Onnea paketista ja et todellakaan, imho, ole väärässä.
Tropiikkiin liittyen ja ilman kirjoitusvirheitä vittuako minä täällä teen? Pitäskö taas kaikota?
Printable View
Harkihtin tänne kirjuuttamista Krampusin hankinnan tuumailusta mut sit päätinkin vaan heiluttaa kaikkoavalle yleiskänkkäränkälle :)
Komea kurakaari sieltä tuli. Olisin tilannut venäjältä, mut en omista vielä Uralia ja Ladaa, karvalakki on ja isot saappaat!
Kaikotaan kairaan, kaikotaan eetteriin, kaikotaan vaarojen taakse ja unohdutaan muulta maailmalta, kun ei tuo muu maailma ole kuin harhassa, että tää ensikko osuus on jo menossa kovaa vauhtia lantalampeen. Vertaan maailmaa nuoreen lehmään se parka synnytti jo yhden ihmiskunnan, joka ei oppinut tavoille, niin tuskin siitä lehmää saadaan jota lypsää kuin runsauden sarvea.
Itse sovin universumin kanssa, että se ei enää vaikeuta mun kitumista täällä ja mä en paljasta sen kaikkia vikoja, eikä mua ole kyllä sen koommin mikään liikuttanut.
RAL vai ti?
Montako Stagesin tehomittaria (1 kampi) pitää hankkia ja millä kammilla. V: 2 * 172,5 mm, toinen 6750 ja toinen 6800 (+ 52/39 toinen kampi, kun nykyisessä Domanen pikkupyörässä (52 cm) on 170 mm:n kammet).
Kun Selin aina toistaa, että pyöräilijät ovat kestävyysurheilun kuninkaita, niin loogisena jatkumona on oltava se, että pyöräilyä televisiosta seuraavien on oltava tv-urheilun kuninkaita. Tänäänkin viiden tunnin rupeama. Joku jääkendo tai futis hoituu parissa tunnissa. :cool:
Josko pitäisi tehdä inventaario säätämössä ja pistää kaikki ylimääräiseksi jäänyt roina myyntiin.
Stagesin wattikampi cycloon, kunnes huomasin etteivät he tee moisia Campan hiilarikammille. Joten saa jäädä harkinnan tasolle. :(
Harkitten josko Kona Rove alumiiniversiona olisi hyvä sijoitus urbaania kesänviettoa ja ketteriä siirtymiä ajatellen.
Sen saattais kuitata juuri ja juuri ekasta kesäkuun tilistä, jos ei sitä ennen tarvii hankkia mitään hintavaa. Tällöin pussikaljakäytöstä poistuvalle teräsrunkoiselle retkipyörälle löytyy kyllä ottaja, hp. 30€ minkä itsekin aikanani maksoin...
4 kpl Spessun erilaisia istuimia, Polar kadenssi/nopeussensori.
Dang. Saksan ebaysta Itävallasta tilaamani Bontrager XXX tanko olikin kiinankuitu väärennös. Myyjä vastasi heti, pahoitteli ja lupasi että hyvittää täyden hinnan jos palautan tangon tai suurimman osan jos haluan pitää tangon. Olivat kuulemma saaneet kisatiimilleen liikeen kautta sponssina näitä muutaman eikä hänellä käynyt mielessäkään että tuossa olisi jotain feelua. Pätevän näköinen ja tukevahan tuo on joten pitäisikö se jättää itselle sitten kuitenkin ????? Ehkä sen voisi johonkin hupikulkineeseen laittaa kuitenkin ?
Tämä on myös moraalinen pohdinta siitä miten suhtauden tuoteväärennökseen.
Just näin. Kukaan ei joudu sairaalaan jos kiinankuituinen juomapullon teline pettää, mutta kaikilla muilla osilla seuraukset tekee kipeää. Lenkkeily fillariin tuota ei uskalla laittaa, mutta työväli tempoa kun en harrasta niin tietty uteliaisuus tuon käyttöön on olemassa.
Lähteäkö lenkille vaiko eikö. Onhan tuolla vähän kolea keli ja toisaalta kroppa kiittää kun tulee jo toinen lepopäivä putkeen. Tällaista fiilistä ei olekaan ollut hetkeen, yleensä on aina pakko laittaa ketju kireälle jos aurinko näyttäytyy vähääkään eikä ole muutakaan tekemistä.
Ostanko GTA V:n pclle vai enkö ostakko.
Lähtisikö huomenna töiden jälkeen syötteelle viikonlopuksi.
Jaksaisiko nousta sängystä vai ei
Polar V800 vai ei.
Poistaisinko metsäpyörästä yhdeksän vaihdetta?
^ Tuota harkitsin viikko sitten ja poistin. Kannatti.
Edit: eikun poistin kahdeksan ja jätin sen viimeisen. Kannatti silti.
Kännyteline tankoon vai ei pitkiä matkoja helpottamaan? Ei osaa päättää. Kiva olis jos näkis kuka soittaa, kiva olis jos vois räplätä nettiradioita ajaessa, kiva olis jos voisi surffata ajaessa...
Disclaimer: Tosin kiireellisempi olis saada uusi selkä noita pitkiä matkoja helpottamaan. :mad:
Joko tarkenisi polulle shortseissa ja polvareissa.
Yrittäisinkö huutaa sen nuken asun ( tällä hetkellä 240e) vai luovuttaa suosiolla --- ainakin mä korotan, ettei liian halvalla mene...
Mutta haluisinko asun oikeasti, vai kokeileeko vaan jos...????
9 ja puolen tunnin kuluttua se selviää..
päivitys: eh...olin ihan varma etten saa asua, mutta kokeilin just ennen "maalisuoraa" pientä kiriä. Sehän tehosi.
Päiväkausia huutoa johtanu tyyppi jäi; varmana nyt harmittaa, sillä selkeesti hän(kin) olisi todella halunnut tämän asun.
Pyörän korjausteline
W-klubin eka "klubinukke" ( vuoden 2015), ostaa vai ei? 160dollaria + posti noin 40 dollaria ja tullialvit..
Yksi kroppa, kolme vaihtopäätä ja kolme (mulle)ei-inspiroivaa asua. Yksi pää on tosi nätti, mutta pitäisi hankkia sitten siihen sopiva asu. Ja myydä kaikki muu tarvike pois. Tai vastaavasti ostaa kaksi irtokroppaa...70-luvun tyylisiä, yksi pää on violettihiuksinen, violetti on mun inhokkivärini. Yksi pää on ihan Emmerdalen sen..Kellyn näköne! joten ei todella inspiroi :D
Mietin lenkillä asiaa...ja taitaa nyt jäädä tilaamatta. Näköjään olen klubilla ainoa joka ei ole inspiroitunut, kaikki muut ovat ihan haltioituneita tästä nukesta.
Ei sinänsä ihan ihme ettei mun kuvanikaan inspiroi klubilaisia, kun tykkään aivan eri tyylisestä.
Selälle kait pitäs tehdä jotain. Illalla yritin antaa vaimolle pusun kun oli kainalossa niin niskat ja koko selkä niin jumissa ettei onnistunut kun ei pää kääntynyt kuin parikyt astetta. No, kaksikybäähän riittää!!! Huolestuu sit kun on vasta 10 astetta tms. :rolleyes:
Brevettejä tällä ei nyt ajella mutta kyllä nyt jotain pieniä kakkosia tai kolmosia...
Polar V800 nyt vai yhä jatkuva odottelu Garminin Fenix 3 -lastentautien poistumisesta?
ps. Vesa - kiropraktikolle!!!
^^ komps ^^kiropraktikko taikka osaava fysioterapeutti ... Sieltä omaan selkään tuntuu nyt löytyvän parhaat neuvot . Plus tietty pyöräilyn sekaan salitreeniä lihaskuntoa parantamaan..
Viimeinen harkinta on vkl reissuun maasturi vaiko maantiepyörä ja mennäkö maantiepyörällä siirtymät .. hmm... kun noista sääennusteista ottais selkoa, mutta kun ei oikeen seuraavan päivänkään ennusteeseen ole luottamista niin miten viikonlopulle asti sitten :o