Joo, meitsiki ylitti itseni taas kerran :eek:
Tehtiin mulle oma nokka josta uskalsin hypätä. Siistiä oli. Kiitokset Tiitsalle yllyttämisestä :D
Printable View
Joo, meitsiki ylitti itseni taas kerran :eek:
Tehtiin mulle oma nokka josta uskalsin hypätä. Siistiä oli. Kiitokset Tiitsalle yllyttämisestä :D
jes...*****...
meikä tulleeki vasta huomenna rolloon... [img]redface.gif[/img]
On tuo siisti paikka tuo Vennivaaran(ST:n) Dirtti
Hypin kahesta käpistä
*nöyristyy* :D
ei jumalauta, koskaha ne palauttaa sut takas Suomeen kun olet vandalisoinu lautahökötyksillä jotain rauhoitettua vaahterametsää :D Otapa kuvija perkele sieltä, muute en ees usko että oot kanadassa!!1 Kuitenki kirjottelet Otaniemen tietsikkasalista aina ku krapuloiltas joudat :rolleyes:
Oltiimpa eilen Rukalla, oli huba [img]smile.gif[/img]
Ny korttia pöytään jos joku lähtee ens la Leville ja sunnuntaiksi Rukalle?
deadline on keskiviikko!
huh hah heijaa....teevee,onko iltasella paljon tekemistä?
tuskin on keulaa... :mad: :mad: :mad:Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
Ny korttia pöytään jos joku lähtee ens la Leville ja sunnuntaiksi Rukalle?
deadline on keskiviikko!
minkä vuoren mie tänää vallotan? [img]smile.gif[/img]
95 here i come... :D [img]tongue.gif[/img]
jaha, päntsit on tänään 9.44 tullu vantaalle...
jospa ne ois jo huomenna jalassa :D :D
ja roilii paita :eek:
oih, ihanaa!!
ville ja co. pistäkääpä niingu viestiä oottako vaiko että lähösä..
mie tiesin et äjjä arvostaa... :D
ehottomasti!! muista pistää kuvia niistä ku saat ne :D
perkele tuo rc51 on kaanis mopo :eek:
http://www.rc51.org/gallery/48.jpg
Heippa nassikat,
Rovaniemelainen raskaantavarankannonammatitaito paasi oikeuksiinsa eilen, ku olin rakentelemassa illekaaleja nortsoreja Montrealin keskustaan. Kohta mulla on omat trailit taalla! :D
Olin ajelemassa deehoota Mt. Royalilla, ja sattu pari paikallissankaria siihen lankkukasoineen. Kyselin, etta meinaako pojat linnunponttoja rakennella vai mita? Mukavana kaverina aloin tietenki heti autteleen.
Mt. Royalin shoret ei ollu viela ainakaan mitaan kummoisia, mut dh-baana muistutti aika paljon esim. Messilaa. Ihan nice siis.
moi kaikki joret ja jorannat!
kirjottelen täältä kotisohvalta.
kaipaan: kampea/kampia, onko kellään ylimääräistä vasenta eli ns nondriveside kampelaa myydä. isis siis. jotkut xc-kyhnytkin käy näin loppusyksyyn.
t:harri tö sohvaperuna
shimanon octalinkki vasuri löytyy, mut ei taida sopii, oot siis varma et isis ;)Lainaus:
Originally posted by pyynö:
moi kaikki joret ja jorannat!
kirjottelen täältä kotisohvalta.
kaipaan: kampea/kampia, onko kellään ylimääräistä vasenta eli ns nondriveside kampelaa myydä. isis siis. jotkut xc-kyhnytkin käy näin loppusyksyyn.
Ei ole kampia ei, mutta laitoin tilaukseen uudet Nanson pitkät kalsarit. On muuten koret ja vintstopperit. Sikaliukas muuti pinta. Ei hikoiluta edes kenitaalialueita. Makso seittemän miljoonaa.
Pitäs tulla seuraavan kuuen vuoden sisään. Kuul!
Laitan sit kuvia offoadille niin saatte ihhailla.
:D :D :D
eikö make sulla jääny ne yhet kamppeet ylimääräsiksi ku vaihtoit net uuet hipokanmet? Tuli vuan mielhen..
Harri, lähekkönä sieltä sohovalta tonne pohjosen kiertueelle??
jäi, mut ku se toine heittää ~ puolisenttiä rattaasta katottuna, ei sillä tee mtn. :rolleyes:
jepa
Mä olen ainakin täällä Levillä et ilmoitelkaahan ku tuutta ens viikonloppuna.
Olin sorsalla viikonloppuna mutta mitään ei tullu.
eikä tullu tuulastamallakaan kalaa. Oli vesi niin korkeella.
no totta helevetissä...Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
ehottomasti!! muista pistää kuvia niistä ku saat ne :D
"näillä varusteilla syksyyn...." :D :D
kävimbä kuer:n päällä :cool:
meikä alkaa viihtyyn tuola mettässä paremmi ku koneella...kauhiat pläänit tuonne aakenukselle....jos viettäs 4-6pv siellä...tässä ku työt loppuu... [img]smile.gif[/img]
Hösö, nyt ku oot tommonen eräjorma niin käyppäs kuule Pyhätunturin takana olevalla Rajajärvellä! Se on hieno paikka [img]smile.gif[/img]
:eek:
hmm..pittää laittaa harkinta...
heittäs reissuun päivän lissää ja kävis sitä pyhätunturia katteleen...eipä sielä mettässä mikkää kiire ois, työttömänä :D :D
no neliässä päivässähän sie kävelet aakenuksen ristiin rastiin keposesti.. jää vielä pyhän puolellekki aikaa pari päivää..
tietenki jos sie tyylis mukaan kulet, "oho, emmie aatellu" , niin voi olla ettet palaa sieltä ennen ens kevättä :D
hv :D :D
make: toinen heittää, rattaasta katottuna, eli siis vasen on kunnossa. kysymysmysmerkki. kun mulla meni kierteet tuosta vasemmasta tahkolla. juu, isis, olen varma. [img]smile.gif[/img] en lähe pohjosen kiertueelle, menen metsään rovaniemellä. ja ei oo kampia ja jajajajaja
mulla on vanhat äLXät ja pari niihin sopivaa keskiötä (osa toimiikin)... rattaiden pultit kylläkin puuttuu mutta eihän niillä ammuta...Lainaus:
jou! kuinkas vanhoista on kyse. onkos net niitä 4-kanttisia? :( :( ne mennöö pohkeesta sissään :( :(
tsirp!
Octopussylink-lälläksät eli FC-M570.... ei nelikantti.Lainaus:
jou! kuinkas vanhoista on kyse. onkos net niitä 4-kanttisia? :( :( ne mennöö pohkeesta sissään :( :(
Hösössähän on tunnetusti lappalaisverta, joten jos Hösö tuntee olevansa eksynyt, ei se mitään. Hösö istahtaa kannon nokkaan, syö pari Mars-patukkaa ja kävelee kottiin.
Se on sitte kohta viikonloppu [img]smile.gif[/img]
http://offroad.sevennet.net/albums/v...uho_nofoot.jpg
tv-> mitens se Rukan homma, tottanää lähet sinne? Soitahuttelen tosa Juholle tänään tai huomena niin ilimottele jos sun kyydissä pääsee sinne ja takas (la ilta-su).. majotuksesta ei tietoa, pitänee kysellä rbc-heeboilt.. Make?