Kyllä se 5min menee joka jampalta, jopa tällaisen veteraanin GPS-jälki keskiviikolta uumoilee 5min alitusta pienellä yrittämisellä ja reenillä ;)
Printable View
Joko kellotuspolku on ylämäkeä myöten sujuvasti ajettavassa kunnossa? En saanu vielä läskin korjaussarjaa, joten en pääse kunnolla tamppamaan. Mutta oon kuitenkin tulossa huomenna kapearenkaisella lenkille. Sale klo 10!
Vähän erikoista on tää helmikuun sää, ja ainakin vielä viikon verran näyttäis säilyvän samanlaisena. Polku alkoi jo pettää, mutta toisaalta synkissä metsissä (kuten Heritynniemessä) on niin vähän lunta, että ajamaan pääsee kyllä. Lähtöpaikalla oli kolme ajajaa, mutta tekniikkamurhe pudotti yhden pois puolen tunnin jälkeen. Pari tuntia ja parikymmentä kilsaa tuli kieputeltua. Lotila oli ok, mutta viimeistään huomenna sekin on varmaan jo mössöä.
Joku voisi tulla tekemään meille wattbike-testejä niin saisin vähän salaista vertailukohtaa omaan menoon :rolleyes:
Tyypillistä helmikuun puolivälin polkua Heritynniemestä. :)
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...iemi130214.jpg
Onneksi en ehtinyt mukaan. Tuo polku on talvella timanttia ja kesällä kuraa (juurta). Ja näemmä kesäkuva :cool:
Bongaa lumi otos kokonaisuudessaan.
edit: eikujaa, ei toi kuva olekaan ihan siitä kurakohdasta :(
Vain kummi paljastaa että ei olla heinäkuussa:cool:
Oli siellä luntakin, mutta parissa kohdassa oli niin syksyiset maisemat, että täytyi ottaa kuva. Toi reitti on muuten oleellisesti helpottunut läskipyörän myötä, vaikkei lunta olekaan. Ja näkyi siellä yksi tuore maasturin jälkikin, joka ei renkaan kuvion perusteella näyttänyt Gixxerin jättämältä...
Mites viikonloppu? Saako jompi kumpi ajopäivä enemmän kannatusta? Sääennuste on kai tällä hetkellä ok kummallekin päivälle. Mulle voisi näillä näkymin käydä kumpi tahansa, mutta ei molemmat. :)
Takuupolkua havaittavissa tänäehtoona Korkiksen ja Rapolan suunnalla. Varsinkin Rapolan yläpolku oli (liian) nopeessa kunnossa, vaikka valoja olikin :) Jostain syystä uuden puhelimen sportstrackerin gps ei suostunut pelittään :/
Mun varaan ei kannata laskea, kun la en ehtis kun pariks tunniks mukaan, joten taitaa mennä yksinpyöräilyks taas.
Ja sunnuntai ei käy aamupäivällä, kun meen pitämään paikallista sählyjengiä hengissä ;)
Ja jos saadaan la porukka, ja jos ajan, ja jos mennään niin sale-lotila-tehtis-santtu-gay-torni-harju-suvi-kalmisto-nousu-lasku-lukko-nousu-lasku-kannisto-kaapeli +perus.
MTBwb:n reittiehdotus aukesi vasta vaimon paikallistuntemuksen ansiosta, mutta kaikki reitit toki kelpaavat. Kuten legendaarinen maastopyöräilyhahmo Menni Merkkari asian taannoin ilmaisi: kaikki reitit on yhtä hyviä. :)
Ysilähdöstä en oo varma, mutta toki oon siinäkin mukana, jos porukkaa jo silloin Salelle kokoontuu.
Kaikki reitin ovat yhtä hyviä, mutta tää on paras koska mun ajatus. Ihmeellistä että on edes vaihtoehtoisia ajatuksia, koska paras :cool:
En foldaa myöskään 10 lähtöjä, koska minä. Pyörä auki, mutta joki ei jäädy koskaan.
Hyvä tarina on aina parempi kuin (paska) huono totuus.
La ysilähtö kuulostaa aika hapokkaalta näin aamu-uniselle (laiskalle). ;) Tarkkailen foorumin tilannetta kuin Risto Ulmala maratoonilla konsanaan. Ehkäpä tuun la kympiltä pariks tunniks mukaan. Jos lähtö silloin.
Su on pallonpotkintaa, siksi se ei käy mulle.
Reittiehdotus kuulostaa osittain kryptiseltä, siksipä siis hyvältä.
Tunnetusti izmo on ajoilman suhteen oikeassa. Entisen suurtietäjän sanoin: "Totuus on ulkona, kelistä riippumatta."
Tarkoitetaanko tässä sitä, että kummissa on loskaa, vai sitä, että läskillä ei ajeta heinäkuussa? :)
Sale klo 10 kelpaa mulle huomenna eli lauantaina. Ja kryptinen reitti myös. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan, saapuuko Kuti lenkille? Entä onko Risto Ulmala mukana?
Herwood-Vkoski välillä taitaa pärjäillä ihan hyvin ilman nastoja?
Joo, nastoja ei tarvita. Mutta siitä en oo ihan varma, kuinka hyvin kapearenkainen menee loskassa. Ajoin tuota reittiä viimeksi keskiviikkona, ja silloin meni läskillä ihan hyvin, mutta aika sohjoa oli paikoin. Tällä hetkellä oon kuumeisen pojan kanssa kotosalla, joten ihan tuoretta dataa ei nyt irtoa. :)
Täällähän on selän takana leivottu meikäläisestä jo oikeen myyttistä endurohahmoa :D
Samat sliksit mulla on alla, joten joku muu on nyt suditellut Herityssä.
La ei taida käydä mulle, mahdollisesti 'joutuu' lähteä kotiuttamaan moottorilla varustettua maastolaitetta ensi kesälle... Paitsi jos tänään ehtis vielä pikalähdöllä...
Off topic. Muistakaapa ilmottautua Tahkolle "hyvän sään" aikana helmikuussa, niin säästätte muutaman euron.
Jahas, tommosta muistakaan, mutta ihan kyllä mahdollista :D
Konemaasturi tuli haettua jo tänään, joten jos olo ei vaihdu kipeeksi niin mut saattaa nähdä lenkillä aamulla... Ei tullu mukana piikkirenkaita tohon enskaan niin ei sitä pääse vielä huomenna ulkoiluttamaan.
Eilen on Ninerin lippulaiva lähtenyt Virosta kohti Valkeakoskea! :) Lisäksi kakkospyörän rakennusprojekti on käynnistetty, jotta pyörättömyys tulevaisuudessa saadaan minimoitua :D
Nämä taas viittaa vahvasti siihen, että ensi viikonloppuna käännetään kampea siten, että pyörä myös liikkuu eteenpäin. Alkaa youtubestakin jo katsomattomat gopro:t, uci:t ym. loppumaan :D
4h tuli about tänään ajettua 3 hengen porukalla. Pätkä takuulla ajamatonta polkua (laitan kuvan tunnistettavaksi) sekä hiukan kivikkovideota :cool:
Löydettiin myös salaharjoittelijoiden jälkiä. Raukkamaista sellainen touhu imo :rolleyes:
Oli raisu lenkki tänään. Gixxer veteli Martyn Ashton -tasoisia trikkejä, ja meikäkin teki lähes (etuperin)voltteja hyppyreistä. Niissä tempuissa olis jopa hape JR joutunut ponnistelemaan... Reittikin oli sellainen, jota ei ehkä enää tämän elämän aikana pysty ajamaan.
Hyvä homma, että Kummeli saadaan pian taas lenkeille!