tuolla?
Niillä on jalat kävelemistä varten, tuohon saa tavaraa kyytiin esim. vaihtovaatteet töihin, pari lavaa kaliaa tai makkarat lenkille.
leveät stongat on nykyisin sitä varten että saa naisii kyytsätä, mahduu jopa kaks kaposta yhelle 80 leveelle
Kyllä Satusetä on näppärä. Vähän viilaa tai hiomapaperia tuolle sahauskatkolle niin katoaa viimeinenkin käsityön leima.
Et sitten tuolla pakarilla mitään pirkkaolutta kuskaa, ainoastaan kunnon ölppää.
Hölmöä meinattiin taas vedättää oikein olantakaa tänään, kun hokasin Onni Wannin 456 Evo TI:n olevan ennakkotilattavissa. Kyllähän se olisi pitänyt muistaa, että pitkäkeula takajäykkä on niin pirun ikävä selälle ja hampaista tippuu paikat peruspolullakin näin vanhalla ja kankealla polkijalla. Onneksi Nokia on niin jyrkässä kulmassa, ettei tarvitse tilausnappia painaa ja hölmönä todeta tiedetty totuus :).
Paree mennä vaan rauhoittumaan ja viilentämään päätä iltasella lähimetsään reilumpikumisen pyörän kanssa.
ps. täällä kun on kaiken näköistä partaista herkkusuuta, niin kertokee mistä ihmeestä mä saan Amazonin Chipotle kastiketta. Ennen sitä sai Tammiston City-marketista, muttei enää. Nyyh, siinä nääs oli hyvän makuinen soossi joka lähtöön.
Tänään yx kaweri soitteli ja pyysi pahojen-setien apuva willarin hankintaa,Zippo myi kysyjälle Santa Crutsin vuosi pari sitten ja nyt sen frendi haluaisi vastaavaa ainakin,olisko 180cm.selle jotain tarjolla,voi laitta yv:tä mulle niin välitän eteenpäin.
:rolleyes: nyt on hyvät saumat tyhjentää varastoa uusien hankintojen tieltä.
Mulla olis yks Medium proto Banshee Prime tossa nurkissa...
Ei muuten meinattu, tilauspäätös olis ollut elämäsi paras (heti fattyn jälkeen?). Itse tilasin vastaavan titskuCoven toissa syksynä kun puoleen hintaan sai (eli pari sataa tuota kalliimmalla), eikä siitä pyörä parane. Titaani nimittäin lisää välilevyjen kimmoisuutta ja hammaspaikkojen isoelastisuutta, etenkin jos ajaa kivikkopoluilla lujaa. Viime kesän ajoista suurin osa meni tällä (keulana 140mm x-fusion ilma) vaikka multa ei luoja nähköön täpäreitä puutu. Mukaanlukien muutama kieli poskessa ajettu enskakisa, ja jopa pari kokonaista päivää Åressa, vaikka oli DH-pyöräkin mukana. Tilaa samalla 40 mm stemmi ja vähintään 750 stonga, sikäli kun ei ole rungot jo loppuneet. (Coven rungot meni CRC:ltöä n 2 päivässä.)
Polkasin ylästön reiteille,läskirenkaan jälkiä siellätäällä.
Murtuneet varpaat ei tykänny lenkistä ja taas on jalkapöytä mustana,voi persana.
Näkyi nuilla kylän koirainulkoiluttelupoluilla kapeampinakkisennii jälkiä olevan siellä onnivannin, larryn ja endon painumien seassa.
Olihan siellä pari semmosta kapearenkaistakin mukana...
Mää jätin vähän kesken, munkkinärästys oli todella paha. Putkelta pystyi ajamaan mutta satulassa istuminen oli todella tuskallista. Onneksi kukaan ei ajanu perässä tossa kotisiirtymällä, ei ois ollut kivaa... :D
Kiitos herroille johdatuksesta. Oli kivaa päästä läskiseuraan polkemaan. Pitänee yrittää toistekin raahautua mestoille. Oma läski näytti aika rimpulalta kuulaskeutujan vieressä.
Kiitos vaan kaikille ajoseurasta. 4h kesti meikäläisellä autolta autolle.
Oli ihan mukava lenkki.