Pienikokoinen kamera pitäisi ostaa. Sony dsc rx 100'sta olen harkinnut...Ainakin sitä on kehuttu arvosteluissa - itse en kameroista paljonkaan ymmärrä.
Printable View
Pienikokoinen kamera pitäisi ostaa. Sony dsc rx 100'sta olen harkinnut...Ainakin sitä on kehuttu arvosteluissa - itse en kameroista paljonkaan ymmärrä.
--urheilurintaliivit, kahdet UrheiluAreenan ajohousut ( musta ja punane) ja uudet lukulasit...mutta
HALUAA Trace Adkinsin levyjä! Mä rakastan Trace Adkinsia :) ihana ääni, ihanaa kantria ja ihana ukkeli - niin levyjä nyt tarttis löytää!
Kiitos Donald Trumpin "Diilin" pongasin ukkelin sieltä. ( anteeksi Johnny, mutta Trace on ihanampi)
Tule Trace konsertoimaan Tampereelle, Tamperetaloon, kiitos!
ps. cdon.com:ista löytyy vaikka miten paljon Tracen levyjä. Tilausta pian pukkaa!
Surly 1x1 14" pepto pink -runkosetti, vielä kun löytäisi sellaisen muualta kuin jenkeistä, Ruotsista tai Japanista.... Jenkit ja Ruotsi vielä menettelisi pakkoraossa, mutta Japanilaisen kaupan sivut ei ihan aukea minulle, en osaa lukea niitä niiden matoja ja kalliiksi käy sieltä asti rahdata.
Takavaihtaja Fattyyn ja sitten kai pitää ostaa se Avidin bleed kit noihin jarruihin....
Huomenna auton päivitys 9 vuotta nuorempaan :)
Traineri heti ku antaudun sisätreenille :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Laskiaispulla jostain.
Otsikon mukaista seuraavaa pyörää olisi hankinnnassa / harkinnassa, kunhan saa speksailut suoritettua ja sattuis kohalle sopivaa :seko: Oli jo tuloillaan viimevuotinen malli trek fuelista kuituisena, mutta kun enempi tarjos joku niin se on menetetty kauppa sitten .. eikä kyllä harmita sillä tarjosin mielestäni käypää korvausta . .. ei vaan riittänyt tälläkertaa :rolleyes:
Nyt sitten mietinnässä kanjonin Nerve AL 29 -- taikka jokin kotimaan kivijalkakaupoista saatava erikoistarjous :)
Joskus tulevaisuudessa läskipyörä €
Sunnuntai munkinpaistorasvaa.
Noin 60kg ruokaa koirille.. Eiköhän siitä riitä taas seuraavaksi 3-3.5kk
Sykemittari, Polaari vai Garmin, pientä pähkäilyä.
^ saman suuntaista suunnitelmissa. Lisäksi rullasukset vakaassa harkinnassa.
En kyllä tiiä yhtään mitä sitä hankkisi.
Uusi kello on ollu mullakin ajatuksissa.
Ensin pitäisi saada kaikki viimeksi tilatut tuotteet ennen kun seuraavia hankintoja suunnittelen. Voi olla että uusia kesä pyöräilyvaatteita seuraavaksi.
Ehkäpä fiksinapa, jos vaikka innostuis tekemään ajelemisen arvosen pyörän tosta vanhasta retkipyöränraadosta...
Iskaripumppu pitäis hankkia vaikka sellanen entuudestaan löytyykin , mutta ei nyt piisaa paineet uudella pyörällä ... Kun vaan tietäis millasen ja onko tuolle lenkillä tarvetta vai piisaako säätelyt " kotosalla ennen lenkkiä " Procraftin parinkympin pumppu ois tuossa paik diskountissa kiikarissa, mutta liekö hintansa väärti ja toimiva ?
http://www.bike-discount.de/media/or...44_1043993.jpg
Otetaan yksi pari Continental Gatorski-renkaita testiin. Katotaan sitten hyllyn kohdalla 25mm vai 28mm.
Cyclocrossaria olen kaavaillut työmatkakulkineeksi. Mieleinenkin jo löytyi. Kun ei muuten meinaa ehtiä pyörän selkään niin vetäistään sitten pyörällä se kuitenkin pakollinen työmatka.
Joku paska farkku pitäis ostaa. Pitkin hampain.
Harkinta ainakin, jos hankintaan ei taivu.
http:/http://www.outdoorresearch.com/blog/gear-geek/designed-by-adventure-the-deviator-hoody
Pina Dogman ohjainlaakerit.
(kaksi) olutta illan lätkämatsin katseluun ja vähän karkkia sekä ruokatarpeita
Ei ois pitänyt lukea Muc-Offin tuotteista. Nyt on sit pakko, Dry Luben lisäksi, hommata pesuaine, Bike Spray tai miracle Shine, keraaminen Dry Lube ja Chain Cleaner ja ties mitä muuta.
Riippumattoteline on hankkimalistan huipulla, nopeampi pystyttää kuin koivut.
Kona Rovelle kaveriksi Kona Big Rove.
Sliksimmät renkaat kesäkäyttöön syklokrossariin.
Ruokaa CCG:n pesueelle Lahti 24h MTB tapahtumaan.