Oi niitä aikoja.
Printable View
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Galluppia hieman siitä, lauantai vai sunnuntai sopisi paremmin jos maasto-yhteislenkistä haaveilee. Mulle käy vaikka toisinkin päin kunhan tietäis, tämän illan puitteissa.
Ja Simolle! Lueppas tuo ennenkuin lähdet ajamaan sinne Hesaan!
"Istun parhaillaan Kallaveden rannalla, aallot kohisee ja edessä ulappa ja näkymätön vastaranta. Aurinko juuri laskeutui taakseni, Puijonmäen taa. Haaveet ja tavoitteet toteutuvat, mutta samalla köysi puristaa kaulaani. Aikaisin tänä aamuna ,kun jatkon matkaani, takavanne repesi jarrupinnan kohdalta, rikkoi kumit ja vääntyi. Ajaminen lopui siihen.
Työnsin pyörää koko päivän tänne Mahatskalaan ja nyt en tiedä, mitä tehdä. Loma loppuu tiistaina, joten Hesaan on jotenkin päästävä. Tunteet ovat käyneet mylläkkää, kyyneleet tlivat silmiini, kun istuin äsken tässä, kuuntelin aaltoja ja ajattelin tapahtuneita. Monen läpi on menty... "
http://www.mondo.fi/reissu1.htm
Elämässä pitää olla haasteita...kaikki mikä ei tapa vahvistaa...anna kaikkes, mutta elä periks...luja tahto vie vaikka harmaan kiven läpi miehen... siinä muutama motto, jolla mennään eteenpäin "raskaina" aikoina :D
Minä en oikein jouda viikonloppuna lenkille (taaskaan :D) tulee näet vieraita käymään.... mutta ajakaa minunkin puolesta!
Lauantaina voin ajaa vaikka koko päivän. Olen yksin kotona, muut ovat Tampereella.
Klo.11.00 Pataskilla! Sopiiko?
Joo sopii. Olisiko mitää muuta spooria ajettavaksi kun tuo Kiärmelahti?
Tahko taitaa olla liian vaativa?
Suatanhan sitä minnäi lähtee...
Kiitos oli ihan kiva lenkki vaikka reidet olivatkin jo valmiiksi tukossa.
Nyt ne kuvat on kalleriassa ja siellä metsänomistajatopikissa on linkki sinne.
No miten sitä viikonloppuna olis maastoon menijöitä?
Pataskille klo. 11.00!............ Pyrin tulemaan!..... Siis Lauantaina!!
Kiitoksia Kari lenkistä. Olisi letkaan muitakin mahtunut. Ja viihdettäkin olisi ollut tarjolla.
Mennäänkö viikonloppuna metsään?
Minulta on nyt jotenkin virta pois. En ainakaan lauantaina. Ja jos sitten sunnuntaina, niin en aio esittää samaa ohjelmanumeroa kuin viimeksi.
Jätän tämänpäiväisen lenkin väliin. On taas selkä vaihteeksi siinä kunnossa ettei oikein tee mieli mtb:n selkään. Pekka, voitkin sitten harjoitella uusia ohjelmanumeroita kun ei ole yleisöä katsomassa?
Kävinpä ajelemassa pari tuntia Kiärmelahessa päin. Oli ihan mukavaa vaikka vasen jalka paleli.
Kiitos Kari temposlicesta. Ketterältä näytti, mutta ei ollut sitä.
Jos viikonloppuna lämpenee niin mennäänkö rypemään?
En pääse lauantaina, mutta Sunnuntaina klo. 11.00 kävis! Työ on tosiaakin vienyt mehut, niin ei ole juuri jaksanut ajatella lähteä maastoon! Istua autossa 160km joka työpäivä ei juuri houkuta! Fillarin päällä tuo olis pelkkää mannaa!
Klo. 12.00 Pataskilla! Ajellaan rauhallisesti. Mukaan vaan sillä onhan se mukavaa!
En taida päästä kun on vähän lekuri minua leikellyt.
Ajelin eilen yksikseni reilun tunnin lenkin. Sattui pahuksen sade juuri parahiksi kiusaamaan muuten ihan mukavaa ajofiilistä. Kastelihan tuo kun en laittanut vettähylkivää päälle, säätutkan rohkaisemana! Olivat taas kaataneet metsää polun molemmin puolin, mutta tällä kertaa paikan voi kyllä ajamalla ohittaa! On siinä Hamulan hiekkaharjun Etelä-päässä. Vain reilu sata metriä.
Vaihteeksi tänään aivan loistava keli maastossa. Kävin perillä kääntymässä. Eipä näkynyt muita hengenheimolaisia, yhdet maasturin jäljet huomasin. Tänään vai liekö eilen joku ajellut? Kyllä on ajo raskasta vaikka vain vajaa kuukausi on ollut vain lepoa ja työssäkäyntiä, tosin lepoahan se työntekokin nykyään rakennuksilla on.
Minä kävin eilen perillä. Liekö minun jälkiäni. Kunto ei ole oikein kohdallaan, väsy tuli, mutta ajoin kyllä ensimmäisen kerran tuolla täpärillä Huvikummun nyppylän ylös. Paras taktiikka näyttää olevan se peräreikä satulankärkeen ja pyöritystä.
Tänään en olisi jaksanut ajaa. Piti sauvakävellä.
Joko on piikkikumit reidattu alle? Vaihdoin tänään illalla ja on kauhea hinku maastoon!!! Lähen huomenna klo. 11.00 Pataskilta! Tulukee mukkaan! Pietään haaskoo!
Niintuota, minä olen huomenna hakemassa uusia suksia. On muuten niin hienot, että niihin on pultattu moottori ja telasto. Eikä tarvitse voidella. Toivottavasti tälle ei käy niinkuin edelliselle.
Toivottavasti se edellinen säilyi ehjänä...! Niin voit taas siirtyä fillari-linjalle! ;)
Tälläviisiin kävi sille edelliselle...
http://kotisivu.dnainternet.net/pehan/skidoo2.jpg
Ei hemmetti, tuossahan on vain lokasuojat! Ja minä kun kuvittelin ottavani riskejä elämässäni!
Olisko ketään lähdössä kaveriks sunnuntaina maastoon? Huomisen olen duunissa ja ajan sieltä suoraan mökille. Tulen sunnuntaina aamupäivällä kotio, joten klo.12.00 sopis mulle.
Minulla on sunnuntaina puoli viisi hieronta. Niskat on jumissa.
Lähden kyllä mielelläni ajamaan, mutta voisiko millään aikaistaa vaikka puolella tunnilla?
Ilman muuta! Siis 11.30.
Kävin tänään ajamassa täällä lähiseudun poluilla kun Hannukin epäili, ettei fillari kulkisi tuossa lumessa. Mulla ei ollut ongelmia, ihan hyvä ajaa.