Jaa... noh, minä tuun sitten joskus toiste :)
Printable View
Nostetaas aihetta hieman ehdottamalla lenkkiä sunnuntaille, anyone?
Veit kuule jalat suusta. Lähtiskö joku näyttämään polkuja vaikka siellä Zipon kotinurkilla, ei oo tullu siellä vähään aikaan käytyä.
-24 voi olla jo hiukan liikaa, tarvii sitte keksii jotain ihan muuta.
Jos Mutanaama kaipaa "uusia" polkuja ja pakkanen ei sunnuntaina pauku liikaa, niin täällä tarjotaan näitä meikäläisen lähipolkuja vaihtoehdoksi. Niissä riittää ajaettavaa kyllä muutamaksi tunniksi ja käyn lauantaina tarkistamassa lisää, jos
ei ole liian kylmä. Starttipaikka voisi olla vaikka Ilolan ABC. Tahti on sitten rauhallinen ja reitti ei tarjoa mitään kuolemaa halveksevia paikkoja.
Mä voisin varmaan olla ajamassa sunnuntaina, kunhan vaan tuo odotettu pönäkämpi fillari vaan ehtisi viikonlopuksi. Sunnuntaiksi näyttäisi olevan luvassa aika sopivaa keliäkin.
Eikös Zipon huudit ole jossain tuossa pääradan varrella? Sielläpäin missä on ISO kaljatölkkikin?
Sielläpä siellä. Mää passaan tän vkl phillaroinnin ja korvaan muunkin hikiliikunnan kuumalla juamalla, valkosipulilla ja inkiväärillä - jos ei tauti parane niin ainakaan se ei leviä.
Kuntoilijan suunnitelma kuulostaa hyvältä. Kello 10:30 ilola ABC:kö se sitten olisisisi
Näillä näppäilimillä lukitaan su klo 10.30, mutta perinteinen säävaraus (pakkas).
Sunnuntaille exotishe iltalenkki tiedossa. Hausjärven Karhissa lauantaina joku moottorikelkka-häppeninki ja sunnuntaina varmaan nopeeta ajettavaa täällä mun kulmilla.
Hikiäntie 199 lähtöpaikka ja 17:30 +/- jotain on h-hetki. LamPutputput otsaan ja karhujen saaliiksi tonne mettään
No just, aamuvuoroajelu on peruttu, kummityttö tulee käymään. IP suunnitelmissa sitten Hikiä.
Mulla on toi sunnuntai aamupäivä vielä vähän auki, mutta Hikiän iltasafari kuullostaa hauskalta.
https://lh4.googleusercontent.com/-p...0171.JPG?gl=FI
On_topic; huomenna klo 11:00 Kattila - eniuan? Approx 3h28 min nuukselan "polkuja" ja polkuja?
Jos jokunen mielii matkaan niin nakakkoon nootin tänne ennen aamuysiä; uks kuski + pöörä mahtuu kuutiin jos tuohon
mennessä laittaa koortinaatteja noukkimuspaikasta tänne.
Aika IhQ *peuk*
No on se komia *joku kehuva hyypiö*
Sinkula ja hiilaria ja vaan etukiekko kuras ????? Väritys on komia. Stongaan saa hyvin eväspussit (makkaraa ja ölppää) roikkumaan
Jaa, taitaa olla aika lyhyt aikainen matkatoimisto tämä Palmumatkat, kun ekat varaukset heti perutaan ja muutenkin varauksia näyttää tulleen aika niukasti.:D
No, se on sitten vaan me kaksi kuusikon suojassa.
Ei pysty - palkeet paskana. Kuinka kummassa uudessa paksuttimessa on valmiiksi rapainen etukieako?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti PaH
Ei vaan - hieno peli joka tullee saamaan küütiä.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Työnantaja käski lepäämään koko vkl mut tuo Hikiän jutska kutkuttaa.
*2 mii*
^^ ynnä ^ ; etukiekko on entinen, "lainattu" joneksesta. Säätämön lämpötila on tällä hetkellä -18C joten se mikä
jäätyy sellaisena myös kestää. Oikea etunen vasta tekeytyy.
^^ tää vois sinne Palmumatkojen seuramatkalle tulla kyllä
Laitan matkaan Mr Mallorcan huomenna tarkistamaan lähimetsän ja ilmoitan täällä jos/kun seuramatka järjestyy. Mutis, jos joku sinkku sattuu tulemaan reissuun niin laita se kummityttö tänne Puksun kanssa, niin saadaan sille hieno setämies mahdollisesti kavaljeeriksi. Edellytys tietysti on, että tytöllä on ikää riittävästi ja on sinkku ja ei ole niin kauhian ronkeli setämiesten suhteen. :)
Mulla on huomiselle hyvä tekosyy, ohjainlaakeri on kaput.
Kaupat myy ohjainlaakereita.
Piti tuoda mulkutin sisälle, kun tuo takajarrun laahaus käy jo urheilusta.
Tai sitten kilauttaa kaverille...
Nii no, setälaumasta saa vaikka koko fillarin jos ei omaa oo :)
Mitä setälaumasta ei löydy sitä ei tarvita.:cool:
t: hamsteri
Naista.........
Puuttuuko sulta sellainen?
Ei ainakaan kahdeksalta tänä aamuna. Autolla lähti äsken johonkin joten nyt ihan mahdoton sanoa.
No katsotaan miten tilanne kehittyy.