Tulossa myös, loistava ajoitus!
Printable View
Tulossa myös, loistava ajoitus!
OtaX odottakaa ne polvarit?
Vaikka
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sit jatkoille Doupparii?
Tänää ois artistille kelvannu palautukset ilman lenkkiäkin :D
Kiitos lenkistä. Aika rajut pannut vedin, parin Urquellin jälkeen jo tuntuu paremmalta. Lenkillä oli myös puhetta hiilikuiturungon kestävyydestä, tuosta voipi katella vaikka 5 min kohdalta miten se kestää iskuja. https://youtu.be/xreZdUBqpJs
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...dff56e0ffc.jpg
Jep, oli hyvät lenkurat taas. Kiitos porukalle hyvästä matkaseurasta. Olunen jos toinenkin tarvittiin, että sai nestetasapainon noin suurinpiirtein kohilleen😊
Täältäkin suunnalta iso kiitos perjantain kiekurasta. Paljon ennen ajamatonta pätkää. Mun makuun ehkä hieman liian teknistä, mut äärimmäisen hyvää vaihtelua maantiellä hinkkaamiselle.
Pieni on maailma kun yksi tuttukin oli joukossa :)
Häiriköin tulevaisuudessa mukana säännöllisen epäsäännöllisesti. Syksyllä varmaan enemmän kun oppi-isä jää pienelle tauolle.
Hyvä Suomi!
Onko jollakulla intoa lähtee aamulla vaikka kympin maissa ajelemaan. Mää meinasin kiertämään Aittakalliontien moottoriradan polkuja parin tunnin verran.
Kai huomasit, että se halvempi on 27.5 ja toi toinen on 29. Kumpaa olet hakemassa vai ei väliä? Noissa molemmissa on kolme ratasta edessä, kaksi on riittävä ;)
Kummassakaan ei ole hissitolppaa, mikä on oikeasti erittäin mukava noilla meidän poluilla toki voi ajaa ilmankin.
bike-discountin sivut on jotenkin kuralla just nyt, mutta slide 130 voisi olla hyvä ;) siinä on parikymmentä milliä enemmän joustoa kuin noissa Nerveissä ja ainakin ennen niissä oli rockshoxin reverb hissitolppa (kai kaikissa malleissa, en tiedä onko enää).
Slidessä on loivempi keulakulma kuin Nervessä.
Mulla on lepopäivä. Jäi mehut maantielle tänään, kun poljin naapurin perässä.
Kanjonit sen oloisia että Antti vaarallisen vauhdikkaasti kykenee etenemään poluilla.
Vinkvink. Ota kalliimpi.
Mää sain herätyksen kun Lahes ajelin paljon Epun Transsu 27,5+ täpärillä. Khyl osaa ingenjööri tehä hyviä iskareita nykyään.
Just heräilin, niin en taida lenkille suoriutua. Illalla asiaa kirkolle, niin taidan lenkitellä tienreunoja sinne.
Suunnitelma muuttu kun rouva haluaa pyörällä sunnuntailenkille kylille, sinne siis tänään ja metsään joku toinen päivä
Kisajuomat ja torilla sit lisää!
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4c7840ad57.jpg
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Porrasremontti on kivaa. Ei huvita ajella😣
Meinaskos kukaan ajella tänään? 17.30 maissa voisin irtaantua kotoasta johonkin lähimaastoihin hikoilemaan.
Suunto ohjeistaa mua pysymään pois ruumiillisesta rasituksesta vielä tonne perjantaihin asti :) Mutta ehkä sitä viikonloppuna vois taas jotain tehdä, ku pahimmat helteet menee tällä erää ohi. Jos saan poistumislupaa, niin Luukki vois olla sopiva paikka. Mutta sitä ennen on saatava sitä sun tätä maahan yms pihajutskaa etiäppäin
@odottakaa, huomasin kyllä rengaskoot. Tiiä sit onko sillä merkitystä, pitäis pääst koittaa. 3. eturatas toimii hyvin bashina ja hissitolpanhan voi ostaa jälkeenpäin. Ja ei, ei Raatoa. Sen verta luotettava peli ollu tää nykyne Rotko, et kyl se seuraavakin on samaa merkkiä. Vahvasti kyl epäilen ettei ainakaan viel tänä vuon uutta pyörää, päivittelen tota nykystä vähän. Jarrut ja vaihteet ainakin nyt alkuun. Kattoo noit kiekkoi sit vähä myöhemmi.
Jos sunnuntaina meinaatte Luukkia ni saatan ehtiä mukaa. Muija lauantain lautsias jotai bokseriyhdistyksen juttui hääräämäs.
Onkos nyt viikolle sovittuja ajeluita tiedossa?
Torjantaina ja Perjantaina mulla on iltavuoromeininkejä joten aamulla varhain meinasin ajella jossakin omilla kulmilla. 11 maissa melkein oltava kotona, niin ehtii meikata ennen röitä.
Maggaran grillausta? - se kiinnostaisi :D Onko kuinka haastavaa polkua tuolla - jaksaiskohan meidän junnu ja jaksanko mä sitten läskillä tuolla? ;)
Siis mitäänhän en väitä tietäväni, mutta ainahan se on kaikkeen vähän kommentoitava. Hissitolppa on sen 400€ kun sen jälkikäteen ostaa. Uskallan väittää, että raato on ihan yhtä luotettava vermes kuin rotko. Onko sun jarruissa tai vaihteissa jotain vikaa, kun niitä lähdet päivittämään? Tuskin meinaan huomaat mitään ajossa jos toimivat vermeet päivität ellei ne nykyiset ole Altukset ;P Meet käymään syväojalla, siellä on kuulemma pulju josta saa hyviä kuitukiekkoja ;) ne huomaat ajossa vs jarrut ja/tai vaihteet (tai niin ainakin isot pojat ovat sanoneet). Säästä rahat ja ensi vuonna sitten mallinumeroa parempi rotko?
Mä huilaan vielä keskiviikkona. Lihas jumissa lavan seudulla ja ihan tuskaa ajaa.
Hissitolppa huollettu ja taas toimivaksi todettu Pietarinmäessä.
Alustavasti oli viimeviikolla puhetta Sääksin kierrosta viikonloppuna, mutta Luukki voisi olla parempi kun oon siellä vähemmän käyny. Eli lähen mukaan kumpana päivänä vaan.
Tää merkkijuttu on enempi henkimaailman juttuja, alkaa Rotkossa ja Uunossa (Univega cyclo) olee jo sielua. Eihän jarruis tai vaihteis vikaa oo, mut jos sais sellasen integroidun jarrukahvavaihdevivun, tiiäX? Sellasen vähä kompaktimman ja samalla muutaman ramman kevyemmäks. En mee syväojalle, tulee kalliimmaks käyd siel ku eteläs =) . Ei huono vaihtoehto tuo säästäminen.
Luukki ja maggara kuullostaa hyvältä ja jos saa vaikuttaa ajopäivään niin tosiaan vast sunnuntaina.
Täällä vois olla kanssa yksi halukas Luukkiin lähtijä sunnuntaille. Olisko aikatauluista ehdotuksia?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mun pitää vähä kuulostell mitä toi muu pesue tahtoo ja jengat päivää sit sen mukaa. Toine päivä (la tai su) o varattun perheredul ja toisen vois pääst omil poluil. Lähtö enivei aamusel ehkä kasi-ysi välil. Mut huomen varmaa tiän tarkemmi.
@ Odottakaa, reittivalinnal voi tietty pikkase vaikuttaa vaikeuskertoimee, mut kyl Luukis läskil pääsee. Vähä tietty joutuu tekee enemmä töit ku juustokuskit ja ottaa alamäet rauhallisemmi. Maggara ja olut hmmm ... laitetaa harkitaan:)
EDITTI: Kyl se ny käänty semmoseks, et Luukki o kuiteski jo lauantaina. Lähtö aamul. Jos parempii ehdotuksii ei tuu, ni klo 9 Torniksen parkkikselta. Pidetääks makkaratauko? @ Odottakaa: jos sä lähet läskil, ni mäki voisi tul semmosel. Muute mä kyl ota sohva alle.
Ysin lähtö käy hyvin. Onko ohjelmassa siirtyminen teitä pitkin vai löytyykö polkuja?
Voisin mahdollisesti liittyä seuraan, mitäs kautta päräytätte Luukkiin?
Harkinnassa olis lähteä ankkuriksi huomenissa. 14.00 mennessä oltava kotosalla, mutta jos tiukoille menee, niin rullailen itsekseni Klaukkalaan.
Aika paljon ja liukasta oli Pietarinmäki-Palomäki-Tornari akselilla aamusella, kun kävin rullailemassa ja keijuilemassa siellä suunnalla. Hyvä parituntinen pyörähti siellä ja kevyet 3 litraa kulauttelin vettä ajon ohella.
Alku on asfalttii tai ainakaa mä en tiä oikeen sopivia polkui. Mut mettään päräytetään Ketuntieltä, se vois ol smpsalle hyvä kohtaamispaikka. Siirtymään menee varmaan semmonen parikymmentä minsaa. Ja eiköhän me klo 14 ehtitä takas, jos ei hirmusen kauaa kär(v)istellä nodella. Juomapussi kandee pakat täytee ja heittää pari pähkinää mukaan reppuun. Tulistellaanko? Eli otanko stidit mukaa?
Alustava plääni: Klake-Ketuntie-Haukkalampi-Rinnekoti-Väärä Musta-Saarijärvi-Vääräjärvi. Tääl o tulenteko paikka. Matkaa kartas mitattun tulee öpaut 5 km siirtymä alkuun ja sit 13 km polkuu/ulkoilu- tms. mettätietä. Sit Lippukallio-Kattilajärvi-Orajärvi-Velskola-Kaitalampi-Luukki-Hauklampi-Ketuntie-Klake eli semmonen 19 km +5 km. Eli 40 km pitäs mennä rikki :cool:. Lopusta voi skipata esim Luukissa käynnin, se luhentää pikkasen.
Hyvä pläni👍
Tyhmältä kysymys, mutta ottaako muut sen olusen mukaan vai ei (niinku aikuisten oikeasti)? En halua olla ilman jos muilla on ja jos ei muilla ole niin en tarvitse minäkään ;P
Tää ottaa oluset illalla hyväksytyn (tai hylätyn) suorituksen jälkeen😊
Mul ne ainaki o jäkskaapissa odottaas aamuu. Toivottavasti muistan pakat mukaa. Loistavaa vaihteluu, ku muute lutkuttaa vaa vettä.
Mikä ois aika-arvio Majalammen puomilla? 945?
Jos se siis reitillä :)
Kyl se on reitil... mut ei ihan taidet tohon ehtii, taitaa men pikkasen kympin päälle.
Tarttee viä illalla tsekkaa tähtie asento, jos sais vinkkii kummal lähtis. Notku olis ehdottomasti sopivampi, mut se läskin takanapa...