Väliin jää. Itsenäisyyspäivän velvollisuudet kutsuvat.
Printable View
Väliin jää. Itsenäisyyspäivän velvollisuudet kutsuvat.
Kolme tuntia tänään piikkilankaa ja äksceetä. Neulamäki-Kolmisopen armeija-alue-Matkus-Savolanniemi. Ajajia oli 2-5 kappaletta. Loppukahvit Tasavallankadun Essolla.
Hienoa! Olin myös tulossa itsenäisyysajolle mukaan, mutta sitten iski kipsi, kun en omista seuran uutta ajotakkia :mad: En ole katkera, mutta kuitenkin! Minun piti olla jo varauslistalla, ainakin näin luvattiin ja luotin siihen. Sitten vielä jouduin tiedotuspaitsioon eli en saanut tekstiviestiä, enkä näin ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan!:(
Kunhan katkeruus hieman laimenee, niin yritän uudelleen!:D
Ps. Olen muuten seuran jäsen!
Tulin vierailleeksi eilen illalla pitästä aikaa näillä sivuilla ja ilokseni huomasin että Kuopiossahan pyöräillään vielä vaikka on Joulukuu :)
Siitä innostuneena olin jo lähdössä porukan mukaan mutta heikosti nukutun yön jälkeen pääsin matkaan vasta puolitapäivin, peräkärryn kanssa tietenkin.
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1862812
Toivottavasti katkeruus unohtuu viimeistään ensivuonna kun yritämme taas järjestää ajokamppeita jäsenille.
Tasapuolisuuden nimissä jäsenille tiedotettiin takeista yhtäaikaa jonka jälkeen niiden varaus oli mahdollista. Pahoitteluni jos asiasta on tiedotettu aiemmin harhaanjohtavasti.
Muuttuneet Jäsentiedot kannattaa ilmoittaa jäsenmaksun yhteydessä kuten seuran sivuilla on ohjeistettu ja voi jäsentietojaan päivittää välillä vuottakin info(at)kuopys.fi postilla.
Pasi Savolainen
Suolaa sepon haavoihin: takki on ollut ihan hyvä näillä keleillä. Itse otin riittävän ison (3XL) ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Nyt on vain paha säikytellä poluilla ja pyöräteillä ihmisiä, kun selässä lukee KUOPYS.FI niin selkeästi.:D
Minäkin ajelin vielä eilisen nuoriso-lenkin vanhalla ihan vieraan seuran takilla (Post-Sean Kelly Cycling Academy) ja uusi hieno seuran takki on pussissa odottamassa, että pukki tuo sen minulle yllätyksenä;).
Hyvä lenkki eilen vaikka suht raaka aloitus olikin vetäistä Neulamäkeen rannan puolelta. Ihan uusia reittejä meikäläisellekin ne piikkilangan takana olleet.
Seppo->
Katsotaan kunhan saan omani, että sopiiko minun päälleni. Joutaa sulle jos onkin liian pieni.
Seuramme ajotakki on tosiaan ollut jo käytössä ja hyväksi todettu täällä Oulussakin. 08-lenkin porukalta tuli itsenäisyyspäivän ajossa runsaasti respektiä:cool:. Toivottavasti myös ensi vuonna on tulossa vastaavanlainen tarjous jäsenille siten, että kaikki halukkaat pystyisivät sen hyödyntämään. Kiitos vielä puuhamiehille jäsenedusta!
Mitenkä se keskiviikon touhu meni? Mistä lähtö ja monelta? Jos uskaltas käyvä kokkeilemassa jonon hännillä roikkumista.
Tänään ehdin minäkin spinninkiin ja mukavan hikistä oli. Mukaan mahtuu reilusti enemmänkin porukkaa, joten viikon päästä maanantaina (huom.) reippaasti Fressiin.
Nyt olisi tarvittu repullinen varaosia mukaan lenkille. Kahden hengen retkiseurueesta 50 % pääsi kotiin ajamalla. Hirvimäen lenkki ajeltiin loistokelissä.
Nuorisoajajalta hyytyi ensiksi Lupine, sitten hyytyi alamäkitempossa itse mies ja sitten karkasi ilma eturenkaasta. Elämä on kovaa! :)
Life is hard and so am I. Hirvimäen kierros.
Ns. lyhyt Räimä tänään. 3 ajajaa. Olipa reipas tuuli ja vilpoisa keli. Pojat pistivät välillä juosten. Ajoin kai liian hiljaa. ;)
Oli aika viileät kelit. Lämpötilakin oli laskenut viisi astetta lenkin aikana. 2½ tuntia ja 50 kilometriä kertoo varmasti kelistäkin jonkun verran.
Mukava lenkki vaikka osamatkasta olikin juostava.
Tänään tuli ajettua polkuja Puijonlaakso-Julkula-Puijo-akselilla vajaa 3h Kososen tenavan kanssa. Maastokelit ovat muuten olleet erinomaiset pari viikkoa: kuivaa ja kovaa. Nyt tulloo kylymä ku ryssän helevetissä.
Kysely kevyen liikenteen kehittämistarpeista Kuopion seudulla
Kyselylomake
Kuopion Pyöräilyseura ry.
14.12. Maanantai klo 20:10 - 21:10
Ja sitten taas joulutauon jälkeen:
11.1. Maanantai klo 20:10 - 21:10
Sen verran olen sunnuntain lenkistä palautunut ja eikä tuo nenäkään enää mahdottomia vuoda, että eiköhän illalla 18.00 jälleen ajeta keskiviikon parin tunnin lenkki. Etelän suuntaan noin 35 km.
Ke-lenkkinä kahteen mieheen Lapinmäen kierros. Kovin pakkanen kolmeen talven oli tänään. Nuoriso lähti vielä sakkolenkille, mutta Vanhus ja Merida ajoi suoraan kotiin.
Hyvät ajelut raikkaassa pakkassäässä ja BlueToe™-efektiltäkin vältyttiin Sportfiren mainioiden kengänsuojien ansiosta. Kannatti herätä.
Sunnuntaina en aja, mutta lauantaiksi (lähtö esim. 9.00) suunnittelen ns. talvisatasta. Asiasta kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä.