Juurikin näin.
Printable View
Paitsi jos on jakelijana Itella, jolloin ei voi olla mistään varma. Itse tilasin työpaikalle tavaraa ja Itella hoiti loppujakelun. Kun ei kuulunut mitään, niin kyselin perään ja sain tiedon, että on yritetty toimittaa ja saa noutaa postista. Mikään koodi ei toiminut ja lopulta paketti löytyi etsimällä Postin varastosta. Paketissa oli lappu, että toimitusta yritetty klo 12.08, mutta ovi ollut lukossa. Työpaikalla on ovi auki 8-16 ja vielä respa vastaanottamassa tavaraa! Eli laiska tsuppari ei ollut jaksanut käydä paikalla ja jätti paketin varastoon.
Onks joku muu palauttanut tuonne jotain ja mahdollisesti saanut jotain hyvitystä?
Tammikuun lopulla lähti se vitun ankkuri satulatolppa Saksaan, oon nyt kolme kertaa laittanut sähköpostia, kertaakaan ei ole vastattu:seko: Ekan laitoin replynä tilausvahvistuksesta, tokan muistaakseni replynä lähetysilmoituksesta (eri osoitteet) kolmannen lomakkeella niiden sivujen kautta.
Voi saatanan saatana. Ei oo kuin neljästä kympistä kiinni, mutta mä en ainakaan tilaa tuolta enää yhtään mitään niin kauan kuin tämä asia on avoinna.:mad:
Tokassa meilissä jopa ehdotin vaihtoa halvempaan. Lähettäkää mulle päittäin XTR-jarrulevy (33,90 vs. 39,90) niin mä oon tyytyväinen. Mut ei. Seuraavaks pitää varmaan soittaa. Mutta tuskin ne vastaa puhelimaankaan:rolleyes:
Luettuani tuota bike-discountin sähköpostia ja analysoituani sitä insinöörimäisesti voidaan siitä tulkita seuraavaa.
"You can track your parcel via the homepage of the corresponding transport-company and the parcel-number as stated in the attached PDF-file.
If you have ordered a complete bicycle, the parcel will be sent within the next 5-7 working days."
Tarkoittanee todennäköisesti, että pyörä on komponentteina laatikossa ja siellä joku viiksivallu rupeaa sitä kasailemaan. Syy miksi PDF-tiedostossa on jo lähetyksenseurantanumero johtuu taas siitä, että niillä on valmiita pakettikortteja, joissa on noita numeroita ja ovat sen sitten lätkässeet siihen pakettiin. Sitten DHL:n rekka-auto tulee ja noutaa x-monta pakettia sieltä niiden toimipisteestä vie läheiseen lajittelukeskukseen ja sitten se kirjautuu vasta paketinseurantajärjestelmään.
Oletko Pekka L, koittanut saksankielellä lähettää sähköpostia. Saksalaiset kun kovin mielellään myy muualle maailmalle kaikkea millä kielellä hyvänsä, mutta niiden kanssa pitää asioida saksankielellä. Kummasti tuolla Facebook-yhteisössä ymmärtävät englantia. Sinne ku vähä kävis kertoilemassa juttuja niin luulempa, että ottavat asiakseen, kun on muitakin silmäpareja näkemässä sitä tarinaa.
Joo mun fillari on lähetetty 11.3 ja tänään se on vieläkin prosessoitavana lähtömaassa. Noh, ei tässä kiire.
Sunnuntaina 13.3 tilaus, maanantaina 14.3 klo 18 toimitusilmoitus, poikkeuksellisesti DHL:n kyydissä ja perjantaina 18.3 klo 12 yritetty toimittaa pakettia (noudin illalla lähipostista).
Kiitettävä suoritus, kaikki mukana mitä tilattiin.
Mainiosti meni taas:
tilaus ke 16.3 iltapäivällä
samana iltana ilmoitus paketin lähtemisestä
DHL:n seuranta toimi Saksassa ja Itellan suomessa (DHL:n koodilla)
paketti perillä ti 22.3. aamulla
paketissa kaikki, kuten piti
fillari vihdoin täällä, mutta takaiskari oli vaihtunut matkalla float rp23;sta 23 Boostvalveksi, liekö noilla eroja?
Fillari saapui kaupunkiin, nyt vaan odotellaan vaimon soittoa.... REIDET SYYHYÄÄ. Nyt on ollu vielä niin hyvät pakkaset, että polkujen pohjat on jäässä!!! JOKOJOKOJOKO!
Onko muilla ollut ongelmia visalla maksamisessa bike discountissa.
Minulla ei jostain syystä onnistu Visa kortilla maksaminen tuolla vaikka verkkopankissa olen verkkomaksamisen sallinutkin no tarvii kokeilla vielä Paypalilla.
Mulla ei myöskään toiminut Visa, MasterCard kyllä. Sama ongelma on ollut aina välillä muissakin kaupoissa. Soitin siksi Luottokuntaan, ja siellä sanottiin että joidenkin kauppojen luottokorttiostot ei onnistu Internet Explorerin vakiosuojausasetuksilla.
Kun asetuksia löysää ostoksen ajaksi, homman pitäisi onnistua. Muistaakseni joku "salli ulkoiset evästeet" tms. asetus on se, joka mättää. Tämä siis vain jos selaimena on IE:tä, muista en tiedä.
Kokeilin Bike-discountin Best Price Guaranteeta. Eli kun BD:lle kertoi mistä EU-nettikaupasta löytyy sama tuote halvemmalla, BD myy samaan hintaan. Vahvistus hinnan alennuksesta tuli tilausta seuraavana aamuna ja kiekkojen hinta putosi reilut 100e. Seurannan mukaan kiekot ovat parhaillaan DHL:n hallussa matkalla tänne.
Hesus. Tänään tuli sähköpostiin ilmoitus rahojen palautuksesta. Lähetin satulatolpan takas tammikuun lopussa. Ne poijaat ei pidä turhaa kiirettä:seko:
Miten keulat katkotaan noissa ulkomailta tilatuissa fillareissa? Jos tuolta tilailee vaikka jotain maantiepyörää, pitääkö erikseen pyytää jotenkin jättämään muutaman spaserin sinne stemmin alle vai jättävätkö vakionakin jonkun pätkän, mitä sitten katkotaan itse myöhemmin tarvittaessa?
Ainakin rosella näyttää tilausvaiheessa tulevan valittavaksi spacerien korkeus, mutta mites tällä firmalla?
tästä butiikista tykkään. Su iltana tilasin, ma iltana tuli email että kamat on lähtenyt postiin ja ti ap tuli paketti käteen. 3 kertaa jo sama tahti. Asun kyl täällä Saksassa, mutta silti, on nopeeta.
No niin tilaus tehty 30.3. Jään jännityksellä odottamaan koska fillari saapuu toimitusajaksi mainitsivat noin 15.4.2011.
Maksoin paypalilla visalla kun visa ei jostain syystä suoraan toiminut. Rahat lähti heti kortilta mutta ovat nyt paypalissa pending tilassa mitä sitten tarkoittaakin.
Mites onko tietoa kuinka noi Radonin pyörät on pakattu eli onko toivoo saada ehjänä perille asti? =))
Hetki sitten tilasin B-D:stä Shimanon M770 polkimet (n. 45 euroa). Sopii varmaan huhtikuun puolessa välissä odotella saapuvaksi kotiin. Alkaa olla kamapuoli kunnossa ja aika siirtyä netistä pyörän selkään, kun eilen vielä hain Nextbikesta Mavicin viimevuotiset Razorit (105 euroa). Olisi muuten zweirad-stadler.de:sta lähtenyt kengät ja polkimet 119 euron yhteishintaan.
Nextbikessa muuten hyvä asiakaspalvelu, menen varmasti uudestaan.
Radonin ketju (Shimano HG53) päästi sitten savut pihalle noin 80km jälkeen :D Voisi kutsua epäonnistuneeksi sisäänajoksi. Ketjun takia ei kannattanee lähteä mitään takuuasioita ajamaan, joten onko suosituksia kestävämmälle ketjulle? Taka-vaihtajana siis sram x-9 ja pakkana lienee shimanon hg-50.
HG53 saa Biltemasta. Mulla on ainaki pelannu monta tonnia. Kylläkin talviajoa. Kai se tässäkin pätee että jos HGn perässä on isompi numero, se on kalliimpi ja kai parempi :)
Ketjussa pitää olla tarkkana sen tapin laitossa, muuten porsii nopiasti just siitä kohtaa.
Nyt on ensikokemus puljusta saatu, 29.3 illalla laitoin tilauksen sisään ja tänään 4.4 hain paketin lähipostista. Ihan hyvä suoritus ottaen huomion että oli viikonloppu välissä, tavara oli sitä mitä pitikin ja oli hyvin pakattu jos vertaa esim. CRC:tä.
Skeeni tuntuu erittäin messevälle värkille hintaansa nähden!
Tässä vähän yöränkivideota todisteeksi! :)
http://www.youtube.com/watch?v=BvsmXsWvcgk
Lukkopolkimia en laittanut vielä kiinni, pitää vähän totutella fillariin. 20" runko osui nappiin omalle kohdalle, kun on pitkät koivet.
Suosittelen lämpimästi! Erittäin laadukkaan tuntuinen fillari sopuhintaan ja vielä kohtalaisia komponentteja. Tarkoitus olisi tuolla Tahkolle lähteä ränkimään.
laitoin ekaa tilausta tänne vetään ja tuloksena oli, että Paypal maksun jälkeen tuli Paypal maksuvahvistus emailitse, mutta Bike-Discount sivulla virheilmoitus, että maksu ei mennyt läpi :seko:
Paypal sivuilla status "pending" ja Bike-Discountin "my orders" näyttää tyhjää.
Laitoin emailia tuonne Bike-Discountiin asiasta. Ei uskalla laittaa uutta tilausta heti sisään, ettei tuu kamppeet vahingossa kahtena. Mutta ei siis hyvin alkanut omat ostot tässä puljussa.
EDIT : Taisi ainakin select olla sama tilanne:
http://fillarifoorumi.fi/forum/showp...postcount=1297