On-One muuten myy just sitä mitä lupaa: Frames - So wrong, it's right
Mä voin tulla Alpinella sinne, niin pääset testaamaan sen ja mä Fattyn. Sit kun lumet on poijjes ja sää lempeä.
Printable View
On-One muuten myy just sitä mitä lupaa: Frames - So wrong, it's right
Mä voin tulla Alpinella sinne, niin pääset testaamaan sen ja mä Fattyn. Sit kun lumet on poijjes ja sää lempeä.
Alpine kelpaa hyvinki. Vedettiinkö tuo uusi satsi Guopoa pois myynnistä, kun hoksasivat että ei nytkään tuotanto mennyt piirustusten mukaan?
Eikös RockMachine ollut keskiöltään korkein noista porukan pyöristä mitä joskus zoomailtiin.. no pääasia että on mukavaa, vaihtaisin runkoa itsekin jos nyt pystyisi, ei sillä että nykyinen olisi vajavainen vaan siksi että siihen on tarttunut niin perkl huono tuuri.
Juu minäkin olisin halunnut/ostanut vanhan mallisen muovi Meta Vitosen Factory-varusteisen runkosetin Kommarilta halvalla , mutta kun sen peräpää ei niele
reiluja renkaita, niin jäi ostamatta. Ajetaan vaan vanhalla ja päivitetään sitten tulevaisuudessa suoraan 650b:n tai jopa 29":n.
Loistokas runko HCllä, nyt vaan rokkikone taulunraameihin seinälle , kullitetuin raamein
tämä vielä arpoo . hmm olisko ydinpomminkestävä mega am vaiko tra....ion "..vert" .mut menee kyl toi dunekin vielä ihan mainiosti =) ku uuven keulan siihen täräyttää. Eihä lyrikisä mitää vikaa oo mut ku muutki ostaa X-Fuusioneita
Hyvä tuosta hooceen guanosta tulee. Iskari jyrkempään reikään, anglesetti tai ~14mm stäkillä oleva alakuppi ja >555mm korkuinen keula niin jopas rokkaa.
Kiitokset Kuntoilialle koeajosta,ei meinannu uni tulla silmään,mummo haluis samanlaisen...*Hmmm* mistä rahat?:o
Ollos hyvä vaan Ellmeri . Se on viikinkilotto päivä tänään. Pehmeät kyydit antoi kyllä tuo sinun Ellusi ja arvaappa ku vähän hämmästyin, kun heti ekana tuli lähimetsässä tismaalleen samanlaisilla runkomuodoilla varustettu Ellu vastaan.
Näkyy tänään olevan vielä hyvät poluntallauskelit.
Lompsottimet odottelee kotona.
Sitten tuleekin pakkasta loppuviikoksi ja rännit on kuin betonia, saattaisi jopa tulla hankikanto.
edit: Kotimatkalla totesi että vanhat pohjat löytyy vielä ilman tamppaajia sen viimeisen lumentulon alta kun vaan puskee menemään. Väliin vähän vauhti tahtoi hyytyä kun jalkamiehet olivat tehneet uudet eksytysjäljet vanhan umpiuran viereen.
Sullon vikurit BFL:t ku tommosia kurveja tekee alamäjessä :)
Lojuuko jollakin 30,9mm satulatolppia ylimääräisinä nurkissa, hissitolppa oilsi bueno.
Juu lipaston kätköissä lojuu laatikossaan KS:n kaukosäädöllä oleva setback mallinen 125 mm liikkuva tolppa. Se on ollut hyvin pienellä käytöllä, kun minä en hokannut sen tarpeellisuutta omiin ajoihin. Se ei tilaa juurikaan vie eli siitä ei ole mikään pakko päästä eroon hinnalla millä hyvänsä, mutta oikeanlaista korvausta vastaan siitä voin luopua.
Huominen aamupäivä on ilmatieteenlaitoksen mukaan karmivan kylmä. Ajaa voisi, jos puolen päivän jälkeen näyttää lämpiävän...
EDIT:
Aini, HååSeelle info tolopasta. Tommottinen.
Veli Hooceen kera turistiin että voitais lähteä kaakkaonjuontilenkille muttei ennen kello yhtätoista, Forecakin on samaa mieltä. Jos vaikka puoliltapäivin Munkkikoskelta? Kävin tänään Turbonuuskun™ kera esiinskouttaamaassa paksuttimillepasseleita helmipolkurännejä joilla kapianakkisia tunkkaavat pillahtaa itkuun...
Munqqis käy mulle hyvin ja puoliltapäivin passaa loistavasti.
Menikös mun tarjous ohi , ku olin kriittinen meksikaania kohtaan:p. Hinta ei olisi ollut paha, ykönen ja tuplanollat.
Moro. Laitan ny tähän ketjuun kysymykseni, koska teillä on selkeesti Ylästön suunnallakin polut hallussa. Eli kysymys kuuluu: Pääseekö Pukkivuorentieltä tai lähinurkilta mettän kautta Silvolantien alkuun (eli tulee mettästä ulos Ylästöntielle)? Lähteekö Pukkivuorentieltä hyvin polkuja vai pitääkö vaan tietää "paras polku". Yleensä oon kääntynyt Tulkintieltä alikulun kautta pöpelikköön ja tullut tullut taas asutuksen pariin Peltovuorenkujan nurkilta. Osaisko joku antaa vähän ajovinkkejä? Toki kokeilemallahan ne sieltä löytyy. Kiitoksia, jos joku jaksaa vastata ja saa selvää mitä yritän tässä ettii...
Tolpan informaatio KS i900r, mitta 385 mm, lasku 125 mm, halk 30,9.
Pääsee.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Roces
Lähe mukaan Setälenkille niin ei tartte ite ettiä ja harhailla siellä Katoavan Metsän™ nurkilla.Se taas on ihan päivästä, kelistä ja fiiliksestä kii - reittejä on aika monta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Roces;
Nimim.
Kanta-asuja.
Tänään just ihmeteltiin Turbonuuksun™ kera että kuka *piip* oli selvinpäin käynyt turvailemassa Sähkölinjan alla polun molemmin puolin..... Tallustelin sit malliksi sen kovapohjaisen polku-uran heikkosilmäisemmellinnii näkyväks kun joku tampio oli tallonu uran sivuun.
Vaikuttaa sellaiselta mitä mä tarviin, KS:ät on ainakin mulla toiminu hyvin tähän asti. Mä tarkistan vielä tuolla kiinteällä tolpalla sen oikean pituuden, jos se on ok niin voin sen sulta ens kuussa lunastaa poies.
Kiitoksia vastauksista! Pitänee joku kerta uskaltautua lenkille mukaan. Niiltä lenkeiltä voi ilmeisesti saada harmittoman ja kiusallisen välimaastossa olevan paksupyöräkuumeen :).
Ai attans että -20 tuntuu ilkeälle. Koiraa piti lähes raahata perässä kun isäntä halusi käydä pellon reunassa tutkailemassa onkos hankikantoa. Ei ollut.
Munkkis puoliltapäivin voi olla vallan mahdollinen. Jos ei mua näy niin en ole siellä:)
Mul ku on vieläkin tota röhää ja köhää, niin aattelin sanoo et tuun vaan käymää munkkiksella. Ehkä osaan olla lähtemättä poluille jos kerron tällain etukäteen ja julkisesti...
Ilolan polut hyvässä kunnossa,taisi olla onnivannin jälkiä jota seurailin?
Aluksi meitä oli 6 ja lopuksi enään 2 pientä neekeripoikaa, 25 kilsaa tuli puhelimeen matkaa. Kiitos kaikille seurasta.
Muoks: Ässä oli selkeesti pitkän ajotauon aikana unohtanut mitkä paikat ei mene ajamalla, nyt meni monta ennen ajamatonta *peuk*
Kiva oli ajaa kun keuhkot ei rajoittanut matkantekoa. Lääkitys oli kohdillaan. Mulle tuli ovelta ovelle 33 km, kun lisäksi starttasin 10.30, jotta sain testattua miten ukko toimii.
Ellmeri, mä ja Onni Wanni on varmasti ajanut joka ikisen polun Ilolan lähimetsässä.